Fitness Seller

Call of Duty 4!!!!

Deze ga ik mij ook zeker aanschaffe voor men ps3.
Lijkt me weer lekker vettig om on-line te spelen.:D

De demo vind ik niet echt impressive

'Aanbevolen Systeem eisen'

CPU: 2.4 GHz dual core of beter is aanbevolen.
RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is aanbevolen.
Hardeschijf: 8GB vrije ruimte op de hardeschijf.
Video kaart: 3.0 Shader Support aanbevolen. Nvidia Geforce 7800 of beter of ATI Radeon X1800 of beter.

woohooo lucky me :)

Lekker avondje, CoD4, Gears of War, Supreme Commander allemaal gereleased :)

nu nog crysis & ut3

Demo gespeelt en hij is erg vet, maar super kort.
Mijn kaart die ik momenteel heb trekt het wel (6600 le) maar zit te azen op een 8800GT die overal als erg goed word beschreven. En voor het geld dat hij is heb je veel prestatie ivh met de prijs.

Game is een grote chaos en veel knal werk. Ook de "perks" bij de multiplayer lijken mij gaaf.
Dus het is imo een vette game:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Je moet hem ook op heavy zetten...dan kom je er niet zo snel doorheen haha

Nou Yzord thanks voor de tip;)
Heb hem nu ook daarop uitgespeelt na 4 keer doodgaan haha.
Het stuk bij de kapotte tank is dan wel tricky.

Heeft er iemand btw ervaring met de 8800 GT kaart?

Heb de volledige CoD4 op de x360, binnen 5 uurtjes uitgespeeld. Wat een geweldige game zeg, vooral de Snipershit in de Ghilly-suit rules, mooie graphics en heerlijk sfeertje :D

Vond de demo een beetje tegen vallen, zal zometeen es even het volle spel opstarten :)

Vette game! aanrader :)

De settings willen alleen niet hoger als "normal" iemand enig idee hoe dat kan?

Goede engine heeft 't spel. Ik heb niet echt een super "game PC", maar ik draai CoD4 toch boven verwachting. Mooie graphics, amper haperingen en een goede gameplay!

Heb hem sinds vanochtend, had hem gepreordered :D. Nu installeren en dan straks lekker spelen, heb hem voornamelijk voor de multiplayer gekocht want de single heb je toch zo uit.

weet iemand of je als je hem download, er ook online mee kan???

thanx

Heb hem sinds deze week op de 360. Bizarre game. Graphics zijn top! Speel hem vooral online maar de missies zijn ook supermooi. Topgame!

Inderdaad echt weer eens een leuke game sinds tijden! super missies met veel actie en complete gaos.

(vooral dat sniper level vond ik geweldig :D)

Ik raad em trouwens aan om op bijna het moeilijkst, of het moeilijkst te spelen, zo ga je er niet al te snel doorheen

Terug
Naar boven