Fitness Seller

Cedric Mcmillan updates topic

Het is pas 25 mei toch ?

Nieuwe pics

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jailbait

Niet eens top 10 op de ny pro... Zag er 4 weeks out uit. Zegt veel over z'n begeleiding als hij dat al heeft...

Niet eens top 10 op de ny pro... Zag er 4 weeks out uit. Zegt veel over z'n begeleiding als hij dat al heeft...

Op MD hebben ze het over, dat hij te lang op een goede conditionering is gebleven na fibo en dat zijn lichaam nu niet meer reageert op de alle stoffen / middelen en dat hij er nu uit ziet als iemand die op amateur niveau een wedstrijd doet :S

werkt met chris aceto, dus aan baggere begeleiding zal het denk ik niet zozeer liggen. Misschien oververmoeid lichaam, of gemiste piek telkens. Want dit is de eerste keer dat hij zoveel wedstrijden achterelkaar doet.

Maar zijn naam doet het geen goed om zo op te dagen op NY pro, van 2012 winnaar naar buiten top 5 2013. Toch is zijn frame/aesthetic een van de beste in de pro circuit, dus hij zal een grote gevaar vormen met de juiste conditioning/seperatie met zo een frame.

Mja hij zit ook nog in het leger naast BB (tenminste dat word op MD gezegd) dus dat lijkt me geen ideale combinatie? Weet niet welke taak hij in het leger heeft maar hardlopen lijkt me geen pretje met zoveel mass en ook niet ideaal in de voorbereiding.

werkt met chris aceto, dus aan baggere begeleiding zal het denk ik niet zozeer liggen. Misschien oververmoeid lichaam, of gemiste piek telkens. Want dit is de eerste keer dat hij zoveel wedstrijden achterelkaar doet.

Maar zijn naam doet het geen goed om zo op te dagen op NY pro, van 2012 winnaar naar buiten top 5 2013. Toch is zijn frame/aesthetic een van de beste in de pro circuit, dus hij zal een grote gevaar vormen met de juiste conditioning/seperatie met zo een frame.

dacht op Rxmuscle te horen dat Aceto hem nu niet heeft geholpen.... hij zou van de NY pro geleerd moeten hebben dat hij er slecht uit zien wanneer hij denkt het zonder Aceto te doen.

Ja hij werkt nog altijd in het leger, dacht in een filmpje gezien te hebben dat hij opleiding geeft (theoretische als fysieke).

290 lbs

Net zoals Beyeke moet deze man gewoon shredded as **** komen & dan doen ze mee voor een plek in de top 6 mr O.

Ook zijn abs laten het elke keer weer afweten.

• Topic Starter Topic Starter
mooi man.

Nice

Nu pieken op juiste miment

Ben benieuwd hoe zijn conditioning nu is op de Mr. O.

Terug
Naar boven