XXL Nutrition

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ijdel naar je nog hengelt naar een complimentje, von Galen?
Hierbij ook van mij. :thumb:
Alle egards voor jou; de tekst was meesterlijk:roflol:
Heb al een gigantische e-penor hier, maar iedere keer als iemand hem plaatst zie ik weer een gemiste VOLACCCCCC kans :( Ik vrees dat ik dat mezelf nooit zal kunnen vergeven.

mmmmmmm

De rel rond de Whey Temptation begint Body & Fitshop toch wel een beetje te raken. Na de eerste onthullingen eind november daalt het aantal bestellingen. In andere jaren steeg het aantal bestellingen altijd in december, dit jaar gaat het juist omlaag in december. En dat ondanks de grote kortingen die nu worden gegeven om mensen binnenboord te houden.

De cijfers:

Aantal bestellingen tussen 19 september en 19 november 2012: 1150 per dag
Aantal bestellingen tussen 19 november en 19 december 2012: 1224 per dag

Stijging december 2012: 6,4%

Aantal bestellingen tussen 19 september en 18 november 2013: 2240 per dag
Aantal bestellingen tussen 18 november en 18 december 2013: 2350 per dag

Stijging december 2013: 4,9%

Aantal bestellingen tussen 21 september en 21 november 2014: 3820 per dag
Aantal bestellingen tussen 21 november en 21 december 2014: 3474 per dag

DALING december 2014: 9,1%

Omdat het wel even duurde voordat het bekend werd – Ilco heeft Mark Zuckerberg vast wat restantpotten Whey Perfection toegeschoven – zijn de cijfers voor de periode 28 november – een week na publicatie – tot 21 december eigenlijk nog interessanter.

Aantal bestellingen tussen 21 september en 21 november 2014: 3820 per dag
Aantal bestellingen tussen 28 november en 21 december 2014: 3300 per dag

DALING december 2014: 13,6%

Kortom, Body & Fitshop gaat er nog niet failliet aan. Ze zijn de afgelopen jaren heel erg hard gegroeid. De lage prijzen zijn trekkers (al is goedkoop nu duurkoop gebleken). Maar in die groeicijfers zit wel een lelijke deuk.
Waar haal je die cijfers vandaan dan??

Vraag mij af of het alleen de Whey is of ook producten zoals caseine, creatine, beta-ala etc... Toch een beetje het vertrouwen kwijt. Jammer.

Ben wel benieuwd naar de rest van de sups idd

Als er 3000+ mensen bestellen op een dag dan zal die voorraad WP heus geen €250.000,- waarde hebben gehad. Voor het hardst lopende product bij die aantallen zal het minstens een miljoen zijn. Welk bedrijf laat dat verbranden ???

Een miljoenenbedrijf dus. Met oplichting bereik je gewoon het meest in het leven, financieel gezien dan. Wat hebben die jarenlang in het vuistje gelachen tijdens het geld tellen.

~50 miljoen omzet, maar geen idee wat we verkopen en zo'n eiwitanalyse is zo duur

ok

De rel rond de Whey Temptation begint Body & Fitshop toch wel een beetje te raken. Na de eerste onthullingen eind november daalt het aantal bestellingen. In andere jaren steeg het aantal bestellingen altijd in december, dit jaar gaat het juist omlaag in december. En dat ondanks de grote kortingen die nu worden gegeven om mensen binnenboord te houden. De cijfers: Aantal bestellingen tussen 19 september en 19 november 2012: 1150 per dag Aantal bestellingen tussen 19 november en 19 december 2012: 1224 per dag Stijging december 2012: 6,4% Aantal bestellingen tussen 19 september en 18 november 2013: 2240 per dag Aantal bestellingen tussen 18 november en 18 december 2013: 2350 per dag Stijging december 2013: 4,9% Aantal bestellingen tussen 21 september en 21 november 2014: 3820 per dag Aantal bestellingen tussen 21 november en 21 december 2014: 3474 per dag DALING december 2014: 9,1% Omdat het wel even duurde voordat het bekend werd – Ilco heeft Mark Zuckerberg vast wat restantpotten Whey Perfection toegeschoven – zijn de cijfers voor de periode 28 november – een week na publicatie – tot 21 december eigenlijk nog interessanter. Aantal bestellingen tussen 21 september en 21 november 2014: 3820 per dag Aantal bestellingen tussen 28 november en 21 december 2014: 3300 per dag DALING december 2014: 13,6% Kortom, Body & Fitshop gaat er nog niet failliet aan. Ze zijn de afgelopen jaren heel erg hard gegroeid. De lage prijzen zijn trekkers (al is goedkoop nu duurkoop gebleken). Maar in die groeicijfers zit wel een lelijke deuk.

Dat kan nog veel verder naar beneden. Stuur dat hitler filmpje door naar iedereen die je kent die traint of ooit aan trainen heeft gedacht, en vertel het aan iedereen in de sportschool die het wel of niet wil horen.

Ok ik dacht dat ik ergens openbaarheid van gegevens gemist had ofzo. Maar kwestie van het BnF topic uitpluizen dus

Niet iedereen die bestelt bij b&f plaatst dat in dat topic natuurlijk. Dus die gegevens kunnen afwijken(misschien wel 20%).

Is gewoon punt A tot punt B gedeeld door het aantal dagen :rolleyes:

denk dat je die cijfers qua aantal bestellingen wel wat moet nuanceren ook
als je ziet hoeveel paupers hier hun bestellingen verdelen onder 2-3 bestelnummers... puur om extra samples te kunnen selecteren (en hier dan ook nog vragen om extra samples...) :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven