Fitness Seller

Call of Duty 4!!!!

Bezoekers in dit topic

Crysis game van het jaar??

Nou sorry, maar degene die dat bepaald spoort niet erg

Thats me Yzord.

Crysis is een overhyped k*t spel :D
Het draait niet eens super soepel op de beste PC van t moment :p

Wie weet hoe je een cracked server maak? Zou leuk zijn als wij dbbers met/tegen elkaar konden spelen :D

Crysis is een overhyped k*t spel :D
Het draait niet eens super soepel op de beste PC van t moment :p

Ja raar he, op de pc van een klasgenoot van me loopt ie met alles op very high @ 8xaa wel soepel op een hoge resolutie... (16xaa heeft kleine framedrop op actie momenten)

Na 1 week heb ik nu level 55 gehaald online... ging best snel :P Nu valt er niets meer te halen

Quad core 1 van de snelste.
4 gig ram
8800GTX

Resolutie was of die van 1600x1200 of die van 1920x1600 weet niet zeker meer.
Dit allemaal verpakt in allienware.

Oke ik heb nu een uurtje of 3 á 4 gespeeld, high speed chase gedaan, die killa gepopt met een pipa en het houdt op. Waar is de rest van de game?

Quad core 1 van de snelste.
4 gig ram
8800GTX

Resolutie was of die van 1600x1200 of die van 1920x1600 weet niet zeker meer.
Dit allemaal verpakt in allienware.

Op de grote hardware forums haalt niemand met een dergelijke pc veel meer dan 25-30 fps gemiddeld op high-very high zonder AA op een normale res, laat staan 8x aa op 1920x1600. maar als je maat het zegt ;)

edit: vond cod4 sp wel leuk, niet fantastisch maar sommige stukjes wel vet.

Op de grote hardware forums haalt niemand met een dergelijke pc veel meer dan 25-30 fps gemiddeld op high-very high zonder AA op een normale res, laat staan 8x aa op 1920x1600. maar als je maat het zegt ;)

edit: vond cod4 sp wel leuk, niet fantastisch maar sommige stukjes wel vet.

Very high is het onmogelijk om 25-30 fps te halen zonder AA met 8800 GTX, high wel.

Maar je vriend spaced hem gewoon;)Very high met AA en die resoluties.Misschien 10 fps ofzo.

ik speel nu altijd op "/connect 195.149.21.107:28960" = cracked server

maar heeft iemand (die een illegale versie heeft) al patch 1.1 geinstalleerd?

EDIT:

En wat gebeurt er als ik COD4 koop en dan op MP ga...ben ik dan mijn Rank/Perks/wapens/upgrades kwijt?

ff patsen :D

6kpu8vc.jpg
vieze hax0r!

EDIT: Ghostrider is hard gepwnt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij rank je op de pc veel harder dan op de ps3 ofniet? Aangezien je met de pc toch sneller kills kan maken etc. Ik heb nog nooit iemand boven de 40 kills zien maken in een rondje. Maar ik ben ook al een mooie rank 33 na 2,5 dag:P

Wie heeft hem op de ps3? Weet iemand een mooie bluethooth headset voor de ps3?

Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, lonely on top tegen een med skilled clan. Was vorige week. Check ook m'n fps.:roflol:

Terug
Naar boven