XXL Nutrition

Breaking News Cameraploeg mishandeld in Oosterwei

Dat is niet te vergelijken Engeland en Frankrijk is niet te vergelijken met Nederland. De jongeren in Frankrijk worden al in de jaren 80 al gekleineerd door rasistische biggetjes. De werkeloosheid,armoede Thatcher in Engeland met als gevolg rassen rellen.

Is niet te vergelijken met marokkaanse jongeren die alles kunnen bereiken maar zogenaamd zielig zijn.

Te gek voor woorden!!! Hier krijg ik echt agressie van als ik dit zo lees.

Gelukkig zo dadelijk even dead-liften dus kan die agressie wel gebruiken, dankje k*t marrocaantjes voor de agressie:thumb:.

Echte hollanders zeggen "inderdaad".

Word is voor n*gers = allochtoon = het land uit.
Hahaha :D

O/T: wat een trieste ruggegraatloze bende sullen zitten daar in het bestuur. Heel dat buurtje moet eens schoongemaakt worden, bij het minste geweld de bak in (er staan gvd massa's cellen LEEG in Nederland!).

Links aan de macht, in Gouda is het een pracht!:D

geen gelul, gewoon nekschot! c'mon don't bullshit me!....zou arnold zeggen

waarom denken ze dat praten helpt?

waarom denken ze dat praten helpt?
Dat is het net: praten is wat men gebruikt in een beschaafde maatschappij, tussen beschaafde mensen, en dan werkt het ook. Maar het probleem is dat dit soort mensen dus niet beschaafd zijn, het zijn gewoon barbaren, achterlijk volk waar je totaal niets mee kan aanvangen. Dat is wat dit bestuur niet begrijpt. Het zijn softies die vergeten zijn dat in sommige gevallen, je keihard moet optreden om de samenleving niet te doen ontsporen. Men zou beter eens het voorbeeld nemen van de amerikaanse politie.

achja, denk niet dat ze allen barbaars zijn, maar het idee dat je gasten die gewoon totaal geen normen en waarden hebt dingen niet kunt laten doen door ze te smeken/praten is imo gewoon een teken van zwakte. dan zeggen ze gewoon ja en doen ze vervolgens lekker nee.

Dat is niet te vergelijken Engeland en Frankrijk is niet te vergelijken met Nederland. De jongeren in Frankrijk worden al in de jaren 80 al gekleineerd door rasistische biggetjes. De werkeloosheid,armoede Thatcher in Engeland met als gevolg rassen rellen.

Is niet te vergelijken met marokkaanse jongeren die alles kunnen bereiken maar zogenaamd zielig zijn.

Alhoewel de situatie vanzelfsprekend niet helemaal vergelijkbaar is, schoot me bij het lezen van dit incident de betreffende scene wel direct te binnen. Een begrijpelijke reactie als 'buitenstaanders' je wijk binnenkomen om de ellende vast te leggen. De situatie in Nederland vertoont wel degelijk gelijkenissen, de achtergestelde positie van bepaalde groepen allochtonen (sociaal/economisch) en de publiekelijke afschuw van deze jongeren specifiek.

Ik heb de harde aanpak meegemaakt, het leidde alleen maar tot meer ellende omdat jongeren de inzet van ME of erger alleen maar een uitdaging vinden. Hoe meer je de boel terroriseert des te groter de kans op actie. Of je moet met scherp gaan schieten en gewoon alle relschoppers afknallen. Onhaalbare zaak.

Een te softe aanpak werkt nooit maar dat is nog geen aanleiding om een Amerikaans model in te voeren. Als dat model als toepasbaar zou zijn in Europese steden heeft dat model zich daar in veel steden ook amper bewezen. Alleen met heel veel geld wel in New York. Gouda is geen New York en ik denk dat in Europa weinig steden zijn die de kapitaalkracht hebben om de zero tolerance politiek van New York in te voeren.

Er is in die wijken geen alternatief voor zerotolerance eric dat weet je ook wel. Dat tuig luistert niet naar goedbedoelde woorden, die willen alleen de boel terroriseren.

Welnee Eric blijft volhouden dat dat uitschot helemaal geen probleem is in Nederland, ook al zouden ze de wijk platgebrand hebben.

Terug
Naar boven