JordiV
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m80
Eet eigenlijk helemaal geen zuivel meer omdat daar allergisch voor ben maar las afgelopen keer dat hierdoor snel een gebrek aan calcium kan ontstaan dus slik dus iedere dag nu cal+mag+zink een tablet maar zou dit wel goed zijn ? Voordat ik dadelijk weer ijzer of die zooi te kort kom ?
Heeft dus eigenlijk wel nut op zo supplement te slikken ? Of ja 2 A3 keer wel genoeg in de week om het nog beetje omhoog te houden ?
Thanks iig
*****UPDATE****
Nou ik gebruik dus nu al aantal weken Orthica Calcium Magnesium Zink, vanwege ik geen zuivel meer neem en hierdoor maar weinig calcium binnen krijg. Ik heb alleen et idee dat het gewoon totaal geen nut heeft of ik merk er iig niks van..? Internet staat dat het:
- Helpt tegen alle allergieën
- Houd je huid gezond en zorgt voor beter herstel (ook de zink tegen puistjes).
- Botten en zenuwen sterk en ga zo maar door...
Je zou ook zeggen als het zoveel goeds doet waarom je het niet zou nemen
Maar of dit nu echt serieus is? Ik merk er eigenlijk geen k*t verschil van misschien enkel wat ontspannender?... Ik vind et namelijk beetje onzin om die dingen te slikken terwijl et gewoon geen zak verschil uitmaakt.
Heeft dus eigenlijk wel nut op zo supplement te slikken ? Of ja 2 A3 keer wel genoeg in de week om het nog beetje omhoog te houden ?
Thanks iig
*****UPDATE****
Nou ik gebruik dus nu al aantal weken Orthica Calcium Magnesium Zink, vanwege ik geen zuivel meer neem en hierdoor maar weinig calcium binnen krijg. Ik heb alleen et idee dat het gewoon totaal geen nut heeft of ik merk er iig niks van..? Internet staat dat het:
- Helpt tegen alle allergieën
- Houd je huid gezond en zorgt voor beter herstel (ook de zink tegen puistjes).
- Botten en zenuwen sterk en ga zo maar door...
Je zou ook zeggen als het zoveel goeds doet waarom je het niet zou nemen
Maar of dit nu echt serieus is? Ik merk er eigenlijk geen k*t verschil van misschien enkel wat ontspannender?... Ik vind et namelijk beetje onzin om die dingen te slikken terwijl et gewoon geen zak verschil uitmaakt.
Laatst bewerkt: