Fitness Seller

bult op inject plek

Bezoekers in topic

younggod

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
2.778
Karma
71
ik kom er net achter, tijdens het posen voor de spiegel. (tja kan het gewoon niet laten als ik er langs loop) ;)

dat er een behoorlijke bult zit op de plek waar ik maandag mijn laatste inject heb gezet. Ontspannen zie je niks maar als ik het aanspan is er duidelijk een bult zichtbaar.

Ik maak me niet druk ofzo want het doet geen pijn maar ik vraag me wel af wat het zou kunnen zijn.

ingecapselde vloeistof ofzo??
 

dennis999

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
4.195
Karma
15
denk een oliebult heb het ook vaker gehad. zelfs zo erg dat ik amper kom zitten en voelde zo groot als een tennisbal (was natuurlijk niet zo). trekt vanzelf weg.
en posseren voor de spiegel :)
gr d
 

Joop68

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
26 feb 2004
Berichten
1.693
Karma
1
hehe hebben we allemaal eens is voor, zorg ervoor dat je niet op die plek spuit tot het goedje helemaal weg is ;) (trouwens een naald door die troep krijgen is een pijnlijke zaak:))

ter info, hoevl ml's was het en welk lab?
 

Pumpin'

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
27 feb 2004
Berichten
4.197
Karma
1
hahah ja die kenne we ja :p stelt niks voor. als hij maar geen pijn doet, want dat doet hij meestal wel! en dat is het ergste !!
 

younggod

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
2.778
Karma
71
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5
het was 1.5e ml sust van GG en 1.3 ml tren van mrp. samen gezet.

En het doet niet echt pijn ofzo maar ziet er gewoon een beetje raar uit. Ik vroeg me af wat het kon zijn.

zometeen maar weer lekker in mijn bovenbeen rossen hehe ;)
 

Joop68

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
26 feb 2004
Berichten
1.693
Karma
1
haha! ik heb bij elke shot van susta GG bultjes/schijven/ontstekingsgevoel!! ik zette 3ml

deca niet however
 

Naar boven