Fitness Seller

Het grote Call of Duty: Modern Warfare 3 topic

Bezoekers in dit topic

Niet verkeerd.

Maarruh, leg nou het trucje quickscopen eens uit.
 
Ik speel alleen af en toe survival met mijn huisgenoot op de ps3, wave 32 jonguh!!
 
Niet verkeerd.

Maarruh, leg nou het trucje quickscopen eens uit.

Je zet je sensitivity hoog, je gaat als je een enemy zit me je normale hitmarker/target op die enemy staan, auto-aim moet aanstaan, je scopet in net als het zwart wordt schiet je
 
Ik vind het trouwens echt stom dat je survival maar met zijn 2 kan doen.
Het zou toch veel vetter zijn met zijn 4-6 spelers, net zoals zombies bij de andere delen.
Vind survival veel leuker dan zombies, maar op een gegeven moment mis je wel een extra man :p
 
Je zet je sensitivity hoog, je gaat als je een enemy zit me je normale hitmarker/target op die enemy staan, auto-aim moet aanstaan, je scopet in net als het zwart wordt schiet je

Zo simpel eigenlijk? Eigenlijk heb ik er een bloedhekel aan, maar vindt het wel leuk om het trucje te beheersen. Speel sowieso graag met een single-shot of burst, en dan helpt het je ook qua reactie en goede aim (denk ik).
 
Zo simpel eigenlijk? Eigenlijk heb ik er een bloedhekel aan, maar vindt het wel leuk om het trucje te beheersen. Speel sowieso graag met een single-shot of burst, en dan helpt het je ook qua reactie en goede aim (denk ik).

Ik vind het ook super irritant als mensen het doen, maar tegelijkertijd is het wel leuk als je het onder de knie hebt.

Het klinkt idd simpel maar het vergt wel veel oefenen, ik deed het altijd in MW2
 
Zo simpel eigenlijk? Eigenlijk heb ik er een bloedhekel aan, maar vindt het wel leuk om het trucje te beheersen. Speel sowieso graag met een single-shot of burst, en dan helpt het je ook qua reactie en goede aim (denk ik).

Begin met dragscopen, dan zoom je gewoon in als je een enemie ziet en sleep je heel erg snel met de crosshair over hem heen, halverwege schiet je en zal die 9 van de 10 keer raak zijn.
Na 2 weken ofzo zul je dit wel kunnen en ga je in FFA met je sniper en pistol op secondary (dat je niet hele tijd met spray wapen als second gaat rennen als alle nep snipers else) en zul je reactie vermogen krijgen.

Uiteindelijk krijg je het voormekaar dat je de hele tijd met je oog precies het midden van je TV weet en wanneer je iemand ziet je hem dus in je "vizier" zet. Dan zoom je in en precies wanneer het zwart word schiet je.

srs, na 3 maanden fzo zul je merken dat je het redelijk kunt op Sensivity 10 en kun je ook corigiren wanneer je "quickscoped" het is een fractie van een miliseconde maar doch altijd cruciaal.

Het is een hele tactiek :D maar erg leuk als je het kunt.

besides is het geweldig wanneer je er een FFA mee wint wanneer de rest camped en sprayed en jij hardcore met je sniper iedereen owned. Vervolgens een lekkere one hit kill in de winning cam hebt en je real life gains zullen meer worden.

succes brah

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 14:57 ----------

my psn: sTiiWaZz
Als je ook ps3 hebt voeg dan ff toe, kunnen we in private match wel beetje oefenen en kijk je paar keer de killcam zie je zo hoe het moet
 
noobs ik own jullie allemaal met quickscopen
26 dagen mw2 speeltijd come at me
 
Ik heb het weleens een tijdje "geoefend" maar te weinig geduld en slecht voor m'n k/d. :D
Speel nu vaak met de MK14. Als sidearm dan akimbo Magnums of machinepistols;)
 
zal deze ook maar eens tot leven brengen..

nog mensen die het op de xbox spelen?
kd is slecht, 0,6.. geen zin om dit te gaan verbeteren
 
net toch maar geprestiged, is best wel nutteloos want nu ben ik me goude camo's kwijt
 
noobs ik own jullie allemaal met quickscopen
26 dagen mw2 speeltijd come at me

voeg me toe: sTiiWaZz

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 17:31 ----------

net toch maar geprestiged, is best wel nutteloos want nu ben ik me goude camo's kwijt

voeg me toe: sTiiWaZz

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 17:32 ----------

zal deze ook maar eens tot leven brengen..

nog mensen die het op de xbox spelen?
kd is slecht, 0,6.. geen zin om dit te gaan verbeteren

lol, nuff said
 
Ik vind het trouwens echt stom dat je survival maar met zijn 2 kan doen.
Het zou toch veel vetter zijn met zijn 4-6 spelers, net zoals zombies bij de andere delen.
Vind survival veel leuker dan zombies, maar op een gegeven moment mis je wel een extra man :p

Wise words killy :)
 
Sorry voor de bump, het gaat ook niet over MW3 maar over MW2
Ik wil het weer een beetje gaan spelen, volgens mij zijn alle h@ckz0rs ermee gekapt

Maar als ik het spel wil opstarten (PS3) gaat ie meteen weer naar homescreen?

Ligt niet aan m'n PS3, Battlefield en andere spellen doen het gewoon.. Iemand tips?
Lees op internet dat meer mensen er last van hebben..
 
Back
Naar boven