AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Die regionen staan dan ook bekend om hun inteeltpraktijken. Nee, wij Brabanders, dat is pas een intelligent volkje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahahaha nu doe je net alsof je denkt dat ze nu niet meer sjoemelen!!!!
Momenteel bekijken: 14 gebruiker(s) (12 leden en 2 gasten) dit topic ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,
Zeg jij er is wat van
Is dat glycine?meanwhile at bnf
http://ic.pics.livejournal.com/anax/934677/182786/182786_900.jpg
maak er wat moois van jongens dan verkopen we dit aan dit mong**l.
Baal ervan dat ik vrienden, kennissen en collega's als klant heb aangebracht bij BenF
Baal ervan als ik in mijn bijkeuken zo'n 45 lege in elkaar gestapelde whey perfection emmers zie staan
Maar het meeste baal ik ervan dat ik mass perfection heb gekocht voor mijn schoonvader die in zijn strijd tegen kanker moeilijk kon eten en dat hij toch minder eiwitten binnenkreeg dan ik dacht.
de eigenaar van bnf na het lezen van deze post:Baal ervan dat ik vrienden, kennissen en collega's als klant heb aangebracht bij BenF
Baal ervan als ik in mijn bijkeuken zo'n 45 lege in elkaar gestapelde whey perfection emmers zie staan
Maar het meeste baal ik ervan dat ik mass perfection heb gekocht voor mijn schoonvader die in zijn strijd tegen kanker moeilijk kon eten en dat hij toch minder eiwitten binnenkreeg dan ik dacht.
Baal ervan dat ik vrienden, kennissen en collega's als klant heb aangebracht bij BenF
Ben benieuwd of ze in ieder geval daar een integer antwoord op kunnen geven als je ze daarover gemaild hebt.
Dit kwam ik nog tegen op FaceBook, goed om te weten hoe B&F over hun klanten denkt
![]()
Dit is de mail waar het over gaat.
![]()

Sensationeel!
toen ik eerst vroeg welke amfetamine het beste was in hun assortiment ging een van die dip weeds ook nog serieus antwoord geven, ik probeerde het gisteren weer maar toen trapte hij er niet in.
![]()
HahahahahaIk ben al jaren klant bij b&f en heb al veel whey gekocht bij hun. Ik was natuurlijk niet echt tevreden met hun kortingsactie om het "goed te maken". Ik heb hen gepmed en na veel geklaag een gratis pot (jawel) whey perfection opgestuurd gekregen. Nu om het verhaal nog btr te maken was deze pot al maandag vertrokken. Ik check dinsdag de track&trace van postnl en hij zou dinsdag geleverd worden. Nu pm ik terug dat ik hoop dat het whey met de "nieuwe" batch is en ze antwoorden dat dit natuurlijk het geval is. Echter wanneer ik een pm stuur met de vraag of ik deze "nieuwe" pot ook mag laten testen door een onafhankelijk lab verdwijnt ineens de delivery date en wacht ik zelfs vandaag 2 dagen na bestelling nog steeds op mijn whey pot. Ondertussen krijg ik wel antwoord dat dit uiteraard geen probleem is.
Coincidence much?

Ik ben al jaren klant bij b&f en heb al veel whey gekocht bij hun. Ik was natuurlijk niet echt tevreden met hun kortingsactie om het "goed te maken". Ik heb hen gepmed en na veel geklaag een gratis pot (jawel) whey perfection opgestuurd gekregen. Nu om het verhaal nog btr te maken was deze pot al maandag vertrokken. Ik check dinsdag de track&trace van postnl en hij zou dinsdag geleverd worden. Nu pm ik terug dat ik hoop dat het whey met de "nieuwe" batch is en ze antwoorden dat dit natuurlijk het geval is. Echter wanneer ik een pm stuur met de vraag of ik deze "nieuwe" pot ook mag laten testen door een onafhankelijk lab verdwijnt ineens de delivery date en wacht ik zelfs vandaag 2 dagen na bestelling nog steeds op mijn whey pot. Ondertussen krijg ik wel antwoord dat dit uiteraard geen probleem is.
Coincidence much?
Ik ben al jaren klant bij b&f en heb al veel whey gekocht bij hun. Ik was natuurlijk niet echt tevreden met hun kortingsactie om het "goed te maken". Ik heb hen gepmed en na veel geklaag een gratis pot (jawel) whey perfection opgestuurd gekregen. Nu om het verhaal nog btr te maken was deze pot al maandag vertrokken. Ik check dinsdag de track&trace van postnl en hij zou dinsdag geleverd worden. Nu pm ik terug dat ik hoop dat het whey met de "nieuwe" batch is en ze antwoorden dat dit natuurlijk het geval is. Echter wanneer ik een pm stuur met de vraag of ik deze "nieuwe" pot ook mag laten testen door een onafhankelijk lab verdwijnt ineens de delivery date en wacht ik zelfs vandaag 2 dagen na bestelling nog steeds op mijn whey pot. Ondertussen krijg ik wel antwoord dat dit uiteraard geen probleem is.
Coincidence much?
Al binnen? Als iets onderweg is bij PostNL kan je het toch niet meer onderbreken?
Zouden ze die 62% potten er gewoon naast hebben voor klanten die het niet testen....