MuscleMeat

Cardio of KT

Zeeo

Novice
Waardering
0
ik doe ongeveer 3x per week fitnesse.
ik doe eerst altijd 10 min warming up
daarna KT
en daarna nog 20 min cardio

is dit een beetje goed schema om wat droger te worden? of moet ik me gewoon volledig conentreren op cardio?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo zie ik er namelijk uit.
ik denk dat ik rond de 14 % Bf zit.
mijn lengte is 1.90
en ik weeg 78 kg
ik ben 17 jaar

alvast bedankt
gr,

Ga gewoon lekker 3/4 keer per week hard trainen en clean bulken. Als je dit goed vol houd wordt je vanzelf droger. Cardio heb je nog nergens voor nodig!

3maal per week KT en 3maal per week HIT training.
Cardio heb je wel nodig om droger te worden, anders duurt het veel te lang om droger te worden. En schoon eten natuurlijk
Doe cardio op niet KT dagen

3maal per week KT en 3maal per week HIT training.
Cardio heb je wel nodig om droger te worden, anders duurt het veel te lang om droger te worden. En schoon eten natuurlijk
Doe cardio op niet KT dagen

Cardio kan ook gewoon op KT dagen.

cardio na je krachttraining is niet echt goed om massa op te bouwen =/
gewoon goed op je eten letten,( ik ga er van uit dat je weet wat een goed eetschema is) en dan gewoon clean bulken met 4x kracht training + 2x HIIT
dat zou ik iig doen
als je van het bier afblijft en niet langs de mac gaat komt het wel goed, je hebt imo nog te weinig massa om echt te gaan cutten

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt voor de info
ik ben namelijk al 6 kilo afgevallen :D
dan ga ik gewoon 3x per week KT doen en 2x HIIT meer tijd heb ik echt niet.
hoelang zou ik dan steeds cardio moeten toen? 30 min? 60 min?

gr,

als je cardio op een relatief lage intensiteit doet (lees niet hoger dan 130 hartslagen per minuut) dan ben je toch zo wel 45 minuten per sessie bezig denk. om zoveel mogelijk vet te verbranden.
clean eten idd, maar probeer niet teveel koolhydraten binnen te krijgen.

ik ben nu al weer paar kilo afgevallen. en mijn buik is al wel wat minder maar ik blijf een beetje tietjes houden.
ik heb ook schijven achter mijn tepels zitten en ook opgezette tepels. hiervoor ben ik ook al keer voor naar de dokter gegaan maar die zei dat het vanzelf over zou gaan. zijn er bepaalde oefeningen om vooral vet te verbranden bij je borst. of moet ik gewoon veel mijn borst trainen met gewichten? is er na jullie weten ook geen medicijn voor? om die opgezette tepels tegen te gaan en die schijven te laten verdwijnen
gr,

gewoon veel je borst trainen he die tietjes gaan niet goed in vorm als je alleen maar cardio doet

ik ben nu al weer paar kilo afgevallen. en mijn buik is al wel wat minder maar ik blijf een beetje tietjes houden.
ik heb ook schijven achter mijn tepels zitten en ook opgezette tepels. hiervoor ben ik ook al keer voor naar de dokter gegaan maar die zei dat het vanzelf over zou gaan. zijn er bepaalde oefeningen om vooral vet te verbranden bij je borst. of moet ik gewoon veel mijn borst trainen met gewichten? is er na jullie weten ook geen medicijn voor? om die opgezette tepels tegen te gaan en die schijven te laten verdwijnen
gr,

Waarschijnlijk heb je last van gyno, want heel erg hoog in BF sta je niet. Er is zekerweten een medicijn voor, zoek even bij de zoekoptie naar "gyno".

ik heb net even gezocht en kwam steeds nolvadex tegen.
moet ik dit gewoon door de huisarts voor laten schrijven of hoe kan ik eraan komen?
gr,

Als ik jou was zou ik even naar de huisarts lopen.

hoelang heb je het al?
het kan namelijk ook vanzelf over gaan.. is vrij normaal

heb ik al gedaan.. paar maanden geleden. stuurde mij toen zelfs door naar het ziekenhuis. maar daar zeiden ze van ja gaat vanzelf wel weer over enzo. maar heb het echt al vanaf mijn 14e ofzo dus nu dan zo een 3 jaar dus vind het wellis tijd dat het over gaat
gr,

Terug
Naar boven