XXL Nutrition

Cardio + bulk?

Elektronik

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
75kg
Ik ben sinds kort terug begonnen met bodybuilding omdat ik een lange tijd het niet meer heb gedaan. In die tijd heb ik veel vet gegeten; hamburgers, chips, alcohol,... Nu ik ben 1.98 meter en weeg nu 77 kg. Op zich helemaal niet veel maar ik maak me druk om mijn buik. Ik zie er helemaal niet vet uit maar ik heb wel een "bierbuik" gekregen :rolleyes:

Ik doe nu full body 3x/week en ik ben aan het bulken, maar kan ik hierbij dan cardio doen o.a. lopen 2x/week? Hoe zit dat dan met mijn voeding na/voor de cardio? Want de bedoeling is niet om af te vallen maar wel om mijn vet te verliezen ;)

Alvast bedankt

Dat is inderdaad niet erg zwaar voor je lengte. Beste is om gewoon KT te doen met daaropvolgend 30-45 min cardio. Zo verbruik je je 'energie' tijdens de KT waardoor je lichaam bij de cardio een beroep zal doen op je vetreserves als energiebron en je dus droger komt te staan.

gewoon cardio achter die 3x per week KT plakken en dan zit je goed. Tussen KT en cardio niet eten.. maar dat lijkt me logisch. Toch vind ik het moeilijk te geloven dat je met die lengte en dat gewicht een buikje hebt. Maak er eens een foto van.

ben benieuwd naar de pic ja. bij 1,98 en dan 77kg hoe kun je dan nog iets van buik of andere ronding hebben.........

in elk geval veel suc6 ..train ze

Ik ben sinds kort terug begonnen met bodybuilding omdat ik een lange tijd het niet meer heb gedaan. In die tijd heb ik veel vet gegeten; hamburgers, chips, alcohol,... Nu ik ben 1.98 meter en weeg nu 77 kg. Op zich helemaal niet veel maar ik maak me druk om mijn buik. Ik zie er helemaal niet vet uit maar ik heb wel een "bierbuik" gekregen :rolleyes:

Ik doe nu full body 3x/week en ik ben aan het bulken, maar kan ik hierbij dan cardio doen o.a. lopen 2x/week? Hoe zit dat dan met mijn voeding na/voor de cardio? Want de bedoeling is niet om af te vallen maar wel om mijn vet te verliezen ;)

Alvast bedankt

ik vroeg mij dit ook af, als je eerst kt doet, en vervolgens cardio, is het dan verstandig om erna wat khs te nemen, of niet? (ivm bulk enzo)

Ik doe ook zelf na mijn kt 30 min cardio, zit ook in de bulk. Om zo toch nog te proberen wat bf kwijt te raken.

Wat ik zelf na de training neem is dextrose, whey 20 min later kh(brood) +tonijn

Spiermassa vergroten en BF verlagen, volgens mij de droom van elke bezoeker van deze page. 's ochtends cardio op de lege maag(zonder ontbijt) maar wel een whey shake nemen tegen afbraak spierverlies.

Hoe ziet je eetschema er momenteel uit? Volgens mij hoef jij je voorlopig nog niet druk te maken met jouw Stats.. kan nooit veel vet aan zitten?
Gewoon lekker blijven bulk, maar dan wel Clean bulken en KT en Cardio combineren! Ben benieuwd naar je schema...

Terug
Naar boven