Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens de labtest van BenF bevat de nieuwe Isolaat Perfection Naturel 5,5% koolhydraten (lactose)
Op 100 gram is dit dus 5,5 gram en per dosering van 28 gram 1,54 gram en geen 0,6 gram.
Dit is een afwijking van 256% alleen al op de smaak naturel

Bij een smaak is het aantal koolhydraten een stuk hoger.

Smaak banaan 9,65%

Wat claimt BenF:

Voedingswaarde per 28 gram:
Energie 427 kJ / 100 kcal
Vet 0.4 gram
Waarvan verzadigd 0.3 gram
Koolhydraten 0.6 gram
Waarvan suikers 0.6 gram
Vezels –
Eiwit 25 gram
Zout 0.1 gram

Dat zou +156% moeten zijn ;) Of inderdaad gewoon 256% van de aangegeven waarde op de label.

Laatst bewerkt:
Ter ere van B&F, maak er wat moois van!!!

gf2ah.jpg

gf2ek.jpg

gf2gc.jpg

gf2k7.jpg

gf2mz.jpg

gf2pz.jpg

gf2rx.jpg

gf2tb.jpg

ik heb alles van hun geblokkeerd en ik ga NOOIT meer supplementen bestellen, zeker niet meer bij hun. belachelijk hoe er wordt omgegaan met klanten''vertrouwen''. vuile swaffelaars

#huilenineenhoekje

Triestig dat dit mijn eerste post is op het forum, maar goed.

Surf al ongeveer 3 jaar op DBB, enorm veel informatie gevonden en geleerd i.v.m. krachttraining. Echt een fantastische plek om informatie te verzamelen. Was mijn basis om te beginnen met krachttraining!
Tijd geleden account gemaakt, maar nooit iets mee gedaan... Heb speciaal mn password uit een oude agenda opgezocht want met wat ik vandaag allemaal te weten ben gekomen in verband met Body en Fit... :mad:

Vanmorgen de 3e fullbody training van deze week achter de rug om mn lichaam weer opnieuw wat wakker te schoppen na een 4 weken durende break (Zware examens achter de rug en moet dit jaar slagen of het is einde verhaal, nu nog 2 weken enkele lichtere vakken dus de krachttraining kan er weer bij, dit terzijde).
Dus na een 4 weken in isolement blokken, amper internet etc, vanmiddag na lange tijd opnieuw naar dbb forum surfen. Ik wist nog niets van openbaar gemaakte testresultaten :eek:

Ben al 3 uur aan het lezen in alle Body en Fit topics. Man man, razend ben ik ervan geworden :fire:

De supps (creatine/ Whey / Isolaat / multivit) die ik al zo'n 2 jaar gebruik zijn allemaal van Body en Fit.

Mijn conclusie na 3u lezen op het forum;

*Bedankt B&F om ons al die tijd in het zak te zetten!
*Alsof jullie hier geen weet van hadden haha man man, nice try!
* Nog straffer is de manier waarop jullie zijn omgegaan met dit hele verhaal.
*Jullie zijn gewoon echt de grond in geboord door het gedane onderzoek.
*Jullie zijn niet meer dan ordinaire geldwolven die BEDROG hebben gepleegd t.a.v. jullie klanten, OPLICHTERIJ op grote schaal.

Statement van iemand op dit forum (peduh):

"op heden heb ik B&F altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar nu al weken roepen jullie dat binnen 1..2 weken de lab resultaten komen slaat echt nergens op. Op 15 december is al geroepen dat binnen 1..2 weken een uitslag zou zijn. Om heel eerlijk te zijn geloof ik er helemaal niets meer van.
In de hoop dat de storm overwaait roepen dat er een laboratorium onderzoek komt, maar ondertussen is er dus blijkbaar tot op heden geen enkele actie ondernomen.
En telkens weer reclame plaatsen onder een serieus onderwerp, stoort me mateloos.

Alles bij elkaar opgeteld getuigd de houding van B&F in ieder geval van een stukje disrespect richting alle trouwe klanten op DBB. "

Antwoord Body en Fit:
"We snappen je teleurstelling en willen op elke vraag zo goed mogelijk reageren. We willen voor iedereen klaar staan met vragen, opmerkingen of andere problemen. Elke klant is belangrijk voor ons en zijn gerust bereid een stapje harder te zetten!"

Wat voor een kut antwoord is dit man? Wat ben ik blij dat jullie GERUST bereid zijn een stapje harder te zetten. Van mij hadden jullie GERUST de aangegeven samenstelling in de pot mogen steken stelletje zeikers...
Zoveel reacties om op te sommen, maar dit bericht is al veel te lang. De achterlijkheid van B&F in hun antwoorden is echt overweldigend. Jullie wilden jarenlang gewoon zoveel mogelijk winst binnenharken.

Ik bestel echt nooit meer bij jullie!! Rot op met jullie rotzooi!

Ik hoop in de toekomst wat meer informatieve posts te kunnen plaatsen i.p.v. deze "rant" maar dit moest er gewoon effe uit, achja het is gebeurd...

PS: Iedereen vette gainzz gewenst in 2015 :D, en vooral plezier tijdens de trainingen want dat is het meest belangrijke! :thumbs:

kijk dit is nou een goede eerste post

Ja goeie post. Neem anders een slokje Proteïne water? Nu met 10 gram Whey Isolaat!

Triestig dat dit mijn eerste post is op het forum, maar goed.

Surf al ongeveer 3 jaar op DBB, enorm veel informatie gevonden en geleerd i.v.m. krachttraining. Echt een fantastische plek om informatie te verzamelen. Was mijn basis om te beginnen met krachttraining!
Tijd geleden account gemaakt, maar nooit iets mee gedaan... Heb speciaal mn password uit een oude agenda opgezocht want met wat ik vandaag allemaal te weten ben gekomen in verband met Body en Fit... :mad:

Vanmorgen de 3e fullbody training van deze week achter de rug om mn lichaam weer opnieuw wat wakker te schoppen na een 4 weken durende break (Zware examens achter de rug en moet dit jaar slagen of het is einde verhaal, nu nog 2 weken enkele lichtere vakken dus de krachttraining kan er weer bij, dit terzijde).
Dus na een 4 weken in isolement blokken, amper internet etc, vanmiddag na lange tijd opnieuw naar dbb forum surfen. Ik wist nog niets van openbaar gemaakte testresultaten :eek:

Ben al 3 uur aan het lezen in alle Body en Fit topics. Man man, razend ben ik ervan geworden :fire:

De supps (creatine/ Whey / Isolaat / multivit) die ik al zo'n 2 jaar gebruik zijn allemaal van Body en Fit.

Mijn conclusie na 3u lezen op het forum;

*Bedankt B&F om ons al die tijd in het zak te zetten!
*Alsof jullie hier geen weet van hadden haha man man, nice try!
* Nog straffer is de manier waarop jullie zijn omgegaan met dit hele verhaal.
*Jullie zijn gewoon echt de grond in geboord door het gedane onderzoek.
*Jullie zijn niet meer dan ordinaire geldwolven die BEDROG hebben gepleegd t.a.v. jullie klanten, OPLICHTERIJ op grote schaal.

Statement van iemand op dit forum (peduh):

"op heden heb ik B&F altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar nu al weken roepen jullie dat binnen 1..2 weken de lab resultaten komen slaat echt nergens op. Op 15 december is al geroepen dat binnen 1..2 weken een uitslag zou zijn. Om heel eerlijk te zijn geloof ik er helemaal niets meer van.
In de hoop dat de storm overwaait roepen dat er een laboratorium onderzoek komt, maar ondertussen is er dus blijkbaar tot op heden geen enkele actie ondernomen.
En telkens weer reclame plaatsen onder een serieus onderwerp, stoort me mateloos.

Alles bij elkaar opgeteld getuigd de houding van B&F in ieder geval van een stukje disrespect richting alle trouwe klanten op DBB. "

Antwoord Body en Fit:
"We snappen je teleurstelling en willen op elke vraag zo goed mogelijk reageren. We willen voor iedereen klaar staan met vragen, opmerkingen of andere problemen. Elke klant is belangrijk voor ons en zijn gerust bereid een stapje harder te zetten!"

Wat voor een kut antwoord is dit man? Wat ben ik blij dat jullie GERUST bereid zijn een stapje harder te zetten. Van mij hadden jullie GERUST de aangegeven samenstelling in de pot mogen steken stelletje zeikers...
Zoveel reacties om op te sommen, maar dit bericht is al veel te lang. De achterlijkheid van B&F in hun antwoorden is echt overweldigend. Jullie wilden jarenlang gewoon zoveel mogelijk winst binnenharken.

