XXL Nutrition

PVV wil debat over oproep sjeik Yasin

ja,er is iets goed misgegaan toen we de grenzen zijn beginnen openzetten en Europa 1 gemaakt hebben
In onze mentaliteit is iets goeds mis gegaan dat zal ik je zeggen.

Vanaf het moment dat deze uitspraken de wereld in geslingerd worden is het alleen maar slechter gegaan met de sfeer in ons land. Ik hoop niet dat er mensen zijn die zo naïef zijn dat op deze wijze buitenlanders zullen vertrekken uit ons land.

Regarding the AIDS (Acquired Immune Deficiency Syndrome), virus, Yasin stated that "An AIDS virus, that is a classic disease that was created in Fort McKinley, United States. Fort McKinley, the AIDS virus, 63,000 gallons. Missionaries from the World Health Organisation and Christian groups went into Africa and inoculated people for diphtheria, malaria, yellow fever and they put in the medicine the AIDS virus... I don't say [that AIDS was created] by the US Government. I say there were at least five governments that acted in complicity."[8]

There's no such thing as a Muslim having a non-Muslim friend. If you prefer the clothing of the kafirs over the clothing of the Muslims, most of those names that's on most of those clothings is f**gots, homocoïtusuals and lesbians...The Koran gives a very clear position regarding homocoïtusuality, lesbianism and bestiality — that these are aberrations, they are immoralities and if they are tried, convicted, they are punishable by death.[7] [8]

Regarding the collapse of the World Trade Center following the impacts from the Aircraft, Yasin stated that "We now know that the way that the World Trade Center fell the way that those buildings fell — they seem like they fell from internal explosive charges, the same way it's done in a construction site."[8]

Wat mooi dat zo'n verlichte geest een speech mag geven, echt iemand die je graag ziet op een Islamitische universiteit. De middeleeuwen all over again

Omdat jij tegen alle vormen van polarisatie bent moet Wilders bestraft worden? Haha oke. We hebben nog altijd iets als ''vrijheid van meningsuiting''.

Wilders heeft weleens extreme uitspraken over de Islam of moslims, maar daar is niks mis mee. In dat boekje van ze staan ook genoeg extreme uitspraken.
Wilders moet bestraft worden als hij in strijd heeft gehandeld met de wet. Dit is hoogst waarschijnlijk het gevolg van zijn polariserende uitspraken. Zo werkt het nou eenmaal in ons land.

Maar idd zoals ericr aangeeft moeten we het over de sjeik hebben.

Bron ? Ik en tientallen andere die ik ken die naar de lezing zijn gegaan.
En de lezing van sjeikh zal binnenkort digitaal verkrijgbaar zijn(internet) .
Neem dan even de moeite om te kijken , wil je, en niet zomaar mensen beschuldigen.
Of jij het WIL geloven of niet boeit me echt niet.
Alleen vindt het schandalig dat dit moet voorkomen.

en kan je nog recht lopen nu??

Wilders moet bestraft worden als hij in strijd heeft gehandeld met de wet. Dit is hoogst waarschijnlijk het gevolg van zijn polariserende uitspraken. Zo werkt het nou eenmaal in ons land.

Maar idd zoals ericr aangeeft moeten we het over de sjeik hebben.

Wilders zou in eerste instantie niet eens bestraft worden, maar nadat belachelijke organisaties als ''Nederland bekent kleur'' gingen huilen, moest er ineens opgetreden worden.

Het zou er sowieso een stuk beter op worden als alle extremistische imbecielen zoals extreem rechtse Wilders whitetrash en Moslim fundamentalisten gewoon fijntjes allemaal op zouden tieven, t*ring zeg wat een stom volk.

ps. Christenfundi's mogen van mij ook allemaal uitgezet worden.

met jouw ben ik zowiezo uigepraat
Jammer, helaas heb ik van jou nog geen inhoudelijke argumenten gehoord dus ja dan ben ik het met je eens. We zijn uitgepraat. ;)

Wilders zou in eerste instantie niet eens bestraft worden, maar nadat belachelijke organisaties als ''Nederland bekent kleur'' gingen huilen, moest er ineens opgetreden worden.
Hij is toch nog niet bestraf? Dat hebben ze nou juist onderzocht, en er is volgens het OM en juristen voldoende aanleiding om Wilders te vervolgen voor zijn handelen.

We zullen nog even moeten afwachten wie er hier gelijk heeft.

Het zou er sowieso een stuk beter op worden als alle extremistische imbecielen zoals extreem rechtse Wilders whitetrash en Moslim fundamentalisten gewoon fijntjes allemaal op zouden tieven, t*ring zeg wat een stom volk.

ps. Christenfundi's mogen van mij ook allemaal uitgezet worden.
:thumbs:

Wat een vieze vuile leugen van de nederlandse media weer.
Gorrilor heb jij de lezing zelf bijgewoond om te kunnen zeggen dat dit allemaal waar is ?
Zo niet , zou je je kop moeten houden. Je wilt horen en zien wat je wil. OPEN YOUR EYES
Weer moeten moslims in het kwade daglicht gezet worden ,terwijl er geen 1 letter van dit hele nieuws klopt.
Hoe weet jij dan dat het niet zo is?
Zat jij erbij?

PVV-Tweede Kamerlid Sietse Fritsma wil daarover volgende week in debat met de ministers Ernst Hirsch Ballin (Justitie) en Eberhard van der Laan (Integratie). De PVV had samen met de PvdA en het CDA Hirsch Ballin eerder gevraagd of het mogelijk was Yasin de toegang tot Nederland te weigeren.

De minister antwoordde daar afgelopen week op dat dat niet mogelijk is, maar dat het Openbaar Ministerie (OM) hem wel kan vervolgen, mocht Yasin tijdens zijn bezoek aanzetten tot haat.

mooi.

de lijst van het OM wordt steeds langer en langer.
:D

Weer een hele heisa om niets van die PVV. Bleek helemaal niets van waar te zijn van die geseling uitspraak. Wilders bespeeld steeds weer de media voor eigen politiek gewin. De media werkt daar anders ook maar graag aan mee met het verspreiden van leugens in de krant. Vallen ze toch even mooi door de mand.

http://www.nu.nl/internet/1905462/speech-sjeik-khalid-yasin-op-youtube.html

Lang leven de film als bewijs materiaal!

Laatst bewerkt:
Noob had dan toch gelijk =D

Lekkere bron weer gorillor:roflol:

Goed werk gorrilor, wilders gaat president worden !

Terug
Naar boven