MuscleMeat

Cafeïne pillen

Sportpoeders.nl

Puur
Weet niet of halal is moet je ze even bellen

Snap dat je richtlijnen aanhoud wegens geloof.
Maar gaat dit niet te ver? Zo word het ook heel moeilijk voor jezelf toch?
Het is minimaal namelijk.

Heeft volgens mij niks te maken met te ver gaan.
Als iemand zijn geloof zo goed als mogelijk wilt naleven, is dat toch gewoon prima..

Ik snap dat je wat aan je lichaam wil doen maar 4/5 keer per week trainen is dat niet te veel? 1 keer kan toch ook?

Is hetzelfde

• Topic Starter Topic Starter
Snap dat je richtlijnen aanhoud wegens geloof.
Maar gaat dit niet te ver? Zo word het ook heel moeilijk voor jezelf toch?
Het is minimaal namelijk.

Nou ja, ik heb er zelf voor gekozen en dan vind ik dat je ervoor moet gaan en niet wanneer iets uitkomt je van richtlijnen gaat veranderen.

Zie jij het voor je dat een vegetariër wel eens vlees eet?
Dan zou er iets niet kloppen toch ;)

Nee zeker heb je gelijk in.
Mijn vriendin is vegetarier. Maar die gaat niet op capsules letten.
Lijkt mij moeilijk om zo ver alles uit te sluiten, wel knap van je.

Nou ja, ik heb er zelf voor gekozen en dan vind ik dat je ervoor moet gaan en niet wanneer iets uitkomt je van richtlijnen gaat veranderen.

Zie jij het voor je dat een vegetariër wel eens vlees eet?
Dan zou er iets niet kloppen toch ;)

Er bestaan mensen die zeggen vegetariër te zijn, maar wel vis eten.
Dat vind ik ook niet kloppen, maar ze zijn er wel :x

Ik vind het ook knap dat je je er zo aan houdt, respect voor :)

Oow dat zeker. Hij bepaalt zelf wat hij wel of niet eet, drinkt en doet.
En als hij dat zo goed mogelijk wilt doen dan is dat helemaal prima.:alien:

De body en fitshop tabletten zijn ook halal, heb namelijk gisteren een reactie van ze ontvangen. Dat zijn dus de volgende tabletten: http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/caffeine/allmax-nutrition/caffeine-pillen/#ingredienten

Eergisteren ochtend had ik @BULK POWDERS gemaild of hun cafeïne capsules halal waren, maar daar heb ik nog steeds geen antwoord op ontvangen. Is bulkpowders altijd traag met reageren?

@amazigh90
BP is inderdaad -naar mijn ervaring- altijd traag met reageren (zie ook hun supplement topic op DBB)

De body en fitshop tabletten zijn ook halal, heb namelijk gisteren een reactie van ze ontvangen. Dat zijn dus de volgende tabletten: http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/caffeine/allmax-nutrition/caffeine-pillen/#ingredienten

Eergisteren ochtend had ik @BULK POWDERS gemaild of hun cafeïne capsules halal waren, maar daar heb ik nog steeds geen antwoord op ontvangen. Is bulkpowders altijd traag met reageren?

Beste amazigh90, alle producten die halal zijn kun je uitfilteren op onze site. Als je in de lijsten van producten naar keuze aan de linkerzijde kijkt, zie je een mogelijkheid artikelen te filteren. Zo kun je selecteren op bijvoorbeeld lactosevrij, glutenvrij, vegetarisch en ook halal. Alle producten die na het selecteren van halal verschijnen, zijn ook daadwerkelijk halal. De rest wordt niet meer getoond. Voor de overige producten (die dus niet in de halal lijst staan) betekent dit dus dat halal niet door ons gegarandeerd kan worden.

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor alle reacties allemaal.

En @BULK POWDERS ik blijf het vaag vinden waarom daar geen duidelijkheid over kan wezen(betreft of het dierlijke of alcoholische ingrediënten bevat). Maar goed ik heb sportspoeders gevonden die wel voldoen aan mijn eisen, dus hierover verder uitleggen zal wellicht geen nut hebben. Alsnog bedankt voor je reactie.

Terug
Naar boven