Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar aanleiding van het teleurstellende antwoord wat ze me hebben gegeven, heb ik gedreigd met juridische stappen. Opvallend is dat ik dan ineens wel binnen een half uur antwoord krijg in plaats van 1 of meerdere dagen te moeten wachten op antwoord. En wringen zich nu in alle bochten om me als klant te behouden:

"Ik heb intern overlegd met mijn manager zojuist en we doen natuurlijk ons uiterste best om je als klant te behouden! Daarom willen we je eenmalig, en ik hoop dat je begrijpt dat we hiermee eigenlijk te ver gaan, gratis een pot van 2270 gram opsturen in plaats van je persoonlijke kortingscode."

Naar aanleiding van het teleurstellende antwoord wat ze me hebben gegeven, heb ik gedreigd met juridische stappen. Opvallend is dat ik dan ineens wel binnen een half uur antwoord krijg in plaats van 1 of meerdere dagen te moeten wachten op antwoord. En wringen zich nu in alle bochten om me als klant te behouden:

"Ik heb intern overlegd met mijn manager zojuist en we doen natuurlijk ons uiterste best om je als klant te behouden! Daarom willen we je eenmalig, en ik hoop dat je begrijpt dat we hiermee eigenlijk te ver gaan, gratis een pot van 2270 gram opsturen in plaats van je persoonlijke kortingscode."

te ver gaan door een gratis potje weg te geven :roflol: Als je 5 potten of meer hebt besteld bij ze in de afgelopen jaren dan ben je niet eens gecompenseerd.

Dat 'te ver gaan' vind ik ook ronduit storend. Implicerend dat dit gratis potje je niet wordt gegeven omdat je daarmee op een redelijke wijze wordt gecompenseerd, maar alleen omdat je met juridische stappen dreigt. Ik snap wel wat die trut er mee wil bereiken; dat jij je bijzonder voelt omdat er een uitzondering voor je gemaakt is, maar iemand die daadwerkelijk juridische stappen zou willen ondernemen doet dat om principiele redenen en die zal door deze formulering en compensatie juist kunnen overgaan tot een rechtszaak.

Laatst bewerkt:

Ik heb na veel mail verkeer ook een gratis pot whey gekregen. Ben ermee akkoord gegaan omdat ik het idee had dat dit wel hun maximale compensatie was. Meer gaan ze echt niet geven. Vergeleken met mijn bestel geschiedenis valt deze compensatie in het niets. Maar het is beter dan 25% korting.

Inb4 ze hebben jullie een pot van de oude batch gegeven :roflol:

Mocht het kloppen dat zij de oudere testresultaten niet willen publiceren dan zegt dat inderdaad voldoende. Ik neem aan dat zij deze testresultaten direct bij oplevering van de betreffende batches ontvangen. Mocht dit het geval zijn dan hebben ze willens en wetens deze zwendel in touw gehouden om er natuurlijk zolang mogelijk voordeel van te hebben. benf, please respond

Ik snap het ook niet meer. Ze beweren zelf, en nu quote ik ze letterlijk uit een e-mail "We hebben zelf wel degelijk gecontroleerd en eerder geen aanleiding gezien.". Als dit waar is, zou het publiceren van oudere testresultaten en hele eenvoudige manier zijn om het vertrouwen terug te winnen en om aan te tonen dat het 20% minder probleem slechts een probleem van 1 recente batch was. Nu ze weigeren die resultaten openbaar te maken neemt het wantrouwen bij mij alleen maar toe en versterkt het mijn vermoeden dat ze iets te verbergen hebben.

Dus jarenlang inferieure whey kopen wordt goedgemaakt door 1 pot inferieure whey gratis op te sturen (na gerechtelijke dreiging), seems legit

Dus jarenlang inferieure whey kopen wordt goedgemaakt door 1 pot inferieure whey gratis op te sturen (na gerechtelijke dreiging), seems legit

Ze kijken wel uit! Natuurlijk kijk ik goed naar de batchcode en de THT-datum van die pot. Als dat niet de nieuwste batch is hebben ze een serieus probleem.

Hoeveel kost zo'n pot nou? 35 euro?

Dus degene die daarmee akkoord gingen hebben zich om laten kopen met 35 euro :roflol:

Ze kijken wel uit! Natuurlijk kijk ik goed naar de batchcode en de THT-datum van die pot. Als dat niet de nieuwste batch is hebben ze een serieus probleem.

Dus je kraakt ze hier helemaal af...Vraag om verbanning van producten in de sportschool.. en uiteindelijk ga je akkoord met een gratis pot whey? Dat begrijp ik niet helemaal

Hoeveel kost zo'n pot nou? 35 euro? Dus degene die daarmee akkoord gingen hebben zich om laten kopen met 35 euro :roflol:

Ik zie dat anders. Ik haal nu het maximale er uit wat er op dit moment in zit. Dat wil niet zeggen dat ik me daar bij neer leg, omdat dit voor mijn gevoel slechts een gedeeltelijke compensatie is. Ze zijn echt nog niet van me af.

te ver gaan door een gratis potje weg te geven :roflol: Als je 5 potten of meer hebt besteld bij ze in de afgelopen jaren dan ben je niet eens gecompenseerd.
Los van dat ik verder al eens heb aangegeven ook klaar te zijn met B&F, is hetgeen je hier schrijft natuurlijk gewoon echt onzin. Redelijkerwijs is als je 5 potten whey de afgelopen paar jaar bij ze hebt besteld, 1 pot whey dan precies 20%. In de afwijking van de resultaten ging het ook om ongeveer 20%, dus je mag gerust van me aannemen dat als je gebruik maakt van dat gratis potje whey dat je dan elke mogelijkheid/gegronde reden om hier verder nog wat mee te willen doen of wat van te vinden over boord gooit. Meen ik serieus. Doet geen afbreuk aan wat eer gebeurt is, maar je moet natuurlijk niet de hypocriet gaan uithangen. Pas als je het hebt over duizenden euro's in de laatste 2 jaar aan Whey, dan ben je wat mij betreft gek als je niet inderdaad heel serieus met juridische stappen in de richting van 20% schadevergoeding/compensatie van het totale aankoopbedrag op de proppen komt, maar je bent echt een onwetende kleuter als je denkt dat je met 5 potjes whey in de laatste paar jaar recht hebt op meer dan een gratis pot whey naast de tot nog altijd geldende -25% korting. Nee ben geen fanboy, maar je moet wel even zuiver blijven. En anders gewoon inderdaad lekker bij de concurrentie halen.

Dat zij de opmerking maken dat ze verdere resultaten niet vrijgeven is inderdaad gewoon bullshit, want ze hebben hier vrij snel destijds in december of zelfs november al geloof ik gepost op dit forum dat ze nog nooit eerder hun whey hadden laten testen. Kan iemand dit misschien even bevestigen? Ik blijf dit roepen omdat ik meen dit gelezen te hebben van hun B&F account, maar zou wel fijn zijn als iemand dit even kan bevestigen.

Ik heb er geen enkel vertrouwen in dat de nieuwe batch wel legit zou zijn, waarom zou je uberhaut nog iets van hun willen na jarenlange bedriegerij ?

Ik heb er geen enkel vertrouwen in dat de nieuwe batch wel legit zou zijn, waarom zou je uberhaut nog iets van hun willen na jarenlange bedriegerij ?

Ik ga er van uit dat de batch die nu wordt geleverd in orde is. Ik heb het al eerder geschreven: ze zouden wel gek zijn om nu nog steeds gespikete en ondergedoseerde WP te leveren nu iedereen er bovenop zit. Dat is ongeveer hetzelfde als je eigen faillissement tekenen.

Ik heb amper iets van hun huismerk besteld :p Gewoon omdat ik de labels las, wist ik al genoeg wat voor meuk dat huismerk was/is.
In de Zeeman koop je ook niet dezelfde kwaliteit van kledij als bij één of ander merk.

Dus echt bedrogen ben ik niet geweest. En blijft gewoon een feit dat ze een ruime keuze hebben en vaak ook items die goedkoper
zijn dan ergens anders. Dus ja, ik koop gewoon wel nog bij B&F.

Laatst bewerkt:
Erg triest dit alles, op 12-12 mijn laatste pot besteld. Precies de "slechte batch", beter regelen ze wat...

Los van dat ik verder al eens heb aangegeven ook klaar te zijn met B&F, is hetgeen je hier schrijft natuurlijk gewoon echt onzin. Redelijkerwijs is als je 5 potten whey de afgelopen paar jaar bij ze hebt besteld, 1 pot whey dan precies 20%. In de afwijking van de resultaten ging het ook om ongeveer 20%, dus je mag gerust van me aannemen dat als je gebruik maakt van dat gratis potje whey dat je dan elke mogelijkheid/gegronde reden om hier verder nog wat mee te willen doen of wat van te vinden over boord gooit. Meen ik serieus. Doet geen afbreuk aan wat eer gebeurt is, maar je moet natuurlijk niet de hypocriet gaan uithangen. Pas als je het hebt over duizenden euro's in de laatste 2 jaar aan Whey, dan ben je wat mij betreft gek als je niet inderdaad heel serieus met juridische stappen in de richting van 20% schadevergoeding/compensatie van het totale aankoopbedrag op de proppen komt, maar je bent echt een onwetende kleuter als je denkt dat je met 5 potjes whey in de laatste paar jaar recht hebt op meer dan een gratis pot whey naast de tot nog altijd geldende -25% korting. Nee ben geen fanboy, maar je moet wel even zuiver blijven. En anders gewoon inderdaad lekker bij de concurrentie halen.

Dat zij de opmerking maken dat ze verdere resultaten niet vrijgeven is inderdaad gewoon bullshit, want ze hebben hier vrij snel destijds in december of zelfs november al geloof ik gepost op dit forum dat ze nog nooit eerder hun whey hadden laten testen. Kan iemand dit misschien even bevestigen? Ik blijf dit roepen omdat ik meen dit gelezen te hebben van hun B&F account, maar zou wel fijn zijn als iemand dit even kan bevestigen.

Ik snap niet wat je bedoelt. Vind het hypocriet om die pot van ze aan te nemen? Of ...?

Gewoon die pot aannemen en daarna nooit meer (whey) bij ze bestellen. Heb je toch vast íets aan compensatie en je mag nog steeds aan iedereen melden dat het oplichters zijn.
Ik neem aan dat je ze als tegenprestatie niet niet opeens lief moet gaan vinden en je overal goeie reviews moet gaan schrijven :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven