Massief
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 294
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrouwen zijn van nature al niet goed in hoofdrekenen en ruimtelijk denken, komt daarbij dat je in dit beroep ook onderaan de ladder staat, 1+1...
Ik had laatst een kassière die gaf me een gratis zak met pinda's mee. Ze was wel nieuw volgens mij en snapte niet echt wat er gebeurde toen het zakje pindas niet gelezen werd. Ze rekende alleen mijn kipfilet af en toen zei ze zo: is goed zo. Gratis zakje met ongezouten pinda's![]()
Wat dat ruimtelijk denken betreft...
http://www.ublad.uu.nl/WebObjects/UOL.woa/1/wa/Ublad/archief?id=1013920
Of dat ook voor hoofdrekenen geldt is me niet bekend.
Ik weet wel dat vrouwen minder ruimtelijk inzicht hebben, maar BigT zegt: "ze hebben minder ruimtelijk inzicht, kunnen niet goed hoofdrekenen en met dit beroep staan ze ook nog eens onderaan de ladder. 1+1...".
Vroeg me af wat ie daarmee bedoelde. "Kortom: "vrouwelijke caissières zijn achterlijk"?

Ik ben net gevraagd voor legitimatie toen ik sigaretten wou kopen. Ik word over een maand 21... Die 16 jarige sl*t achter de balie geloofde niet dat ik bijna 5 jaar ouder dan haar was.
No shit dat die achterlijken met het inschattingsvermogen van een blinde zeekoe geen leeftijd kunnen berekenen.

Ja joh kom ik daar binnen met een volgroeide baard vraagt ze om me legitimatie.. Welke 15 jarige heeft een volgroeide baard, honestly?![]()
Ik zou niet zo ver gaan als zeggen dat ze achterlijk zijn. Het is maar een verklaring waarom ze wiskundig minder scoren dan het gemiddelde.Ik weet wel dat vrouwen minder ruimtelijk inzicht hebben, maar BigT zegt: "ze hebben minder ruimtelijk inzicht, kunnen niet goed hoofdrekenen en met dit beroep staan ze ook nog eens onderaan de ladder. 1+1...".
Vroeg me af wat ie daarmee bedoelde. "Kortom: "vrouwelijke caissières zijn achterlijk"?
Is er niet een nieuwe regel dat iedereen onder de 20 zijn legitimatie moet laten zien?
is toch geen shocking news?
Ik dacht dat dat allang bekend was...

Volgende keer leg ik gewoon me monster c**k op de toonbank en vraag ik of ze ooit wel eens een 15 jarige met zo'n lul heeft gezien.Ja joh kom ik daar binnen met een volgroeide baard vraagt ze om me legitimatie.. Welke 15 jarige heeft een volgroeide baard, honestly?![]()