XXL Nutrition

Call of Duty 4!!!!

@SuperKnurft; nee geen vista en geen dx10 kaart. Heb pentium 3ghz,1gb ram,x800 pro video kaart. Niet een uber pc ofzo..

@Pat21, andere keer, nu ff nog wat leren.

@Tjok, ja die heb je nodig.

Ik zit al tegen de 30 in de MP.:)

Vet spel!
Speel geen Multi, alleen Single!

Alles staat maximaal zonder moeite :):cool:

Nice, wat voor PC heb je?

Hier alles op max op een e4300, evga 8800gts acs³ edition 320mb, 2 gb corsair xms2

Hoe is de singelplayer eigenlijk?Ik hoop niet dat het zoiets is waar je ff in 4-5uur doorheen bent, maar als je de duur van de demo bekijkt weet je niet wat je moet verwachten.

Helaas kan ik met me gedownloade niet online :D, anders kwam ik wel, wie weet koop ik em.

Hoe is de singelplayer eigenlijk?Ik hoop niet dat het zoiets is waar je ff in 4-5uur doorheen bent, maar als je de duur van de demo bekijkt weet je niet wat je moet verwachten.

Dat ben je wel als je het lekker makkelijk zet, maar die missies zijn buitengewoon vet.

De AI is soms wel wat lomp, mja... CoD4 moet dan ook in MP gespeeld worden:D Toch geef ik er geen geld aan uit.

@SuperKnurft; nee geen vista en geen dx10 kaart. Heb pentium 3ghz,1gb ram,x800 pro video kaart. Niet een uber pc ofzo..

@Pat21, andere keer, nu ff nog wat leren.

@Tjok, ja die heb je nodig.

Ik zit al tegen de 30 in de MP.:)

Ik zit op 34 in MP. Speel wel op de 360

Hoe kom ik op zo'n gecrackte server?:p

Bij cod2 deed men dat met The All Seeing Eye, dan kon je alle cracked servers zoeken..misschien werkt het met cod4 ook zo, maar dat weet ik niet.

dit game is niet download vriendelijk/mogelijk :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Zeer vette game op mijn xbox360, maar toch wel erg veel van arcade.

Ik heb na wikken en wegen gekozen deze aan mij voorbij te laten gaan.
Heb er wel een lan party over in december maar dan kan ik een orginele game lenen.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven