Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk is het niet wát je zegt, maar de manier waarop je het zegt

Ik denk dat het met bepaalde woorden te maken heeft. Die enge ziekte met een k mag niet, maar wat voor termen nog meer niet dan? Als ik het weet kan ik er rekening mee houden.

52PD7qV.jpg

Body En Fitshop 27 March 2013 18:50
Citaat:
Origineel gepost door Musculo (Post 7567901)
Dus hij gaat omhoog of nemen jullie genoegen met minder winst? :p
Whey is op dit moment een product waar ontzettend veel vraag is. Zowel voor krachtsporters, topsporters en ook in babyvoeding in voornamelijk opkomende landen zoals China. De vraag is daar gigantisch en door schaarste stijgen heel erg de inkoopprijzen. Door de enorme concurrentie hier in Nederland is het, als je altijd de goedkoopste wil zijn, zeker de moeite waard om dat te zijn. Ik reken er wel op dat de prijzen komende jaren zeker gaan stijgen in Nederland. Wij doen in ieder geval enorm ons best om telkens betere contracten af te kunnen sluiten waardoor we dit zo lang mogelijk kunnen uitstellen;)

Ralf

Toen al was B&F bezig betere contracten af te sluiten, vandaar dat nu 15 nieuwe smaken beschikbaar zijn:exactly:

Haha bedankt. Het deed me denken aan, "There are no Americans in Baghdad".

Ik lees al jaren vanaf de zijlijn mee, maar dat was dan alleen maar af en toe of om wat informatie her en der op te zoeken over supplementen(reviews voornamelijk, meningen etc). Sinds het hele "gedoe" met BenF kom ik hier wat vaker, en kon het niet laten om even een meme te maken.

Iemand heeft het allemaal al heel netjes opgesomd in dit Topic(iemand met de nickname coachxx? Dacht ik). Ik blijf me wel verbazen dat BenF nog steeds op FB claimt dat er maar 6-7% afwijking in zit. Ik heb in ieder geval mijn pot die ik anderhalve week geleden had besteld terug gestuurd en ik bestel bij deze ook nooit meer wat bij BenF(ik moet zeggen dat mijn laatste pot, voordat ik deze besteld had van Optimum Nutrion was, wel besteld bij BenF overigens).

Heb meteen dit weekend(vrijdag al) een bestelling gedaan bij Myprotein.

Zowiezo is die whey nu ook niet goed. Hebben ze ook al iets op voorzien, "Dit is echt de laatste kans voor Aminolabs!"

Dus als de whey nu ook niet klopt (wat zo is) schuiven ze terug alles naar Aminolabs.

Hello Bart,

Here is mijn nieuwe bestelling :C2755017

Deze keer, ik hoop:

---) Geen gebroken pots!!!

---)Levering op tijd

---) Extra are always welcome...:D

Have a nice day...:)

Haha bedankt. Het deed me denken aan, "There are no Americans in Baghdad".

Ja, 'We hebben meteen actie ondernomen', 'we hebben alle Whey terug gestuurd', 'we werken met de beste leveranciers', 'Volac!', 'De andere producten kloppen gewoon' deze passen ook goed in het plaatje... Zo kun je nog wel door gaan :D

P.s. Mat niet vloeken joh, is nergens voor nodig.

Gaspari Nutrition (Amino spiking) is failliet (lawsuits..) èn verkocht, link. :rolleyes:

Heeft iemand al reactie terug van aminolabs?

weet iemand waar ik dat clipje van hitler over bodyfitshop kan vinden?

Mein whey op youtube

Achteraf een beetje dom dat ik Volac niet in de teksten heb opgenomen :o

De rel rond de Whey Temptation begint Body & Fitshop toch wel een beetje te raken. Na de eerste onthullingen eind november daalt het aantal bestellingen. In andere jaren steeg het aantal bestellingen altijd in december, dit jaar gaat het juist omlaag in december. En dat ondanks de grote kortingen die nu worden gegeven om mensen binnenboord te houden.

De cijfers:

Aantal bestellingen tussen 19 september en 19 november 2012: 1150 per dag
Aantal bestellingen tussen 19 november en 19 december 2012: 1224 per dag

Stijging december 2012: 6,4%

Aantal bestellingen tussen 19 september en 18 november 2013: 2240 per dag
Aantal bestellingen tussen 18 november en 18 december 2013: 2350 per dag

Stijging december 2013: 4,9%

Aantal bestellingen tussen 21 september en 21 november 2014: 3820 per dag
Aantal bestellingen tussen 21 november en 21 december 2014: 3474 per dag

DALING december 2014: 9,1%

Omdat het wel even duurde voordat het bekend werd – Ilco heeft Mark Zuckerberg vast wat restantpotten Whey Perfection toegeschoven – zijn de cijfers voor de periode 28 november – een week na publicatie – tot 21 december eigenlijk nog interessanter.

Aantal bestellingen tussen 21 september en 21 november 2014: 3820 per dag
Aantal bestellingen tussen 28 november en 21 december 2014: 3300 per dag

DALING december 2014: 13,6%

Kortom, Body & Fitshop gaat er nog niet failliet aan. Ze zijn de afgelopen jaren heel erg hard gegroeid. De lage prijzen zijn trekkers (al is goedkoop nu duurkoop gebleken). Maar in die groeicijfers zit wel een lelijke deuk.

hoe hebben het dan voor elkaar gekregen dat dit op facebook werd verwijderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven