AndroidHealthClinic

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit body en shitshop is echt een dit mong**l. Ik heb het helemaal gehad. Dit soort mongols beliegen ons dit voor met dit kutwhey. :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Geen idee hoe het zit. Via de track&trace stond er dat hij dinsdagochtend al in Belgie was en dat hij diezelfde dinsdag ging geleverd worden. Nu 2 dagen verder is de pot spoorloos en is de delivery date weg..
Heb b&f gepmed erover en ze zeiden dat hij gisteren ging aankomen.. niet dus. Volgens mij is de kans reëel dat het idd om een 62% pot gaat. Dat ze die als kadootje weggeven om de klanten blij te maken. Niemand kijkt toch een gekregen paard in de bek?

Waarom zeg je dan ook dat je het naar een lab wil sturen, doe dat dan als je de pot binnen hebt haha. Door de kerstperiode duurt het soms allemaal wat langer. Heb je nog wel een tracking number? Dan kan je ook bellen met PostNL en vragen wat er is gebeurd. Als het pakket was teruggestuurd of wat dan ook zou dit ook moeten zien. Pakket komt denk ik zaterdag of maandag aan als je het nog niet hebt ontvangen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een fl**kers bij b&f, voel mezelf behoorlijk belazerd :( . ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen. of de prijs van de whey omhoog of nog steeds troep verkopen

Wat een fl**kers bij b&f, voel mezelf behoorlijk belazerd :( . ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen. of de prijs van de whey omhoog of nog steeds troep verkopen
Dachten sommige van jullie nu echt dat b&f de potten 62% Whey gingen vernietigen. Welkom in de echte wereld!

Het enige wat er nog gedaan kan worden, zijn juridische stappen nemen tegen deze oplichting.

Vermits gezamenlijk geld kan gespendeerd worden om een wheytest te betalen, zou dit ook kunnen om een rechtzaak aan te spannen. Bewijzen zijn er genoeg. En samen staan we veel sterker dan alleen.

Maar aan de andere kant, wat gaan we met die rechtzaak bereiken? Compensatie, playback, emotionele gemoedsrust, ...?

Misschien is gewoon een andere leverancier van supps zoeken zo'n slecht idee nog niet. En de mensen die b&f willen blijven vertrouwen (wat hun goed recht is) gewoon hun ding laten doen. Sommige mensen blijven nu éénmaal in hun leven dezelfde fouten steeds opnieuw maken. Een hoog IQ is nu éénmaal niet aan iedereen besteed.

Dachten sommige van jullie nu echt dat b&f de potten 62% Whey gingen vernietigen. Welkom in de echte wereld!

Het enige wat er nog gedaan kan worden, zijn juridische stappen nemen tegen deze oplichting.

Vermits gezamenlijk geld kan gespendeerd worden om een wheytest te betalen, zou dit ook kunnen om een rechtzaak aan te spannen. Bewijzen zijn er genoeg. En samen staan we veel sterker dan alleen.

Maar aan de andere kant, wat gaan we met die rechtzaak bereiken? Compensatie, playback, emotionele gemoedsrust, ...?

Misschien is gewoon een andere leverancier van supps zoeken zo'n slecht idee nog niet. En de mensen die b&f willen blijven vertrouwen (wat hun goed recht is) gewoon hun ding laten doen. Sommige mensen blijven nu éénmaal in hun leven dezelfde fouten steeds opnieuw maken. Een hoog IQ is nu éénmaal niet aan iedereen besteed.

Miss iedereen 20% van het bedrag dat ze aan whey perfection hebben gespendeerd terug?

Miss iedereen 20% van het bedrag dat ze aan whey perfection hebben gespendeerd terug?

Daar heb ik ook al aan gedacht, maar dat gaat b&f nooit uit zichzelf doen. Ik denk ook dat dit dan een financiële doodsteek voor het bedrijf is. Enkel via de juridische weg kan dit er eventueel ooit van komen, vrees ik.

hahhaaha dit heb je mooi verwoord

Dachten sommige van jullie nu echt dat b&f de potten 62% Whey gingen vernietigen.

Dat bedoel ik niet, de reden waarom b&f hun whey zo goedkoop konden aanbieden was omdat het troep is.
Als ze in de toekomst betere whey willen verkopen dan zal de prijs dus ook omhoog moeten. of ze laten de prijs hetzelfde en gaan door met het verkopen van hun rommel..

en een rechtzaak aanspannen is misschien meer iets voor ondernemers die ook supps verkopen. zij zijn de gene die hierdoor nog de meeste schade hebben gelopen. volgens mij is die whey 1 van de belangrijkste redenen waarom b&f zo groot is geworden. die shit gaat letterlijk met tonnen tegelijk over de toonbank!

heb trouwens al me free goodies ook maar weggepleurd van b&f die u2000 en vitaminepillen en noem het maar op zal ook wel troep zijn die voor een prikkie is opgekocht.

Ik gebruikte altijd omega 3 van b&f.
Laatst bij XXL gehaald, daar is ie zowat 2x zo duur, nu weet ik waarom die van b&f zo goedkoop is. :)

Volgens mij zit er niet eens visolie in (geen vis geur), die van XXL stinkt zo erg naar vis dat er niet valt te twijfelen eraan.

Ik gebruikte altijd omega 3 van b&f.
Laatst bij XXL gehaald, daar is ie zowat 2x zo duur, nu weet ik waarom die van b&f zo goedkoop is. :)

Volgens mij zit er niet eens visolie in (geen vis geur), die van XXL stinkt zo erg naar vis dat er niet valt te twijfelen eraan.

Nee het was echt alleen de wei die niet goed was. De rest van de producten zijn 100 procent goed, dat kun je op vertrouwen

de whey was wel goed jullie hadden het gewoon verkeerd getest stelletje dit mong*len, ik ga hier een zaak van maken.

Daar heb ik ook al aan gedacht, maar dat gaat b&f nooit uit zichzelf doen. Ik denk ook dat dit dan een financiële doodsteek voor het bedrijf is. Enkel via de juridische weg kan dit er eventueel ooit van komen, vrees ik.

Nou dat gaat je juridisch ook niet lukken denk ik hoor. Zou het risico op dat het je uiteindelijk meer geld kost dus niet nemen. Overigens trek je conclusie en stap over op een zaak die je wel vertrouwt en laat b&f links liggen.

Hoe staat het eigenlijk met de rechtszaak die b en f aan ging spannen tegen die lui achter de test? Ik heb daar weinig meer over gehoord

ondertussen is het drukker dan ooit bij bnf.

Ze mogen blij zijn dat er nog geen zaak tegenover hun is aangespannen

Er was een kleine fout in de formule geslopen (buiten de schuld om van b&f). Ze hebben direct actie ondernomen toen dit bekend werd. Het was een schoolvoorbeeld van hoe je zoon probleem op moet lossen.

Vergeet niet dat iedereen gecompenseerd wordt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven