AndroidHealthClinic

cut logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.481
Top man, in 10 weken 10 cm kwijt raken :thumb:
Klinkt interessant die F.U.T. methode, ik ken het persoonlijk niet maar ik neem aan dat ik in je nieuwe log daar wel achter kom.
En carbbackloading, is dat het systimatisch opvoeren van carbs of iets anders ?
Succes met je laatste 10 dagen.

Ga alles,wel effe uitlegge in me nieuwe log denk zelf dat ik nu op 9% sta hoop toch zondag op me laatste dag die 8% aan te tikke dan is me doel gehaald en heb ik een mooie stap om te bouwens nog 7dage keto door staan

ik ben benieuwd kerel !

Echt een mooi resultaat met een flink smalle taille op je lengte Hendrie! Wat is je huidig gewicht en hoe vind je je fysiek verder ogen!

Succes nog aankomende week in ieder geval en ook in je nieuwe log ga ik je volgen!:thumbs:

• #3.485
Echt een mooi resultaat met een flink smalle taille op je lengte Hendrie! Wat is je huidig gewicht en hoe vind je je fysiek verder ogen!

Succes nog aankomende week in ieder geval en ook in je nieuwe log ga ik je volgen!:thumbs:

Mijn gewicht is 74kilo zonder shirt oog is wel goed met shirt oog ik klein miezerig

• #3.486
Laatste kt gehad tot zondag alleen nog elke dag 30min cardio

• #3.487
Nog 2en halve dag carbless dan 10 op zitte moet zegge dat ik er dan ook helemaal klaar mee ben:) 2jaar clean bulk voor de deur :)

netjes man, en dan laden of ga je meteen over op dat nieuwe voedingsschema ?

Dat wordt weer genieten Hendrie!

• #3.492
30min cardio er weer opzitte morge en zondag nog 30min ochtend cardio en dan ben ik ook wel klaar met de cardio:)

• #3.493
Morgenmiddag is het voorbij:)

• #3.494
Sneack pic vanmorgen feest kan beginnen nu

image.jpg

Zo dat heb je mooi gedaan :thumbs:

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 10:11 ----------

Wat weeg je nu precies?

Ziek smalle taille Hendrie! Mooi droog met mooie blokken:thumbs:

Goed resultaat!:D