Fitness Seller

CDA leden: druk islamitische minister naar voren

Volgens Marijnissen mogen we volgend jaar weer keizen:)

Als ze dit doortrekkken dan is Nederland echt naar de klote!!!

Goed voor het CDA om zieltjes te werven maar er zullen er ook een hoop afhaken en alsnog voor rechts kiezen....

Ik denk dat er daar in Den Haag veel word gezopen want een normaal mens kan zoiets niet verzinnen...

heb je grote kans op idd

Ach ja over een paar jaar is de Moslimpartij hier in Nederland toch een van de grootste. Dan bouwen ze nog meer moskeeen dan huizen :D

Er is niets mis met een islamitische minister. Zolang hij of zij zich maar niet laat leiden door de Islam in de beslissing die hij/zij als minister moet nemen. Daarnaast is accentloos Nederlands ook een vereiste ja.

dan valt Aboutaleb in ieder geval al af. :)

Je kon er op wachten met al die linkse rakkers...

En hier zal het niet bij blijven hoor...over 8 jaar willen ze bij het CDA of Groenlinks(whatever)in het kader van integratie ook een islamitische minister-president en met een beetje mazzel wordt Bea ook nog in de hoek geschoven ten faveure van Ali B en dan zijn we allemaal blij.:rolleyes:

Inderdaad testo en zo'n islamitische minister-president zal eerder gekozen worden vanwege het feit dat hij islamiet is. En niet perse omdat hij de beste is. Positieve discriminatie.:rolleyes:

Loze Verkiezingsstunt. En vrouwen empancipatie maar tegenhouden...

Er moet selecteerd worden op kwaliteiten om dit land in goede banen te leiden en als dat dan toevallig een minister is met een arabische achtergrond, so be it. Maar bij voorbaat de vinger van voorkeur wijzen op achtergrond en afkomst vind ik een uitspraak die neigt naar positiebehoud van het CDA.

Verder, kan een volbloed Europese immigrant ook in het parlement van Saudi-Arabie, Jemen of Marroko intreden?

zo'n islamitische minister-president zal eerder gekozen worden vanwege het feit dat hij islamiet is. En niet perse omdat hij de beste is.:rolleyes:

Idd ja....er is immers altijd wel een betere Nederlander te vinden maar daar gaat het nog niet eens om....

Zie je het al voor je dat er een Nederlander minister in Marokko zou worden?;)

Je kon er op wachten met al die linkse rakkers...

En hier zal het niet bij blijven hoor...over 8 jaar willen ze bij het CDA of Groenlinks(whatever)in het kader van integratie ook een islamitische minister-president en met een beetje mazzel wordt Bea ook nog in de hoek geschoven ten faveure van Ali B en dan zijn we allemaal blij.:rolleyes:

Dat doet me denken aan die reclame van McDonalds...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
McDonald's Videospeler

:D

Prachtig!! En nu snel de sharia invoeren!! :)

Als ze dit doortrekkken dan is Nederland echt naar de klote!!!

Goed voor het CDA om zieltjes te werven maar er zullen er ook een hoop afhaken en alsnog voor rechts kiezen....

Ik denk dat er daar in Den Haag veel word gezopen want een normaal mens kan zoiets niet verzinnen...
ja met 1 islamitische minister in het CDA is heel Nederland kapot :rolleyes:
wat heb jij gerookt zeg???

Christen Democratisch Appel betekend CDA toch?

Laatst bewerkt:
Christen Democratisch Appel betekend CDA toch?

Yep, maar het is geen SGP natuurlijk. Zo strikt zijn ze niet bij het CDA. Althans niet op het vlak van vertegenwoordiging, je moet echter wel de fundamentele beginselen van het CDA onderschrijven.

Laatst bewerkt door een moderator:
jammer genoeg heeft hij te weinig te vertellen in het linkse preparaat.

Dat komt nog wel. Hoe groter hij wordt hoe meer invloed hij zal krijgen. Op een gegeven moment kunnen andere partijen echt niet meer om hem heen.
En als hij het een beetje goed blijft doen in de Kamer, dan weet ik wel zeker dat hij bij de volgende verkiezingen weer flink wat zetels wint. Van niets naar 9 zetels is natuurlijk niet niks. Nou maar hopen dat het geen 2e LPF wordt.:D

Terug
Naar boven