MuscleMeat

PVV wil debat over oproep sjeik Yasin

Gaan we weer op die tour verder. Toegeven dat ze fout zaten zit er niet bij. Dat zegt al genoeg over de aanhang.

Die vent moeten ze gewoon met een komkommer in zijn reet naar de maan schieten, op rotten met dat soort figuren.

Iemand de mond willen snoeren vanwege een niet gedane uitspraak, epic fail. Blijft die Yasin verder wel een debiel qua denkwijze en uitspraken maar op die basis kan je iemand niet weigeren of arresteren.

Iemand de mond willen snoeren vanwege een niet gedane uitspraak, epic fail. Blijft die Yasin verder wel een debiel qua denkwijze en uitspraken maar op die basis kan je iemand niet weigeren of arresteren.

Hij denkt vast het zelfde over jou.. :o

Hij denkt vast het zelfde over jou.. :o

Hij kent mij niet, dat scheelt. Maar ik neem aan dat hij mij als ongelovige niet erg aardig zal vinden.

Blijft Yasin natuurlijk wel gewoon een debiel die denkt dat 9/11 een complot was van de USA. Aids door de USA is ontwikkeld als een soort van wapen en hij is dan ook nog een voor de doodstraf voor homo's. Dat soort debiele gedachten komen in mij niet op.

Wat aanhangers van Yasin in West Europese landen te zoeken hebben vraag ik me af. Als ze toch zo graag een moslimheilstaat willen beginnen kunnen ze dat toch doen in van de landen waar de islam al overheersend is. We don't want you here.

Hij kent mij niet, dat scheelt. Maar ik neem aan dat hij mij als ongelovige niet erg aardig zal vinden.

Blijft Yasin natuurlijk wel gewoon een debiel die denkt dat 9/11 een complot was van de USA. Aids door de USA is ontwikkeld als een soort van wapen en hij is dan ook nog een voor de doodstraf voor homo's. Dat soort debiele gedachten komen in mij niet op.

Wat aanhangers van Yasin in West Europese landen te zoeken hebben vraag ik me af. Als ze toch zo graag een moslimheilstaat willen beginnen kunnen ze dat toch doen in van de landen waar de islam al overheersend is. We don't want you here.

Kun je mij even het filmpje linken ?

n000b

moslims willen uiteindelijk dat de hele wereld moslim wordt, gebeurt het niet goedschiks dan maar kwaadschiks.

leuk detail:
in Openbaringen, het laatste hoofdstuk van de Bijbel wordt hier ook over gesproken, dat het kwade wil overwinnen en eenieder die hier niet mee instemt, onthoofd zal worden: doet me denken aan die extremistische videobeelden waarin gijzelaars door moslims worden onthoofd als men niet doet wat ze eisen.
;)

of zou dat slechts toeval zijn?
:rolleyes:

Jezus ik kan me er zo aan ergeren, waarom zijn er nog steeds mensen die geloven!!! Het is ****ing 2009! Ga nadenken, stap eens af van die sprookjes!

Sorry voor dit ongenuanceerde bericht, maar sommige gelovigen halen echt het bloed onder mijn nagels vandaan met hun ignorantie! Moest er even uit.

Spuitje

Haha leuke thread. :D

De boeman is ineens niet de boeman meer (epic PVVfail) en blijkt dan toch wel weer een dwaas van het zuiverste soort te zijn.

Wat zijn dergelijke gelovigen toch ook een onmundig stelletje k*tkneuzen. Echt materiaal voor een Universiteit, zo'n stuk schroot. But than again: Amhedinejad heeft ook op Amerikaanse Universiteiten gesproken.

De sjeikh heeft slechts gezegd : "shame on him for insulting 1/5 of the worlds population" over geertje.
Ook zij hij dat christenen ook beledigd zouden zijn omdat het ook tegen hun moraliteit zou ingaan.
"Ik hope he will get a slap on the wrist"(ik hoop dat hij op de vingers word getikt.)
Dit is wat hij zei.
Hij voegde hier zelfs aan toe dat geert wilders excuus zou moeten aanbieden aan de mensen die hij heeft beledigd en dat hij dan een 2e kans verdiende.

Snap niet hoe ze bij dit verhaal komen en ik denk ook niet dat iemand die bij de lezing was,snapt waar de journalist het vandaan heeft.:o

Wanneer word de mannelijke moslimbevolking op de vingers getikt wegens het eeuwenlang stelselmatig denigreren van vrouwen(50 procent van de wereldbevolking) en ze belemmeren te groeien op de maatschappelijke ladder?

Haha leuke thread. :D

De boeman is ineens niet de boeman meer (epic PVVfail) en blijkt dan toch wel weer een dwaas van het zuiverste soort te zijn.

Wat zijn dergelijke gelovigen toch ook een onmundig stelletje k*tkneuzen. Echt materiaal voor een Universiteit, zo'n stuk schroot. But than again: Amhedinejad heeft ook op Amerikaanse Universiteiten gesproken.

Het is schattig om zo'n middeleeuws pronkstuk te laten zien aan je studenten met bijvoorbeeld geschiedenis.
Kijk, zo leefden en dachten wij in de middeleeuwen en je hebt geen tijdmachine nodig om dit van dichtbij mee te maken.

Wanneer word de mannelijke moslimbevolking op de vingers getikt wegens het eeuwenlang stelselmatig denigreren van vrouwen(50 procent van de wereldbevolking) en ze belemmeren te groeien op de maatschappelijke ladder?

Op hetzelfde tijdstip als christelijke en joodse mannen op de vingers worden getikt voor precies hetzelfde. ALLE christelijke mannen moeten en masse hun excuses maken voor al die (geestelijk) mishandelde vrouwen en kinderen. (en natuurlijk alle joden die dankzij hen zijn opgepakt tijdens WOI)
Je stelling van 50 procent van de wereldbevolking is trouwens een leugen: er zijn een miljard moslims op de wereld, waarvan ongeveer de helft vrouw zal zijn, dus zo'n 500 miljoen. Dat is nog geen 10% van de wereldbevolking.

Goedkope stemmingsmakerij, waarbij een pot verwijt de ketel verwijdt dat 'ie zwart ziet. Heerlijk, dat religieuze commentaar, het raakt doorgaans kant nog wal.

Op hetzelfde tijdstip als christelijke en joodse mannen op de vingers worden getikt voor precies hetzelfde. ALLE christelijke mannen moeten en masse hun excuses maken voor al die (geestelijk) mishandelde vrouwen en kinderen. (en natuurlijk alle joden die dankzij hen zijn opgepakt tijdens WOI)
Je stelling van 50 procent van de wereldbevolking is trouwens een leugen: er zijn een miljard moslims op de wereld, waarvan ongeveer de helft vrouw zal zijn, dus zo'n 500 miljoen. Dat is nog geen 10% van de wereldbevolking.

Goedkope stemmingsmakerij, waarbij een pot verwijt de ketel verwijdt dat 'ie zwart ziet. Heerlijk, dat religieuze commentaar, het raakt doorgaans kant nog wal.

Ik weet het niet lulletje rozenwater maar onze maatschappij behandeld mannen en vrouwen gelijk. De helft van de wereldbevolking is vrouw en word als zodanig als ' minder' beschouwd, vrouwelijke niet moslims als nog minder overigens. Je evaluering van mijn stelling is dus bullcrap.
Ook moet je leren politieke en religieuze motivaties te scheiden, natuurlijk zijn er dingen gebeurt maar een samenleving evolueert(enkele althans) en daarom zijn de dingen die jij toeschijft aan christenen niet meer aan de orde van de dag.

Achterlijke linkse bullshitevaluatie die kant nog wal raakt.
Goedkope stemmingsmakerij, nope conclusietrekkerij. En dan kijk ik er niet religieus naar maar rationeel.

Ach ja achterlijke evaluaties. In Moslimlanden zijn meerdere vrouwen president of premier geworden. Dat maakt het nog niet tot een vrouwvriendelijk geloof maar 'de moslims' afschilderen als belemmeraars van gelijkheid voor vrouwen is eveneens stemmingmakerij. Maar ja ik ben ook maar een links lulletje rozenwater, waarom altijd gelijk gaan schelden trouwens? Dat maakt je betoog er niet beter op.

De positie van de vrouw is buiten de Westerse wereld niet altijd om naar huis te schrijven en zelfs binnen de Westerse wereld zijn er genoeg lompe boeren die vrouwen het liefst alleen achter het aanrecht zien. Dat is niet moslim eigen, of welke cultuur dan ook. (als moslim zijn dan al een cultuur op zich is)

Ik weet het niet lulletje rozenwater maar onze maatschappij behandeld mannen en vrouwen gelijk. De helft van de wereldbevolking is vrouw en word als zodanig als ' minder' beschouwd, vrouwelijke niet moslims als nog minder overigens. Je evaluering van mijn stelling is dus bullcrap.
Ook moet je leren politieke en religieuze motivaties te scheiden, natuurlijk zijn er dingen gebeurt maar een samenleving evolueert(enkele althans) en daarom zijn de dingen die jij toeschijft aan christenen niet meer aan de orde van de dag.

Achterlijke linkse bullshitevaluatie die kant nog wal raakt.
Goedkope stemmingsmakerij, nope conclusietrekkerij. En dan kijk ik er niet religieus naar maar rationeel.

:roflol:
WTF, leer eens lezen ofzo. Zou nieteens weten waar te beginnen met hierop te reageren.

Terug
Naar boven