AndroidHealthClinic

Caland fit

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffer

Cool Novice
Waardering
1
Wie heeft ervaringen met deze sportschool? Op de website zie ik wel veel positieve dingens staan. Het lijkt me ook een goede sportschool maar is klein

Is dit die bij het caland lyceum in Amsterdam? In dezelde straat heb je een basic fit wat voorheen one fitness was en die kan ik je beter aanraden. Caland fit is duur en heeft volgens niet eens echte voldoende apparatuur.

• Topic Starter Topic Starter
Is dit die bij het caland lyceum in Amsterdam? In dezelde straat heb je een basic fit wat voorheen one fitness was en die kan ik je beter aanraden. Caland fit is duur en heeft volgens niet eens echte voldoende apparatuur.
ja hij zit tegen het caland lyceum aan. Je raad caland fit dus af? Hij is wel kleiner en wat duurder in prijs maar 40,00 voor een jaar maandelijks betalen valt wel mee want echt duur is dat niet maar begeleiding is er wel wat er bij basic fit niet is. Bij caland fit hebben ze een proef weekjes dmv van een weekpas dus een week lang kan je daar gratis trainen om te kijken of het je bevalt en daarna je besluit nemen. Ik ga eerst een week op proef daar sporten maar inschrijven nog niet

Train zelf nu nog bij basic fit wat eerst one fitness was maar sinds het basic fit is lopen er geen instructeurs meer rond dus begeleiding is weggevallen dus zit nu te overwegen om over te stappen naar your fitness center of caland fit vanwege het ontbreken van personal training.

Laatst bewerkt:
Wat zijn je doelen precies en waar heb je precies begeleiding bij nodig? De meeste lifts kun je leren door te kijken naar filmpjes en je in te lezen en daarna zelf uit te proberen in de gym. Na een tijdje trial en error leer je het eigenlijk beter dan naar een gemiddelde "fitness" personal trainer te luisteren.
2 handige channels op youtube zijn die info geven over liften vind ik zelf die van Omarisuf https://www.youtube.com/user/OmarIsuf en die van jonnie candito https://www.youtube.com/user/CanditoTrainingHQ

Ik train zelf ook bij basic fit wat voorheen dus onefitness was en ik vind hem wel ok zolang ze het squatrack daar laten staan en ik kan blijven deadliften.

• Topic Starter Topic Starter
Me doel van trainen is meer spiermassa kweken dus groter worden maar geen cardio behalve om op te warmen en af te koelen maar ben soms onzeker om sommige oefeningen die ik doe wel in rechte lijnen gaat dus niet elke training gaat zoals het moet horen dus daarom vind ik begeleiding wel op z'n plaats zodat je altijd naar iemand kan gaan als je zeker wilt zijn of je het goed doet

Schrijf eens fatsoenlijke zinnen man. Je geeft aan een week te gaan proeftrainen. Dan kun je daarna dus zelf wel bepalen welke gym je beter vindt lijkt mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven