- Waardering
- 10.928
Naar aanleiding van het teleurstellende antwoord wat ze me hebben gegeven, heb ik gedreigd met juridische stappen. Opvallend is dat ik dan ineens wel binnen een half uur antwoord krijg in plaats van 1 of meerdere dagen te moeten wachten op antwoord. En wringen zich nu in alle bochten om me als klant te behouden:
"Ik heb intern overlegd met mijn manager zojuist en we doen natuurlijk ons uiterste best om je als klant te behouden! Daarom willen we je eenmalig, en ik hoop dat je begrijpt dat we hiermee eigenlijk te ver gaan, gratis een pot van 2270 gram opsturen in plaats van je persoonlijke kortingscode."
"Ik heb intern overlegd met mijn manager zojuist en we doen natuurlijk ons uiterste best om je als klant te behouden! Daarom willen we je eenmalig, en ik hoop dat je begrijpt dat we hiermee eigenlijk te ver gaan, gratis een pot van 2270 gram opsturen in plaats van je persoonlijke kortingscode."

Als je 5 potten of meer hebt besteld bij ze in de afgelopen jaren dan ben je niet eens gecompenseerd.
Gewoon omdat ik de labels las, wist ik al genoeg wat voor meuk dat huismerk was/is.