ja!
MichaelSmink voorop?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja!

allemaal bij mij verzamelen, ik woon op steenworp afstand van deze goudse-"prachtwijk" ( zoals ze het zelf noemen XD )bwahahahaallemaal bij mij verzamelen, ik woon op steenworp afstand van deze goudse-"prachtwijk" ( zoals ze het zelf noemen XD )
al moeten we er zelf voor zorgen, want de connexxion rijd bij ons niet, maar de politie ook niet meer ^^ het werd te gek
Echte hollanders zeggen "inderdaad".
Word is voor n*gers = allochtoon = het land uit.
HahahaEchte hollanders zeggen "inderdaad".
Word is voor n*gers = allochtoon = het land uit.

Hoe mooi als het een echte gezonde Hollandse jongen blijkt te zijn.
dat geloof je toch zeker zelf nietHoe mooi als het een echte gezonde Hollandse jongen blijkt te zijn.
Ownt iedereen.
Dat is het net: praten is wat men gebruikt in een beschaafde maatschappij, tussen beschaafde mensen, en dan werkt het ook. Maar het probleem is dat dit soort mensen dus niet beschaafd zijn, het zijn gewoon barbaren, achterlijk volk waar je totaal niets mee kan aanvangen. Dat is wat dit bestuur niet begrijpt. Het zijn softies die vergeten zijn dat in sommige gevallen, je keihard moet optreden om de samenleving niet te doen ontsporen. Men zou beter eens het voorbeeld nemen van de amerikaanse politie.
Dat is niet te vergelijken Engeland en Frankrijk is niet te vergelijken met Nederland. De jongeren in Frankrijk worden al in de jaren 80 al gekleineerd door rasistische biggetjes. De werkeloosheid,armoede Thatcher in Engeland met als gevolg rassen rellen.
Is niet te vergelijken met marokkaanse jongeren die alles kunnen bereiken maar zogenaamd zielig zijn.