AndroidHealthClinic

Californiacation Seizoen 3

Californication is toch wel de leukste tv serie ooit IMO!

Zeker.. als ik iemand zal willen zijn op de wereld is hij het wel:o

Weer begonnen mensen heerlijke aflevering

die chick met great tits
born June 29, 1991 u mad?

****ing ****ing hell. CHick in de nieuwe afleveringen is te geil. Gewoon perfect volmaakt. Precies hoe in mijn beeld een lekker wijf er uit moet zien.

Damn test gehalte knalt goed omhoog, door de twee nieuwe afleveringen.

****ing ****ing hell. CHick in de nieuwe afleveringen is te geil. Gewoon perfect volmaakt. Precies hoe in mijn beeld een lekker wijf er uit moet zien.

Damn test gehalte knalt goed omhoog, door de twee nieuwe afleveringen.

Ach, dan heb jij je rukmateriaal ook weer voor de komende tijd.

Maar ik begrijp dus dat seizoen 4 is begonnen?

Vond 3 echt k*t... alleen al het begin dat ie zo'n opblaasding leegprikt om niks, ik dacht meteen van wtf? is dit nou weer.
vond de personages niet zo bijzonder, verhaal was ook geen toevoeging.

Hopelijk net zoals Dexter ff 1 seizoen iets minder, en dan weer knallen :D

ik heb season 1 2 3 niet gezien kan ik meteen bij 4 beginnen? heb nu afl 1 en 2 binnegehaald van season 4

Ik heb 3 seizoenen bekeken. Eerst seizoen vond ik persoonlijk het best. Die Hank is echt goed neergezet en gewoon grappig en direct :P

Ik moest trouwens behoorlijk lachen toen ik die kale gast van Californication in één keer rond zag lopen in Lost haha.

Trouwens ook een aanrader is Hung. Beetje dezelfde style.

Inderdaard. Anders snap je er geen k*t van.

Seizoen 1 is juist legendarisch, je moet gewoon alles gezien hebben, zodat je de roots van de personages leert kennen, seizoen 1 was prachtig, met name de laatste aflevering, toen moest ik bijna een traantje laten.

is het normaal dat je tijdens het kijken van deze serie hele tijd een boner hebt?

erg apart dit

Terug
Naar boven