hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Hierbij mijn nieuwe log vandaag zit mijn cut erop heb 11weken gecut train al 3jaar maar weinig mee bereikt eigenlijk dus besloten eerst een x Goed te cutten met behulp van trickster sta nu zo rond de 8% met 73 kilo en vindt mooi begin om nu schone massa te gaan knallen hoop zeker 2jaar te kunnen bouwen nu en dan pas weer te hoeven cutten ga trainen met het F.U.T trainings methode ub/lb princiepe 2dage kracht op ub/lb 2 dagen op massa dus alles komt aanbod
Voeding ga ik doen via het carbbackload principe van John Kiefer overdag 4maaltijden keto dan training na training dikke shake dextrose/whey daarna 350gram kh laden en 250gram eiwitten
Doelen:algemeen sterker worden en groter bouwen tot de 90kilo maar proberen vet % nu netjes en beperkt te houden
Stats voor cut:gewicht 82,9 taille 82cm
Stats nu:gewicht 73 taille 72 cm
Hier begin en eind foto
Voeding ga ik doen via het carbbackload principe van John Kiefer overdag 4maaltijden keto dan training na training dikke shake dextrose/whey daarna 350gram kh laden en 250gram eiwitten
Doelen:algemeen sterker worden en groter bouwen tot de 90kilo maar proberen vet % nu netjes en beperkt te houden
Stats voor cut:gewicht 82,9 taille 82cm
Stats nu:gewicht 73 taille 72 cm
Hier begin en eind foto