Kleppertje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee hoe het zit. Via de track&trace stond er dat hij dinsdagochtend al in Belgie was en dat hij diezelfde dinsdag ging geleverd worden. Nu 2 dagen verder is de pot spoorloos en is de delivery date weg..
Heb b&f gepmed erover en ze zeiden dat hij gisteren ging aankomen.. niet dus. Volgens mij is de kans reëel dat het idd om een 62% pot gaat. Dat ze die als kadootje weggeven om de klanten blij te maken. Niemand kijkt toch een gekregen paard in de bek?
Dachten sommige van jullie nu echt dat b&f de potten 62% Whey gingen vernietigen. Welkom in de echte wereld!Wat een fl**kers bij b&f, voel mezelf behoorlijk belazerd. ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen. of de prijs van de whey omhoog of nog steeds troep verkopen
Dachten sommige van jullie nu echt dat b&f de potten 62% Whey gingen vernietigen. Welkom in de echte wereld!
Het enige wat er nog gedaan kan worden, zijn juridische stappen nemen tegen deze oplichting.
Vermits gezamenlijk geld kan gespendeerd worden om een wheytest te betalen, zou dit ook kunnen om een rechtzaak aan te spannen. Bewijzen zijn er genoeg. En samen staan we veel sterker dan alleen.
Maar aan de andere kant, wat gaan we met die rechtzaak bereiken? Compensatie, playback, emotionele gemoedsrust, ...?
Misschien is gewoon een andere leverancier van supps zoeken zo'n slecht idee nog niet. En de mensen die b&f willen blijven vertrouwen (wat hun goed recht is) gewoon hun ding laten doen. Sommige mensen blijven nu éénmaal in hun leven dezelfde fouten steeds opnieuw maken. Een hoog IQ is nu éénmaal niet aan iedereen besteed.
Miss iedereen 20% van het bedrag dat ze aan whey perfection hebben gespendeerd terug?
Dachten sommige van jullie nu echt dat b&f de potten 62% Whey gingen vernietigen. Welkom in de echte wereld!
Het enige wat er nog gedaan kan worden, zijn juridische stappen nemen tegen deze oplichting.
Vermits gezamenlijk geld kan gespendeerd worden om een wheytest te betalen, zou dit ook kunnen om een rechtzaak aan te spannen. Bewijzen zijn er genoeg. En samen staan we veel sterker dan alleen.
Maar aan de andere kant, wat gaan we met die rechtzaak bereiken? Compensatie, playback, emotionele gemoedsrust, ...?
Misschien is gewoon een andere leverancier van supps zoeken zo'n slecht idee nog niet. En de mensen die b&f willen blijven vertrouwen (wat hun goed recht is) gewoon hun ding laten doen. Sommige mensen blijven nu éénmaal in hun leven dezelfde fouten steeds opnieuw maken. Een hoog IQ is nu éénmaal niet aan iedereen besteed.
Dachten sommige van jullie nu echt dat b&f de potten 62% Whey gingen vernietigen.
Ik gebruikte altijd omega 3 van b&f.
Laatst bij XXL gehaald, daar is ie zowat 2x zo duur, nu weet ik waarom die van b&f zo goedkoop is.
Volgens mij zit er niet eens visolie in (geen vis geur), die van XXL stinkt zo erg naar vis dat er niet valt te twijfelen eraan.
Nee het was echt alleen de wei die niet goed was. De rest van de producten zijn 100 procent goed, dat kun je op vertrouwen
dit gozer
hoe weet dit gozer zo zeker dat we ze kunnen vertrouwen.
Daar heb ik ook al aan gedacht, maar dat gaat b&f nooit uit zichzelf doen. Ik denk ook dat dit dan een financiële doodsteek voor het bedrijf is. Enkel via de juridische weg kan dit er eventueel ooit van komen, vrees ik.

Hoe staat het eigenlijk met de rechtszaak die b en f aan ging spannen tegen die lui achter de test? Ik heb daar weinig meer over gehoord
Ze mogen blij zijn dat er nog geen zaak tegenover hun is aangespannen