XXL Nutrition

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit kwam ik nog tegen op FaceBook, goed om te weten hoe B&F over hun klanten denkt :hamer:
2a0alvn.png
Dit is de mail waar het over gaat.
spxlko.png

KHF_4545.jpg

Het lijkt toch een nederlander.

Die post van nobody is fitshop wordt 13x geliked, zou de rest van het personeel vakantie hebben?

pissening als je net denkt dat je alles hebt gezien kom je dit weer tegen.

Laatst bewerkt door een moderator:
dit mong**l ivo sit telkens slegt tee prat over ons in topic.

misschien is dat ralf en de hitsquad die aan het loeren zijn, je bent gewaarschuwd.

Ik ben al jaren klant bij b&f en heb al veel whey gekocht bij hun. Ik was natuurlijk niet echt tevreden met hun kortingsactie om het "goed te maken". Ik heb hen gepmed en na veel geklaag een gratis pot (jawel) whey perfection opgestuurd gekregen. Nu om het verhaal nog btr te maken was deze pot al maandag vertrokken. Ik check dinsdag de track&trace van postnl en hij zou dinsdag geleverd worden. Nu pm ik terug dat ik hoop dat het whey met de "nieuwe" batch is en ze antwoorden dat dit natuurlijk het geval is. Echter wanneer ik een pm stuur met de vraag of ik deze "nieuwe" pot ook mag laten testen door een onafhankelijk lab verdwijnt ineens de delivery date en wacht ik zelfs vandaag 2 dagen na bestelling nog steeds op mijn whey pot. Ondertussen krijg ik wel antwoord dat dit uiteraard geen probleem is.

Coincidence much?

Ik ben al jaren klant bij b&f en heb al veel whey gekocht bij hun. Ik was natuurlijk niet echt tevreden met hun kortingsactie om het "goed te maken". Ik heb hen gepmed en na veel geklaag een gratis pot (jawel) whey perfection opgestuurd gekregen. Nu om het verhaal nog btr te maken was deze pot al maandag vertrokken. Ik check dinsdag de track&trace van postnl en hij zou dinsdag geleverd worden. Nu pm ik terug dat ik hoop dat het whey met de "nieuwe" batch is en ze antwoorden dat dit natuurlijk het geval is. Echter wanneer ik een pm stuur met de vraag of ik deze "nieuwe" pot ook mag laten testen door een onafhankelijk lab verdwijnt ineens de delivery date en wacht ik zelfs vandaag 2 dagen na bestelling nog steeds op mijn whey pot. Ondertussen krijg ik wel antwoord dat dit uiteraard geen probleem is. Coincidence much?

Goede service wel, mooi opgelost van hun!

Ik ben al jaren klant bij b&f en heb al veel whey gekocht bij hun. Ik was natuurlijk niet echt tevreden met hun kortingsactie om het "goed te maken". Ik heb hen gepmed en na veel geklaag een gratis pot (jawel) whey perfection opgestuurd gekregen. Nu om het verhaal nog btr te maken was deze pot al maandag vertrokken. Ik check dinsdag de track&trace van postnl en hij zou dinsdag geleverd worden. Nu pm ik terug dat ik hoop dat het whey met de "nieuwe" batch is en ze antwoorden dat dit natuurlijk het geval is. Echter wanneer ik een pm stuur met de vraag of ik deze "nieuwe" pot ook mag laten testen door een onafhankelijk lab verdwijnt ineens de delivery date en wacht ik zelfs vandaag 2 dagen na bestelling nog steeds op mijn whey pot. Ondertussen krijg ik wel antwoord dat dit uiteraard geen probleem is. Coincidence much?

Jij bent vergeten om te zeggen "maak er wat moois van! " .... vandaar!

dat had je dus niet moeten doen slimmerik, stel je voor dat je hem had gekregen en getest en dat het zou blijken dat ze nog steeds aan het sjoemelen waren.

dat had je dus niet moeten doen slimmerik, stel je voor dat je hem had gekregen en getest en dat het zou blijken dat ze nog steeds aan het sjoemelen waren.
Hahahahaha nu doe je net alsof je denkt dat ze nu niet meer sjoemelen!!!!

Momenteel bekijken: 14 gebruiker(s) (12 leden en 2 gasten) dit topic ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,

Zeg jij er is wat van

• Like
Waarderingen: mat

Dacht je nu echt dat ik geld zou geven aan een onderzoek? Was gwn om hun reactie te testen.
Ik bestel sowieso geen b&f producten meer.

ze hadden 1 werkdag later ook opeens 15 nieuwe smaken.

Gewoon niks meer kopen bij die tent, klaar.

''dit mong**l''

gevalletje IQ van 62.

dit glycine is goeie shit jongens. toevoegen dit handel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven