XXL Nutrition

Call of Duty 4!!!!

Vanavond nog eens verder gamen.

Het leuke is wel dat het een 'Iraq-sfeer' heeft! Speel op medium en het ziet er ongeloofelijk nice uit!

@yzord: Haha, ik heb je zelfs voor die post karma gegeven, was vergeten dat je die list gepost had.:p

Ik zit op "/connect 195.149.21.107:28960" voor diegene die zin hebben ff potje te spelen. Ben geloof ik rank 20 ofzo na een paar uurtjes. Lekker makkelijk dat levelen.:D

Sp is wel erg kort zeg! Gelukkig heb ik nu Soldier of fortune 3 binnen :D

Ja, en ongelooflijk k*t. Echt een budgetgame, maar wel leuk voor tussendoor. Vooral dat je geen serial nodig heb en dus gewoon lekker online kan spelen is fijn :)

Ja, en ongelooflijk k*t. Echt een budgetgame, maar wel leuk voor tussendoor. Vooral dat je geen serial nodig heb en dus gewoon lekker online kan spelen is fijn :)

Hmm morgen maar is even wat mensen op school aanspreken!
Vliegen de armen, benen en rest van het lichaam er weer mooi af ? :D

iemand die me een kopietje van sof3 kan opsturen voor een prijske???
thanx in advance!
wim

COD4 is erg cool heb hem ook gekocht :)

Ik speel het op de ps3, voor mensen die mee wilen onwen, me naam ingame is spierbundel:P

Is er nog iemand met goede IPs van cracked servers? Waar je vaak op speelt bijv... :D

Spel van het jaar, veel beter dan Gears of War of de vorige versies van Call of Duty bij deze game zit je er helemaal in :rolleyes:

ff patsen :D

6kpu8vc.jpg - 118469

is dit spel al ergens te downloaden voor op de pc??

Game van het jaar is Crysis

Terug
Naar boven