- Waardering
- 594
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 126kg
- Vetpercentage
Als het enigzins kan ben ik er idd, vandaar dat ik me ook nog niet compleet heb afgemeld al heb ik er een hard hoofd in gezien de huidige toestand, maar ik heb nog een maand en als het is wat de dokter zegt wat het is zou het over kunnen zijn over een maand..
Ik vind het toch wel weer ergerlijk en apart dat er voor deze wedstrijd en andere wedstrijden die de komende tijd zijn bijna om deelnemers gesmeekt moet worden. Terwijl er voor de kwalificatie wedstrijden mensen op de lijst staan die er niets te zoeken hebben!! Dit is een mooie wedstrijd die met goede gewichten juist voor deze personen die nog niet toe zijn aan kwalificatie wedstrijden. Al zou je het alleen maar zien als training..
Heb dit vorig jaar ook al eens aangekaart. Maar blijkbaar is er weinig zelfkennis onder sommige sterke mannen...
Oh Eric Hams en Randolf Pander doen hier ook mee.
Sluit ik mij helemaal bij aan..
Je ziet ook dat de echte liefhebbers zoals Bas hierboven echt alles meedoen behalve de kwalificatie(terwijl hij het imo juist wel zou kunnen).
En dan heb je een rits mensen die gewoon graag interessant willen doen maar geen donder voor de sport over hebben..