Ik ben eerder trots en blij om met een Xxl Nutrition shakebeker te lopen in de sportschool en op straat, dan met een Body en Fit beker. De beker van de Body en Fit komt er bij mij nooit meer in! Laat staan de rest van hun huismerk. Toch ben ik benieuw naar de bedrijven als XXL, bodylab, ect naar hun reactie over dit hele voorval. Hun weten namelijk wel beetje hoe het er aan toegaat in de supplementen wereld.
Van Muscle meat heb ik gehoord dat de winkels zelf kunnen kiezen welke e nummers en vocht er in willen en hoeveel in het vlees. Gelukkig doet Muscle Meat hier niet aan mee.
Zullen ze bij die fabrikanten waar ze whey bestellen hetzelfde doen? Van doe maar dit en dat erin en klaar? Body en fit houdt die fabrikant te vriend gewoon. Het is namelijk niet de schuld van de fabrikant die de whey maakt, maar van body en fit. Zodra ze zeggen het is de schuld van de fabrikant of dat ze niet meer samen gaan werken. Dan brengt de fabrikant het lijstje uit met welke ingrediënten ze moesten er in proppen van de body en fit.