MuscleMeat

Bulkschema

@animaljako: Bedankt. Heldert toch op.

@Spanksta: Ik update mijn schema binnenkort

Ze zeggen dat Whey pas op genomen wordt door je lichaam na 't trainen maar das bullshit. Want het nemen van Whey voor de training biedt bescherming, en een sneller herstel met de aminozuren al in je bloed. Direct na de training helpt het, zeker met wat snelle koolhydraten erbij (Dextrose), je insuline te laten pieken waardoor je spieren groeien.

• Topic Starter Topic Starter
Bwa hoe kan het in godsnaam dat dat bullshit is? Een deel zal in je training, maar ook een deel na je training verteerd worden. Heb ik geleerd uit een topic dat ik starte met als naam "nu wil ik het weten, whey". Check daar maar eens.

Bert

Man, als ik DAT allemaal zou moeten eten, kom ik vreselijk aan!!
Maar dan vooral aan vet. : )
Knap hoor!

zelf ben ik man / 1,99m. / 115 kg.

Bwa hoe kan het in godsnaam dat dat bullshit is? Een deel zal in je training, maar ook een deel na je training verteerd worden. Heb ik geleerd uit een topic dat ik starte met als naam "nu wil ik het weten, whey". Check daar maar eens.

Bert

Lol,, lees je wel?
Ik zeg dat men zegt dat Whey pas 1.5 uur na inname word opgenomen door je lichaam, maar de whey word al eerder opgenomen (gedeeltijk) door je lichaam in je bloedbaan en zo getransporteerd.

En nog iets, je zegt 't daarna nog zelf dat 't al gedeeltijk eerder word opgenomen, duzz?

Ik denk dat we elkaar misbegrijpen. We hebben hetzelfde voor.

Enkel vind jij het negatief en ik het positief :p

Terug
Naar boven