Fitness Seller

Cashewnoten

Da Vince

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m73
Massa
80kg
Graag jullie mening, eten we cashewnoten in de ochtend, middag, avond, voor slapen of heel de dag door?

Laatst bewerkt:
s,avonds een handje vol kunnen ook pistace noten zijn of zijn vast nog wel meerdere noten wat goed is voor je eiwitten

Ik eet ze 's avonds na de kwark en soms ook een paar nootjes smiddags, omdat ik ze zo lekker vind haha

ik altijd savonds en soms voor het slapen gaan samen met mn kwark.

Eet ze altijd rond 15/16:00

Als ik ze eet, eet ik ze 1 a 2 uurtjes voor het slapen gaan.

De hele dag door :D.

Ben gestopt met het vreten van die dingen vind ze gewoon te lekker lol. Haalde altijd van die 300gr zakken bij de aldi (erg goedkoopt trouwens) en die gingen dan ook in 1 keer op = 1800kcal en das beetje veel van het goede voor een snack tussendoor!

In de middag 50 gram altijd. :)

Ben gestopt met het vreten van die dingen vind ze gewoon te lekker lol. Haalde altijd van die 300gr zakken bij de aldi (erg goedkoopt trouwens) en die gingen dan ook in 1 keer op = 1800kcal en das beetje veel van het goede voor een snack tussendoor!

Ow, zouten of ongezouten? Ik heb precies enkel gezouten noten zien staan in de aldi..

Die zakken zitten toch vol met zout? Heb medelijden met je nieren.

Bij mijn rijstmaaltijd, salade en bij de kwark

Terug
Naar boven