Ik bestel echt nooit meer bij jullie!! Rot op met jullie rotzooi!

Ik hoop in de toekomst wat meer informatieve posts te kunnen plaatsen i.p.v. deze "rant" maar dit moest er gewoon effe uit, achja het is gebeurd...

PS: Iedereen vette gainzz gewenst in 2015 :D, en vooral plezier tijdens de trainingen want dat is het meest belangrijke! :thumbs:

strong first post bruh

Nice words, Alex.
De oplichters... Geef de schuld toch aan Alberto, die gozer kan alleen van die winkeldiefstal-crimineeltjes opsporen en nooit echt grote oplichtingspraktijken als deze! Als we het eerder hadden geweten dan was het nu niet zover gekomen en was niet iedereen de ''dupe'' geworden..

Meer dan 1000 reacties ( alle negatie waren alweer verwijderd zag ik )op facebook op een weggeef-actie van goodiebags geeft al wel aan dat er maar een klein gedeelte op de hoogte is van de oplichtpraktijken .

Pfff... ze reageren ook niet meer op mail, zo lijkt het. Ik heb thuis een sensationeel grote emmer (4.5 kg) Whey Perfection staan:

LOT: F44820 20:02
EXP: 12/2016

En vraag me af of deze batch 'lab tested' is. Wie maakt me los.

5 jaar lang een trouwe klant van BF geweest... maandelijks orders geplaatst daar, maar na dit geintje boycot ik dit hele bedrijf! Mij zijn ze kwijt
Dikke doei!

Meer dan 1000 reacties ( alle negatie waren alweer verwijderd zag ik )op facebook op een weggeef-actie van goodiebags geeft al wel aan dat er maar een klein gedeelte op de hoogte is van de oplichtpraktijken .

Hier moet dus verandering in komen, zolang veel mensen hier niet van op de hoogte zijn kunnen ze bij B&F gewoon doorgaan waar ze mee bezig zijn...

Het is goed dat er meer testen worden gedaan, maar aan de hand daarvan moet er ook actie worden ondernomen anders veranderd er nog niet veel.

Dus bijv een uitzending bij paul en witteman, kassa, krant etc.
Op de een of andere manier weten ze het voor elkaar te krijgen om de berichten op facebook verwijderd te krijgen. Geeft wel aan hoeveel macht ze hebben, op zich ook niet zo raar, omdat ze jaren lang bakken vol met geld hebben verdiend met hun oplichtingspraktijken. Geld is macht.
De consument en de concurrenten zijn hiervan de dupe.

Pfff... ze reageren ook niet meer op mail, zo lijkt het. Ik heb thuis een sensationeel grote emmer (4.5 kg) Whey Perfection staan:

LOT: F44820 20:02
EXP: 12/2016

En vraag me af of deze batch 'lab tested' is. Wie maakt me los.
Stuur me even een pm en dan regelen we wat voor je. We stoppen momenteel BISON GLIJMIDDEL bij iedere bestelling om de pijn te verzachten. Gegarandeerd 20-25% minder wrijving en met extra glijcine en anaaline :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

Wat is deze voor praktijken

Potverdomme ralf

Hier moet dus verandering in komen, zolang veel mensen hier niet van op de hoogte zijn kunnen ze bij B&F gewoon doorgaan waar ze mee bezig zijn...

Het is goed dat er meer testen worden gedaan, maar aan de hand daarvan moet er ook actie worden ondernomen anders veranderd er nog niet veel.

Dus bijv een uitzending bij paul en witteman, kassa, krant etc.
Op de een of andere manier weten ze het voor elkaar te krijgen om de berichten op facebook verwijderd te krijgen. Geeft wel aan hoeveel macht ze hebben, op zich ook niet zo raar, omdat ze jaren lang bakken vol met geld hebben verdiend met hun oplichtingspraktijken. Geld is macht.
De consument en de concurrenten zijn hiervan de dupe.

Zou dus viral moeten gaan op facebook aangezien ze op hun eigen site het kunnen censureren. Wie kan er een goed bericht maken dat massaal gedeeld kan worden op facebook over de whey-gate? Denk ik de enige manier waarop je ze zou kunnen raken .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven