MikeDiesel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 16%
Ben net een week terug van vakantie, niet op m'n top, maar toch..
Bring it on!!![]()
That's the spirit Leon! Zie je zaterdag!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben net een week terug van vakantie, niet op m'n top, maar toch..
Bring it on!!![]()
écht erg jammer van de opkomst. Deze perfect georganiseerde wedstrijd verdient veel meer !
Ga in ieder geval door Mike (en Robbert)
6 Man?
Wat zonde joh, is niet te hopen dat de organisatie nu de stekker eruit gaat trekken.
De reden dat ik er niet was is bekend, 2 dagen nadat ik mij opgaf bij Mike heb ik mijn kniebanden gescheurd in Giethoorn en heb toen per direkt aangegeven dat het zwaar onder voorbehoud werd dat ik mij zou doen.
De knie is een stuk erger dan gedacht, meniscus is ook kapot blijkt uit nader onderzoek dus wordt opereren en een lange weg terug.
Organisatie gaat stekker er niet uitgooien, maar we gaan het volgend jaar wel anders aanpakken.
Als je alleen al kijkt naar de accomodatie en het prijzenpakket, hadden we wat meer deelnemers verdient. Maar alle lof aan degenen die meegedaan hebben.
Volgend jaar mogelijk met prijzengeld. Maar daar zullen de odd dan ook naar zijn. En namen van deelnemers worden niet prijsgegeven alleen hoeveel mensen zich hebben aangemeld.
Maargoed zoals ik al zei, we gaan er nog over nadenken.
Iets om over na te denken. Waarom toegelaten worden op kwalificatiewedstrijden als je je neus ophaalt voor wedstrijden als deze? Minimaal 3 lokale strongmanwedstrijden van het kaliber Celtic-strongman gedaan hebben alvorens ook maar je gezicht laten zien op een (eerste keer) kwalificatiewedstrijd(en).
Dus dan word het qualificeren voor de qualificatie wedstrijd voor de sterkste man van NL ?
Ik vond het een prima wedstrijd, het enige wat me tegen stond was het feit dat het niet volledig sterkste man was ( en de afschuwelijke kilts). En het feit dat er steengooien en cabertossen inzit.
ah kom op! Das nu juist de charme van die wedstrijd! celtic-strongman!