XXL Nutrition

Bulkschema: Meer eiwit nodig

Haring

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
78kg
Goedemiddag (is het al zo laat in NL),

Heb een tijd meegelezen op de site, en fitness nu al een jaar of 2. Echter heb ik de afgelopen maanden een break gehad, waarna ik nu weer actief ga beginnen. Hiervoor heb ik een bulkschema opgesteld, alleen het probleem is ik mis nog de nodige eiwitten.. Wie kan er suggesties geven?

Ik wil het liefst niet genoodzaakt zijn om supplementen te gebruiken maar puur op voeding werken. Vandaar is mijn vraag, wat kan ik evt. nog toevoegen om aan voldoende eiwitten te komen? (25-30%)

Doel is massa. Momenteel 79kg, 14% bf en 190cm lang. Heb het huidige eetpatroon in de sheet gezet, rond de 3300-3500 kcal p dag om mee te starten.

De gele areas heb ik nog niet uitgezocht, omdat ik momenteel in Australie woon kan het nog wel is verschillen qua voedingswaarden. Dit wilde ik wel zo accuraat mogelijk invullen.

Alvast bedankt! Keep up the good work hier, echt een top info-bron!

Bijlagen

vervang je cornflakes door havermout of brinta

Je maaltijden van 14.00 en 16.00 slaan eigenlijk nergens op, je komt amper aan 20 gram eiwit. Vervang deze maaltijden door 4 sneetjes brood met een blik tonijn (met eventueel tomaat, komkommer, wat ketchup), en drink hier wat melk bij, of voeg wat eieren toe. Je knalt dan makkelijk 40 gram eiwit extra weg. Ook zou ik je rundergehakt ´s avonds vervangen door minimaal 200 / 300 gram kip, dit scheelt je ook weer een hoop (verzadigde) vetten, + toch wel 40 gram eiwit.

• Topic Starter Topic Starter
THanks guys.

Zou graag overstappe op Brinta maar dat is helaas hier in Sydney niet te krijgen, zal is zoeken naar havermout.

En idd de maaltijden zijn momenteel nog niet veel soeps, dit is wat ik momenteel eet en zoek naar mogelijkheden om dit uit te breiden. Zal wat eieren toevoegen smiddags en een kip/pasta gerecht verzinnen voor in de avond om zo toch nog wat afwiseling te houden ipv constant rijst.

Terug
Naar boven