Fitness Seller

carb cycling probleem

russi

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
ik doe dus carb cxycling (woe-zater-zondag) en heb dus niks in huis qua vlees, ik eet normaal op deze dagen gehakt en vis enzo, en me moeder betaald het.. ben 17, en ze heeft simpel gezegt, het geld voor vandaag en morgen er niet meer voor.., en ik heb dus niks om te cyclen , hoe kan ik dit oplossen?

(zie, k heb geen baan, moeilijk te krijgen in deze stad .. )

komop als je moeder zo weinig geld heeft vind ik het behoorlijk zielig dat jij het haar laat betalen! als je echt wilt is er altijd ergens een baantje te vinden je moet alleen niet kieskeurig zijn. waarom zeg je hier dat je 17 bent terwijl er onder je naam 19 staat :S

intermittent fasting spaart geld uit ;)

• Topic Starter Topic Starter
ja was foutje, zal ik bijwerken.

intermittent fastin heb ik 10week ofzo gedaan of 12, geen resultaat niks mja dat hoef ik ook verder niks vanaf te weten.

ik heb dus letterlijk niks he, en een baantje vandaag zal mij niet uitbetalen voor 8u.
en heb dus alleen carb dingen (havermout, spaghetii,brood etc) en pindakaas.. ja en kaas en ham mja dat ook zo op

je bent oud genoeg om vooruit te kunnen plannen.

dat moet je dus ook doen als je weet dat je moeder niet veel geld heeft.

elke dag een blikje tonijn is 30*80 cent= 24 euro in de maand. en dat is nog maar 30-40 gram eiwitten per dag ;)

enigste wat je nu kan doen is eten wat er is voor de komende dagen en zorgen dat je zo weinig mogelijk spier verliest

succes en zoek een baan

een baan ga ik zeker zoeken, ik ben over 2 weken 18, dan krijg ik studie financiering, en waarschijnlijk is dat ergens rond de 274 euro, sinds mn meoder alleen staand is en werkloos, me vader dan weer niet (wel alleenstaand) en 1 broertje heb ofzo.

dus zal ik moeten stoppen met carb cyclin dit weekend om carbs te eten voor minimale verlies? of ...

een baan ga ik zeker zoeken, ik ben over 2 weken 18, dan krijg ik studie financiering, en waarschijnlijk is dat ergens rond de 274 euro, sinds mn meoder alleen staand is en werkloos, me vader dan weer niet (wel alleenstaand) en 1 broertje heb ofzo.

dus zal ik moeten stoppen met carb cyclin dit weekend om carbs te eten voor minimale verlies? of ...

als je genoeg havermout hebt zal dat wel spierverlies tegen gaan, alleen eten als je echt honger hebt. Voor de rest geen zorgen maken en volgende x beter plannen dan komt het weer goed.

hier nog wat tips:

http://stronglifts.com/build-muscle-on-a-budget-the-10-cheapest-sources-of-protein/

peace

op die site staat 1lbs per lichaamsgewicht voor maintenance... maar ik kom dus uit op 190gr (85 kg, 187 lbs -> 190lbs) en dat is dus bijna x2 eiwit???

op ergogenics staat 1,33 gr / kg is genoeg voor onderhoud tenmiste of is dit fout?

BB is duur helaas

zolang je maar neit te vaak dirty bulkt en veel havermout eet (fakking cheap) is het nog in de perken te houden

maar is indd geen goedkope sport als je ook nog junkfood ernaast koopt

Terug
Naar boven