Fitness Seller

Celmass of SwoleN??

tonijn

Novice
Waardering
0
Cellmass of SwoleN??

Hallo,

Ik ben sinds 2,5 week bezig met cellmass en No Xplode en wou nu i.p.v van Cellmass, SwoleN van syntrax proberen.. Welke is beter? Kan ik gewoon switchen van creatine product? En kan ik Swolen combineren met No Xplode?

En het gaat echt om SwoleN.. hoef geen andere creatine product

Laatst bewerkt:
Maak gewoon je celmass op. en de volgende keer dat je crea gebruikt kant je swole n gebruiken. Ik zie het nut niet echt om te switchen.

Stel jezelf nog even voor in je het voorstel forum ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is ook de bedoeling, mijn pot cellmass is nu bijna op.. dus ik kan daarna gewoon Swole N met No Xplode gebruiken?

Heb je wel een voedingsschema?

zoek ff op het forum hoelang het aangeraden is om creatine te gebruiken.

zoek ff op het forum hoelang het aangeraden is om creatine te gebruiken.

en daar zijn dus ook de meningen over verdeeld;)

en welke beter is... tja kwestie van proberen. vond zelf cellmass en noxplode erg goed maar merk dat bijv. Dymatize Xpand voor mij wat beter werkt terwijl sommige dat weer niet vinden dus....... Swolen heb ik niet gehad maar is wat uitgebreider dan enkel de cellmass

dit is een super combo joh
ga je in eens weer een ander crea gebruiken maak dit gewoon op

c of s

de gewone swole werkte mega de nieuwe versie weet ik niet:cool:

Die nieuwe versie werkt ook perfect! Voor mij alleen nog maar Swole V3 voor wat betreft creatine producten!!

swoleN

Ik heb juist een potje opgebruikt,
Ik ben er super tevreden van, ik speel ijshockey en sta veel sterker en steviger op mijn schaatsen. In het fitnessen ben ik in kracht duidelijk gevorderd. Pectoral flyes deed ik 4 setjes van 12 met 96 kilo (machine) Nu doe ik 5 setjes van 12 met 113. Dit op een tijd van 4 weken, ik was behoorlijk blij. Ik ben benieuwd of de kracht ook via de NO kwam of niet want nu train ik zonder. Volgende week zal ik mijn weekervaring eens posten.

zo te zien zijn de meeste zeer te spreken over Swole en Swolen..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven