Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet verkeerd.
Maarruh, leg nou het trucje quickscopen eens uit.
Je zet je sensitivity hoog, je gaat als je een enemy zit me je normale hitmarker/target op die enemy staan, auto-aim moet aanstaan, je scopet in net als het zwart wordt schiet je
Zo simpel eigenlijk? Eigenlijk heb ik er een bloedhekel aan, maar vindt het wel leuk om het trucje te beheersen. Speel sowieso graag met een single-shot of burst, en dan helpt het je ook qua reactie en goede aim (denk ik).
Zo simpel eigenlijk? Eigenlijk heb ik er een bloedhekel aan, maar vindt het wel leuk om het trucje te beheersen. Speel sowieso graag met een single-shot of burst, en dan helpt het je ook qua reactie en goede aim (denk ik).
noobs ik own jullie allemaal met quickscopen
26 dagen mw2 speeltijd come at me
net toch maar geprestiged, is best wel nutteloos want nu ben ik me goude camo's kwijt
zal deze ook maar eens tot leven brengen..
nog mensen die het op de xbox spelen?
kd is slecht, 0,6.. geen zin om dit te gaan verbeteren
Idd vind ik nog het enige leuke aan MW3Ik speel alleen af en toe survival met mijn huisgenoot op de ps3, wave 32 jonguh!!
Idd vind ik nog het enige leuke aan MW3
btw bijna iedereen speelt hier op de PC ofniet?
Ik vind het trouwens echt stom dat je survival maar met zijn 2 kan doen.
Het zou toch veel vetter zijn met zijn 4-6 spelers, net zoals zombies bij de andere delen.
Vind survival veel leuker dan zombies, maar op een gegeven moment mis je wel een extra man