XXL Nutrition

Carbbackload/F.U.T

• Topic Starter Topic Starter
Lb training

Squat

10x40
10x50
10x50
10x50

Lunges

10x10per been met 2x8kilo DB vast 3serries

Leg extensions

15x20
12x25
12x25

Stiff leg dl

15x4
12x50
12x50

Leg Curl

20x30
18x30
15x30

Standing Calf dorpset

10x70
10x60
10x50
10x40
10x30
10x30

2machines buik

2oefeningen onderarmen

10minuten HITT gefietst

Morgen precies een week bezig dus ook wegen en meten morgen ben benieuwd merk wel dat ik tijdens training super goed oog super veel en dikke aders op me armen verder oog ik erg vol maar merk wel dat ik behoorlijk wat vocht vast hiou waar het door komt weet ik niet of het de overgang effe is van 10weken cut en 10dagen keto of dat ik toch teveel Carbs eet savond we kijke het nog effe een weekje aan want is wel zonde om me buigspieren minder goed te zien na 1 week al en dat op 350gram Carbs

Meting

Vorige week taille 72cm gewicht 73kilo
Vanmorgen taille 77cm gewicht 80,8

Tja wat moet ik hier mee?blij mee zijn?ik weet het niet
Of ik was na 10weken cut en 10dagen keto totaal helemaal leeg en heeft deze week echt als een spons gewerkt of dit schema is ruk en gaat het na 1week al fout heb de hele week schoon geladen met rijst/witbrood/krentenbol/omtbeitkoeken en af en toe wat engelsedrop meer niet
Of 350gram Carbs is al te veel voor mij.

Ik zou het ff overleggen met je coach, want dit is idd wel een flinke rebound.
Kan zeker ook met vocht te maken hebben, maar dan moet dat in verloop van tijd zich toch gaan reguleren.
Ik zou niet meteen in de stress schieten, maar dit schema eerst een kans geven om zich te bewijzen.

Ik zou het ff overleggen met je coach, want dit is idd wel een flinke rebound.
Kan zeker ook met vocht te maken hebben, maar dan moet dat in verloop van tijd zich toch gaan reguleren.
Ik zou niet meteen in de stress schieten, maar dit schema eerst een kans geven om zich te bewijzen.

Coach heb ik niet meer moet het allemaal weer zelf doen nu had alleen ondersteuning tijdens mijn cut maar hij smsde wel dat dit allemaal vocht is ja ook wel door dat ik zo deplete stond maar misschien toch teveel Carbs al die 350 dus ga deze week terug van 3meals na 2meals na me training

Ga volgende week op250gram Carbs zitte inplaats van 350 kijke wat dat doet

Je moet ook niet in 1x gaan bulken na je cut. Eerst 10-14 dagen een full diet break om je metabolisme weer te laten herstellen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ik heb zojuist 4keuze menu's gemaakt om uit te kiezen na me training deze 4meals bevatten alle 4 250gram Carbs is kijken hoe dit uitpakt deze week zou je dit vocht allemaal langzaam weer kwijt raken?

Was je ook veel verloren tijdens die 10 dagen keto?
Niet zo gek dat dat heel snel terugkomt in de rebound.

Ik ga je iig volgen! Wil in het nieuwe jaar ook iets met carb backloading gaan doen en ben wel benieuwd hoe het je bevalt.

Mooi resultaat behaald al tijdens je cut trouwens.

Hendrie ik denk dat het idd puur vocht is en niks om je druk over te maken.
350g carbs lijkt me absoluut niet teveel, maar je kunt een weekje 250 proberen.
Ga je dan wel je vetten en/of eiwitten verder omhoog gooien om je kcal gelijk te houden of dat niet?

Was je ook veel verloren tijdens die 10 dagen keto?
Niet zo gek dat dat heel snel terugkomt in de rebound.

Ik ga je iig volgen! Wil in het nieuwe jaar ook iets met carb backloading gaan doen en ben wel benieuwd hoe het je bevalt.

Mooi resultaat behaald al tijdens je cut trouwens.
in die 10weken cut viel ik per week rond de 7ons af ofzo maar toen ik nog is 10dagen keto ging viel ik in 1week 1,4kilo af in 7van die 10dagen over de volle 10dagen viel ik 1,8kilo af dus ja behoorlijk leeg was ik tanks for THE complements en leuk dat je volgt

Hendrie ik denk dat het idd puur vocht is en niks om je druk over te maken.
350g carbs lijkt me absoluut niet teveel, maar je kunt een weekje 250 proberen.
Ga je dan wel je vetten en/of eiwitten verder omhoog gooien om je kcal gelijk te houden of dat niet?
Precies is allemaal vocht wat ik nu vast hou en ik ben er blijkbaar erg gevoelig voor dus ga ik effe een weekje terug op 250gram en kijk ik hoe ik er zaterdag bij sta en dan kan ik weer gaan aanpassen hopelijk dan na boven toe want mag graag eten:D

Ik denk dat dit een beetje te snel gaat. 5cm en 7,8kg is gigantisch in 1 week. Zou idd overwegen om naar wat anders uit te kijken.

Ik denk dat dit een beetje te snel gaat. 5cm en 7,8kg is gigantisch in 1 week. Zou idd overwegen om naar wat anders uit te kijken.

Blijf op CBL verder gaan want vindt dat je zeker na 1week er niks over kunt zeggen maar denk dat 350gram teveel is geweest

Foto zojuist na training genomen

Vochtpop :)

image.jpg

Vandaag rust dagje dus 1carbmeal en misschien nog beetje lays oven backend chips
Morge weer training maar laad morge maar 100gram Carbs na training dinsdag rustdag maar ga ik uur cardio doen en pak ik 50gram Carbs dus 2dagen redelijk low daarmee hoop ik wat vocht te droppen vanaf woensdag die 250gram Carbs oppakken en kijken hoe we verder daar op gaan

IK denk dat je voornamelijk vocht vasthoudt..7.8kg in 1 week klinkt veel, maar ik kwam 5kg in 1 dag aan na mijn vakantie..(dus het kan gekker)
Maar hou het vooral even in de gaten en probeer desnoods even iets minder carbs te laden. Overigens denk ik niet dat ontbijtkoek en krentenbrood de beste keuze zijn om te laden of maarkt bij carbbackload niet uit of je vet met carbs pakt?

IK denk dat je voornamelijk vocht vasthoudt..7.8kg in 1 week klinkt veel, maar ik kwam 5kg in 1 dag aan na mijn vakantie..(dus het kan gekker)
Maar hou het vooral even in de gaten en probeer desnoods even iets minder carbs te laden. Overigens denk ik niet dat ontbijtkoek en krentenbrood de beste keuze zijn om te laden of maarkt bij carbbackload niet uit of je vet met carbs pakt?

Cbl schrijft voor met snoep/ijs/pizza en dat soort zooi te laden maar dat doe ik dus niet
Heb overleg gehad met trickster maar gaan een ander.plan.maken

Cbl schrijft voor met snoep/ijs/pizza en dat soort zooi te laden maar dat doe ik dus niet
Heb overleg gehad met trickster maar gaan een ander.plan.maken
Nog wel carbbackload of echt weer een andere boeg..want het zou wel zonde zijn als je het niet probeerd natuurlijk..

Terug
Naar boven