Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Verstandig, dat soort pauperevenementen organiseren ze maar in een woonwagenkamp of zo.

Als jij dan een sarcasmedetector detector aanschaft, kun je je vingers ontzien.

Verstandig, dat soort pauperevenementen organiseren ze maar in een woonwagenkamp of zo.
Ik veronderstel dat er wel grondige redenen zijn voor het verbod, en dat het niet over een kleine zaak gaat. Ik vraag me wel af of het probleem zich niet alleen gaat verplaatsen.
Gaat de man trouwens op dezelfde manier om met andere uitingen van criminaliteit en overlast in de samenleving? En dan heb ik het over de meest uiteenlopende onderwerpen, ook zaken die gevoelig liggen bij PvdA bijv?
)zullen we dan gelijk maar ff het hele nachtleven circuit van Amsterdam verbieden ?
Als ik me niet vergis wordt er hier vooral gedoeld op een vermoeden dat deze genaamde evenementen en hun organisaties wel heel wat meer zouden te maken hebben met bekende criminelen en er dus niet alleen beoogt wordt ze af te schaffen omdat er criminelen tussen de supporters of bezoekers rondlopen.
Dat zou inderdaad te dom voor woorden zijn.
soweiso gayparade verbieden!!!!!
over het verbod en de (mogelijke) bibo wetgeving..
er is wel degelijk onderwereld verbonden aan de gala's en organisaties van verchtsportevenementen. Niemand kan dat ontkennen.
aan de ene kant lost het verbod dat niet op, je pakt daar echt niet de onderwereld of welke criminele organisatie dan ook mee, alleen de vechtsportliefhebbers; aan de andere kant kan je altijd hopen dat dit wel leidt tot een 'verschoning' van de organisaties.
hoewel dat laatste me een beetje utopisch lijkt
Ik kan dat niet ontkennen maar ook niet bekennen, ik zit niet bij Rutz aan tafel evenmin bij een vermeende criminele organisatie.
Wel is het zo dat de "onderwereld" aanwezig is, maar is dat verboden?
Ergens bekruipt mij het nare gevoel dat bepaalde vechtsporten harder aangepakt gaan worden, " Dat nare gevoel dat een paar bobo's straks zullen roepen: "we maken een onderscheid tussen verdedigingssport en vechtsport" Je weet maar nooit.
Deze soap is nog niet teneinde, de Gemeente Amsterdam / Burgemeester hebben al een concept draaiboek om medio 2011 uit te voeren.

gaat uiteindelijk denk ik een heel stuk verder dan de gemeente amsterdam:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bibob
op grond van die wet (als hij erdoor zou komen), is een gemeente dus vrij voor elk evenement te screenen en te verbieden naar eigen inzicht, zover ik het begrijp.
en wie er zoal wel bij Simon Rutz aan tafel zitten en/of zaten:
[Link niet meer beschikbaar]
De link is er altijd, achter elk gala zit sponsering van grow shops, grimmige coïtussites, coïtusclubs, motorclubs en ga zo maar door. Maakt niet uit of je naar Amsterdam gaat of naar Klazienaveen.
Heeft mij nooit gehinderd, maar dat het eind als het zo door zou gaan in zicht zou komen, dat heeft er altijd nogal dik in gezeten
Hoe kunnen jullie nou zo'n uitgesproken mening hebben als jullie de feiten niet kennen? Het wordt heus niet zomaar verboden, en als jullie de afgelopen tijd het nieuws hebben gezien blijkt wel dat het niet allemaal even legaal is. Het argument van de voetbalsupporters gaat niet op, omdat zij niet de voetbalwedstrijden financieren en het ook niet een verzamelplaats is om 'zaken' te doen.
Ik vind persoonlijk dat je niet alle vechtgala's hoeft te verbieden, maar het gewoon reguleert, (dit vind ik overigens ook voor de wallen): Je laat betrouwbare personen/bedrijven zulke gala's organiseren, weetikveel zorg dat ze een certificaat moeten halen ofzo, en controleer de bezoekers. Op deze manier kan de sport doorgaan en ben je van het probleem af dat de onderwereld er geld mee verdient.
Hoe kunnen jullie nou zo'n uitgesproken mening hebben als jullie de feiten niet kennen? Het wordt heus niet zomaar verboden, en als jullie de afgelopen tijd het nieuws hebben gezien blijkt wel dat het niet allemaal even legaal is. Het argument van de voetbalsupporters gaat niet op, omdat zij niet de voetbalwedstrijden financieren en het ook niet een verzamelplaats is om 'zaken' te doen.
Ik vind persoonlijk dat je niet alle vechtgala's hoeft te verbieden, maar het gewoon reguleert, (dit vind ik overigens ook voor de wallen): Je laat betrouwbare personen/bedrijven zulke gala's organiseren, weetikveel zorg dat ze een certificaat moeten halen ofzo, en controleer de bezoekers. Op deze manier kan de sport doorgaan en ben je van het probleem af dat de onderwereld er geld mee verdient.