AndroidHealthClinic

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bericht van Ralf op Trustpilot op 4 november 2014:

----

Antwoord van Bodyenfitshop.nl

Bedankt voor je compliment Nynke! Ontzettend leuk om te lezen dat we je blij hebben maken met onze Whey Perfection. Elke shake wordt opnieuw genieten!

Mocht er in de toekomst nog iets zijn, je weet ons te vinden hè!

Groeten,
Ralf

----

He didn't see that one coming.

Ik vermoed dat het 'webcare'-team van B&F zich ook op Trustpilot niet meer zal laten zien.

Ik denk niet dat ze hier nog wat moois van kunnen maken.

Body&Fitshop is over op DBB

nvm

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat ze hier nog wat moois van kunnen maken.

Body&Fitshop is over op DBB
Wij doen alles om je zo tevreden mogelijk te houden! We geven zelf 25 procent korting op whey waar 25 procent minder inzit! SENSATIONELER KAN NIET!!!!

Ralf

Hoi. Kan ik de Whey Perfection veilig snuiven zodat de efficiëntere opname compenseert voor de lagere eiwit gehalte?

Hoi. Kan ik de Whey Perfection veilig snuiven zodat de efficiëntere opname compenseert voor de lagere eiwit gehalte?
Ik snuif zelf ook heel erg veel, zelfs zo veel dat ik perongeluk reviews verwijder en rare antwoorden ga geven.

Ralf

Hmm wat raar dat er zo veel ralfen zijn

Ik ralf
Jij ralft

Sensationele korting op onze whey perfection!!
De klant is bij ons nummer één

Ralf

Ik Ralf jullie allemaal de moeder

Ik voel me flink in mijn kont geralft!:mad:

Groeten ralf het kalf

We hebben het momenteel erg druk, vandaar dat we de afgelopen dagen niet gereageerd hebben. Wij staan 100% achter onze producten. Zelfs nagenoeg iedereen van kantoor is orders aan het rennen. Alle zeilen bij noemen ze dat geloof ik! Een mooie chaos!

Ralf,Bart,Carmen

kijk ze ondergedoken zitten de laatste paar dagen, stelletje ratten.

inb4 negative karma iedereen negged b n f.

Meer dan 1000 reacties ( alle negatie waren alweer verwijderd zag ik )op facebook op een weggeef-actie van goodiebags geeft al wel aan dat er maar een klein gedeelte op de hoogte is van de oplichtpraktijken .

Ik ben benieuwd of ik een goodie-bag win!:D

B&F.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven