MuscleMeat

Call of duty - Black ops : Sniper montage

ben je zelf de man die hier lekker losgaat?
respect, want snipen in dit spel vind ik zelf quasi onmogelijk en al zeker in die kleinste map
welke perks gebruik je hier dan precies en welk attachents op je sniper rifle?
ikzelf ben een AK47-sletje

ziet er wel goed uit, ik wil het misschien ook wel gaan halen, is het de moeite?

• Topic Starter Topic Starter
ben je zelf de man die hier lekker losgaat?
respect, want snipen in dit spel vind ik zelf quasi onmogelijk en al zeker in die kleinste map
welke perks gebruik je hier dan precies en welk attachents op je sniper rifle?
ikzelf ben een AK47-sletje

AK is natuurlijk heel goed in dit spel, maar ik ben sniper nogal gewend van een heel lange gaming carriere :D Ik vind snipen in BO echt nice, niet zoals in MW2 dat heel je team vol zit met tryhard QSers die teveel youtube kijken.

De perks die ik gebruik zijn , Ghost/Steady aim/marathon -en variable zoom

Vergeet zeker niet te raten

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

ziet er wel goed uit, ik wil het misschien ook wel gaan halen, is het de moeite?

ik vind van wel nu na de patch. Depends aan wat je echt leuk vind, kijk wat reviews.

Niet slecht, zelf vind ik het snipen maar nix in deze versie.
De maps nodigen het ook niet uit.
Ik gebruik maar 4perks:

- lightweight of flakjacket
- sleight of hand
- marathon

Mijn favoriete wapens zijn ak74u en de galil.

Heb nu al 3 keer prestige gedaan en zit op level 28. k/D ration van 1,70 dus dik in orde. Verder zijn Ak en Famas mijn lievelingswapens... :) Mooi filmpje trouwens!

Heb nu al 3 keer prestige gedaan en zit op level 28. k/D ration van 1,70 dus dik in orde. Verder zijn Ak en Famas mijn lievelingswapens... :) Mooi filmpje trouwens!

zat eerst zelf op 2.10 K/D ratio, maar is nu al aardig gezakt rond de 1.8 omdat ik gewoon meer rond gekloot heb. Focus me niet zo hard op K/D ratio. Vind het wel gay dat je maar pas op prestige 14 iets nieuw hebt van camo's etc. en vind het geld systeem te simpel tbh...

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Niet slecht, zelf vind ik het snipen maar nix in deze versie.
De maps nodigen het ook niet uit.
Ik gebruik maar 4perks:

- lightweight of flakjacket
- sleight of hand
- marathon

Mijn favoriete wapens zijn ak74u en de galil.

Ben ik niet met akkoord, snipen is perfect in BO. na de patch... echt waar nu zie je wie echt met sniper kan spelen en hem deftig kan gebruiken. In mw2 was het leuk, maar zeg eerlijk... ging er echt wel beetje over. En je zag niets anders dan tryhard Qsers/trick shotters ;)

Dat stukje dat je achter de bosjes zo'n 10 man neerknalt in Nuketown:roflol: Daarom heb ik zo'n hekel aan die kleine k*tmapjes. Wel leuk gemonteerd.

Wat is er precies veranderd na de patch? Ik vond snipen een stuk k*tter toen ik begon maar vandaag reeg ik ze aan mijn scope.

zat eerst zelf op 2.10 K/D ratio, maar is nu al aardig gezakt rond de 1.8 omdat ik gewoon meer rond gekloot heb. Focus me niet zo hard op K/D ratio. Vind het wel gay dat je maar pas op prestige 14 iets nieuw hebt van camo's etc. en vind het geld systeem te simpel tbh...

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Ben ik niet met akkoord, snipen is perfect in BO. na de patch... echt waar nu zie je wie echt met sniper kan spelen en hem deftig kan gebruiken. In mw2 was het leuk, maar zeg eerlijk... ging er echt wel beetje over. En je zag niets anders dan tryhard Qsers/trick shotters ;)

Mijn K/D zit op 1.56-1.57, maar ik speel dan ook 90% S&D hardcore, en ik kan je verzekeren dat snipen daar cut is. Je definieert het zelf wel goed in MW2 kon je als sniper makkelijk kills halen, nu is dat anders en in S&D heb je weinig marge voor missers ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed filmpje, Sniper montages zijn altijd leuk om te zien.

Trouwens, met die vorige patch is het snipen toch niet veranderd?

Goed filmpje, Sniper montages zijn altijd leuk om te zien.

Trouwens, met die vorige patch is het snipen toch niet veranderd?

De bounce is aangepast, voor de patch als je schoot dan bewoog die sniper echt als een malle :D nu hebben ze die bounce gereduced. En als je dan terug in scoped dan zit de scope ook terug op de laatste plek waar je mikte.

Trouwens, als jullie YT acc hebben ;) raten en comments meer dan welkom !

Mijn K/D zit op 1.56-1.57, maar ik speel dan ook 90% S&D hardcore, en ik kan je verzekeren dat snipen daar cut is. Je definieert het zelf wel goed in MW2 kon je als sniper makkelijk kills halen, nu is dat anders en in S&D heb je weinig marge voor missers ;)

Tha S&D lukt me wel met sniper, zoals je ziet in de montage op het einde in nuketown. Maar hardcore is dan andere koek, dat is bijna onmogelijk sinds je dan toch echt hard moet kampen, want eens je een paar kogels in je lijf krijgt krijg je ZEKER de kans niet om nog eens te Qsen :D

Je moet wel tegen slechte mensen spelen, vaak kijken ze je gewoon aan en schieten ze je bijna dood.

Welk medium spelen jullie op? Heb voorheen cod op xbox gespeeld maar heb het idee dat het niveau op de pc versie een stuk hoger ligt, wat is jullie ervaring?

PS3 en het hangt echt af van room tot room.
Soms zit ik in een room vol noobs en pownen we alles, soms moeten we echt zwaar ons best doen om de overwinning te halen.
Ik heb trouwens al meer dan een week en half niet meer gespeeld en ik mis het ook niet.
Gewoon te druk om te gamen.

Welk medium spelen jullie op? Heb voorheen cod op xbox gespeeld maar heb het idee dat het niveau op de pc versie een stuk hoger ligt, wat is jullie ervaring?
Niveau ligt inderdaad hoger op de PC versies. Maar dat komt gewoon doordat aimen met een muis + toetsenbord een stuk accurater is dan met een stick. En de console versies hebben aim assist.

Je moet wel tegen slechte mensen spelen, vaak kijken ze je gewoon aan en schieten ze je bijna dood.

Hangt er van af, soms krijgen ze de kans niet omdat ik gewoon rete snel speel. Gebeurt soms dat ze echt slecht zijn, maar ik speel/record meestal op clan servers. Dus zitten ook veel goede spelers tussen. binnekort ga ik met men clan, onze matches opnemen. Das veel meer tactiek en samenspelen

maar vietnam is er ook bijna? die speel ik ook sowieso binnekort

Terug
Naar boven