Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze dit doortrekkken dan is Nederland echt naar de klote!!!
Goed voor het CDA om zieltjes te werven maar er zullen er ook een hoop afhaken en alsnog voor rechts kiezen....
Ik denk dat er daar in Den Haag veel word gezopen want een normaal mens kan zoiets niet verzinnen...
Volgens Marijnissen mogen we volgend jaar weer keizen![]()
Er is niets mis met een islamitische minister. Zolang hij of zij zich maar niet laat leiden door de Islam in de beslissing die hij/zij als minister moet nemen. Daarnaast is accentloos Nederlands ook een vereiste ja.

Als het een beetje mee zit dit jaar nog...
De vier jaar zal dit kabinet iig niet volmaken!

Probeer ik serieus te zijn, komt er weer zo'n emo turk grappig doen. Wat een drama.
Spiertje smiertje zeg ik altijd maar.

Volgens Marijnissen mogen we volgend jaar weer keizen![]()
zo'n islamitische minister-president zal eerder gekozen worden vanwege het feit dat hij islamiet is. En niet perse omdat hij de beste is.![]()

Je kon er op wachten met al die linkse rakkers...
En hier zal het niet bij blijven hoor...over 8 jaar willen ze bij het CDA of Groenlinks(whatever)in het kader van integratie ook een islamitische minister-president en met een beetje mazzel wordt Bea ook nog in de hoek geschoven ten faveure van Ali B en dan zijn we allemaal blij.![]()

ja met 1 islamitische minister in het CDA is heel Nederland kapotAls ze dit doortrekkken dan is Nederland echt naar de klote!!!
Goed voor het CDA om zieltjes te werven maar er zullen er ook een hoop afhaken en alsnog voor rechts kiezen....
Ik denk dat er daar in Den Haag veel word gezopen want een normaal mens kan zoiets niet verzinnen...

Ze kunnen zeggen en doen wat ze willen, voor mij is er maar 1 de grootste;
GEERT WILDERS![]()
![]()
jammer genoeg heeft hij te weinig te vertellen in het linkse preparaat.