Maar wacht even .... even samenvatten:
uit onderzoek van de politie is gebleken dat veel onderwereldfiguren aanwezig zijn op vechtsportgala, men heeft daar de kentekens gespot .... maar toen deze criminelen gespot werden, konden ze niet ingerekend of opgepakt worden omdat er geen bewijs is dat zij überhaupt met de onderwereld in contact staan ... zijn daar nu wel of niet onderwereldfiguren? Zo nee, waar is dan het komende verbod op gebouwd? En zo ja, waarom heeft diezelfde politie met zijn grote bek dan niet gelijk een razzia gehouden? Of durven die zielige blauwbloesjes ineens niet tegen het echte spul? Ik bedoel, een onderwereldfiguur of een kansloze burger op zijn scootertje, fiets of auto .... het schijnt toch een verschil te zijn ..... de eerste heeft rechten, de laatste enkel betalingsplicht ..... Men heeft dus eigenlijk enkel vermoedens omtrent de aanwezigheid van onderwereldfiguren bij dit soort gala's? ..... maar ondanks dat het dus slechts een aanname is, gaan we wel alvast die vechtsportgala's verbieden?
Ik vind dat zo PvdA he .... ze weten niets, hebben niets, kunnen niets, maar ze vernken het alvast wel voor het gewone volk ........ ***zucht***
What's next? Snelwegen opdoeken? Daar schijnen ook wel eens criminelen over te rijden namelijk heb ik van horen zeggen?
Grtz,
Aad ~ Doix