Fitness Seller

Call of Duty 4!!!!

Ohh, wat een vet spel zeg! Heb nu net een missie gedaan dat je in zo'n vliegtuig zit waar je altijd zulke filmpjes van ziet:

Insurgent Gets Blown to Shit After Planting an IED - NothingToxic.com

Het lijkt verrekte realistisch en ik heb sinds tijden weer 's een "kick" van een game. :D

EDIT:

Echt te vet :D

Deze heb ik net achter de rug, wel vet gemaakt idd net echt. Rest van het spel trouwens ook, het spelen op zich is arcade (wat ik liever heb dan realisme) maar de graphics daarentegen :eek:

Haha op het moeilijkst heb je em echt niet uitgespeelt inderdaad, en al helemaal niet met 4 keer doodgaan :p

Laatst bewerkt:
Wat een gruwelijk spel, heb het gister gekocht. Ook leuk van die ranks. Het heeft wel iets BF2 achtigs nu, maar ik vind het lekkerder spelen dan dat.

Hoeveel FPS halen jullie op MAX settings?

dus met key, en met crack kan je multiplayer game opstarten? iemand al getest???

greetz
w

36jaar?Ben je werkeloos ofzo dat je opzoek bent naar cracks?

Omfg, waar staat dat iemand van 36 jaar geen games meer mag spelen???

Grow up en leer zonder fouten schrijven!!! werkEloos??? Jezus ****ing Christ... waar moet dat naartoe met de jeugd.

Crack = manier om game te spelen zonder de originele cd...

Hoe oud ben jij eigenlijk???? 12?

Idd en vette game

Laatst bewerkt:
Hele vette game is dit :thumbs:

Omfg, waar staat dat iemand van 36 jaar geen games meer mag spelen???

Grow up en leer zonder fouten schrijven!!! werkEloos??? Jezus ****ing Christ... waar moet dat naartoe met de jeugd.

Crack = manier om game te spelen zonder de originele cd...

Hoe oud ben jij eigenlijk???? 12?

:roflol:

Ga je nog serieus op in ook.:D

Ik ben trouwens 9, geen 12;)

Heb hem afgelopen dagen ook gespeelde, echt een goede game. Veel beter dan Medal of Honor. De gehele actie is echt super, ook weer eens wat anders dan Duitsers afknallen.

wie komt er nu online spelen dan?!

Terug
Naar boven