DerKommandant
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moest bij het nemen van die vitaminen telkens overgeven (srs) na 3 dagen ben ik er dan ook maar mee gestopt.
Zal ook wel iets niet kloppen
Wij doen alles om je zo tevreden mogelijk te houden! We geven zelf 25 procent korting op whey waar 25 procent minder inzit! SENSATIONELER KAN NIET!!!!Ik denk niet dat ze hier nog wat moois van kunnen maken.
Body&Fitshop is over op DBB
Ik snuif zelf ook heel erg veel, zelfs zo veel dat ik perongeluk reviews verwijder en rare antwoorden ga geven.Hoi. Kan ik de Whey Perfection veilig snuiven zodat de efficiëntere opname compenseert voor de lagere eiwit gehalte?
Daarnaast een gratis zak genetisch gemanipuleerde oats!Sensationele korting op onze whey perfection!!
De klant is bij ons nummer één
Ralf
5 jaar lang een trouwe klant van BF geweest... maandelijks orders geplaatst daar, maar na dit geintje boycot ik dit hele bedrijf! Mij zijn ze kwijt
Dikke doei!
Meer dan 1000 reacties ( alle negatie waren alweer verwijderd zag ik )op facebook op een weggeef-actie van goodiebags geeft al wel aan dat er maar een klein gedeelte op de hoogte is van de oplichtpraktijken .