AndroidHealthClinic

Carbbackload/F.U.T

hendrie

Huge Freak
Waardering
317
Lengte
1m84
Massa
99kg
Vetpercentage
15%
Hierbij mijn nieuwe log vandaag zit mijn cut erop heb 11weken gecut train al 3jaar maar weinig mee bereikt eigenlijk dus besloten eerst een x Goed te cutten met behulp van trickster sta nu zo rond de 8% met 73 kilo en vindt mooi begin om nu schone massa te gaan knallen hoop zeker 2jaar te kunnen bouwen nu en dan pas weer te hoeven cutten ga trainen met het F.U.T trainings methode ub/lb princiepe 2dage kracht op ub/lb 2 dagen op massa dus alles komt aanbod
Voeding ga ik doen via het carbbackload principe van John Kiefer overdag 4maaltijden keto dan training na training dikke shake dextrose/whey daarna 350gram kh laden en 250gram eiwitten

Doelen:algemeen sterker worden en groter bouwen tot de 90kilo maar proberen vet % nu netjes en beperkt te houden

Stats voor cut:gewicht 82,9 taille 82cm
Stats nu:gewicht 73 taille 72 cm

Hier begin en eind foto

• Topic Starter Topic Starter
Begin:

image.jpg

Eind:

image.jpg

Nog1

image.jpg

Heb je een linkje naar het fut methode?

Thanks man, mooi resultaat trouwens

Ben benieuwd Hendrie, princiepe klinkt wel geinig
alleen voor het trainen lijkt me zwaar, zo lang op weinig carbs
na de training is het feest

Ben benieuwd Hendrie, princiepe klinkt wel geinig
alleen voor het trainen lijkt me zwaar, zo lang op weinig carbs
na de training is het feest

Heb net 10hele dagen op keto gezeten dus ben wel gewend en ben van plan het wel veel schoon te houden hoor

Keto lijkt me echt ****ing zwaar
Heb het al moeilijk met 300gr koolhydraten op 3100kcal haha

Keto lijkt me echt ****ing zwaar
Heb het al moeilijk met 300gr koolhydraten op 3100kcal haha

Zo keek ik er ook tegen aan maar viel mij 100% mee had her makkelijker dan met me carbcycling laatste 2weken had met keto meer engerie meer drive focus

Respect dat je in zo'n korte tijd dit hebt bereikt met een nog beter fysiek dan wat je al had.
Je nieuwe schema lijkt veel op het schema wat ik hierna ga doen, maar dat is dan 2x kracht (UB/LB) en 3x hyperthropy (3-split) per week.

Het carbbackload principe ziet er interessant uit, maar heb je ook al een idee met welke producten je dit wilt gaan realiseren, want je praat wel over 2400 cal. die je weg moet eten/drinken na elke training.

Respect dat je in zo'n korte tijd dit hebt bereikt met een nog beter fysiek dan wat je al had.
Je nieuwe schema lijkt veel op het schema wat ik hierna ga doen, maar dat is dan 2x kracht (UB/LB) en 3x hyperthropy (3-split) per week.

Het carbbackload principe ziet er interessant uit, maar heb je ook al een idee met welke producten je dit wilt gaan realiseren, want je praat wel over 2400 cal. die je weg moet eten/drinken na elke training.
Tanks bro was ook hard werken heb nu mooie basis om te bouwen kwa eten word het clean 400gram ongekookte rijst en stuk of 10witte boterhammen 600gram kip 300gram vis dat word het wel zon beetje en soms wat pannenkoeken ananas dat spul erbij en natuurlijk ook wel af en toe junk of is extran dankje ofzo maar zie het wel zitten maar word ook voor mij gewoon uitproberen

Hey bro, even een bericht van je begeleider dan.
Die begin foto herinner ik me al te goed! Dat was ons startpunt ;)

Je wilde graag een sixpack, well, YOU GOT IT! Hebben ons doel gehaald!
Ben trots op je want je hebt je aan mijn voeding en trainingsrichtlijnen gehouden.
Discipline en toewijding maken het verschil, daar gaat meer dan 95% de mist in.
Jij bewijst met jou resultaat dat bovenstaande aspecten inderdaad het verschil maken.
Je bent erg gemotiveerd geweest en soms tikkeltje TE onzeker haha,
wekelijks overspoelde mijn whatsapp met vragen, maar die komen voort uit je motivatie en
wil om het helemaal goed te doen.

De waarheid is echter, niemand kan jou vertellen wat 'goed' voor JOU is, of wat JIJ zou moeten doen.
Elk lichaam is anders en wat voor de een werkt, hoeft niet voor jou te werken. Ik heb je verteld hoe ik dingen doe
en wat we wekelijks tot 2wekelijks moesten aanpassen. Altijd zonder tegengas accepteerde je de veranderingen.

Enige tip die ik voor je heb, focus niet teveel op wat IK doe, probeer zelf uit te vinden aan de hand van de kennis
die ik je heb gegeven wat goed voor jou werkt bro!

Nogmaals gefeliciteerd met je resultaat, je hebt het VERDIEND!
Je trotse begeleider,

Anthony

Zoals ik ook al in je oude log zei:

Ziek smalle taille Hendrie! Mooi droog met mooie blokken:thumbs:

Goed resultaat!:D

Ben benieuwd hoe dit alles gaat uitpakken! Trickster heeft zeker gelijk dat 95% de mist in gaat zonder de juiste discipline en toewijding! Zeker gezien waar je vandaan komt heb je beide getoond! Daar kan ik nog wat van leren als het cutten betreft!

Hoe laat ben je van plan te gaan trainen? Want wordt behoorlijk dooreten denk!:D

Succes!

Hey bro, even een bericht van je begeleider dan.
Die begin foto herinner ik me al te goed! Dat was ons startpunt ;)

Je wilde graag een sixpack, well, YOU GOT IT! Hebben ons doel gehaald!
Ben trots op je want je hebt je aan mijn voeding en trainingsrichtlijnen gehouden.
Discipline en toewijding maken het verschil, daar gaat meer dan 95% de mist in.
Jij bewijst met jou resultaat dat bovenstaande aspecten inderdaad het verschil maken.
Je bent erg gemotiveerd geweest en soms tikkeltje TE onzeker haha,
wekelijks overspoelde mijn whatsapp met vragen, maar die komen voort uit je motivatie en
wil om het helemaal goed te doen.

De waarheid is echter, niemand kan jou vertellen wat 'goed' voor JOU is, of wat JIJ zou moeten doen.
Elk lichaam is anders en wat voor de een werkt, hoeft niet voor jou te werken. Ik heb je verteld hoe ik dingen doe
en wat we wekelijks tot 2wekelijks moesten aanpassen. Altijd zonder tegengas accepteerde je de veranderingen.

Enige tip die ik voor je heb, focus niet teveel op wat IK doe, probeer zelf uit te vinden aan de hand van de kennis
die ik je heb gegeven wat goed voor jou werkt bro!

Nogmaals gefeliciteerd met je resultaat, je hebt het VERDIEND!
Je trotse begeleider,

Anthony
tanks bro top resultaat samen gedaan en paar keer super hard getraind samen ben erg tevreden over onze samenwerking!

Zoals ik ook al in je oude log zei:

Ben benieuwd hoe dit alles gaat uitpakken! Trickster heeft zeker gelijk dat 95% de mist in gaat zonder de juiste discipline en toewijding! Zeker gezien waar je vandaan komt heb je beide getoond! Daar kan ik nog wat van leren als het cutten betreft!

Hoe laat ben je van plan te gaan trainen? Want wordt behoorlijk dooreten denk!:D

Succes!
Tanks marvin ben zelf ook erg blij mee! Ik train rond half5 savonf en begin om 18uur mijn eerste meal dan 19:30 2de meal 20:30 3de meal dus word zeker bunkeren!

ga je je ook echt houden aan weinig/geen carbs tot de training?
400gram rijst 10witte boterhammen etc. wordt nog leuk in 3 maaltijden zeker zo dicht op elkaar!

Suc6 met je nieuwe log. Mooi resultaat behaald.:)

Terug
Naar boven