Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap niet wat je bedoelt. Vind het hypocriet om die pot van ze aan te nemen? Of ...?
Hypocriet dat een hele hoop mensen aan de ene kant wel gretig gebruik maken van hun -25% kortingsactie die tot eind januari loopt/liep en voor sommigen die daarbij nog eens een gratis potje whey krijgen, maar dan wel nog maximaal hier op het forum aan het klagen zijn over hoe B&F het aanpakt (en links en rechts misschien ook wel de nodige reviews achterlaten bij sites). Ik wordt daar een beetje moe van, dat veel mensen niet beseffen waar ze dan redelijkerwijs ongeveer echt recht op zouden hebben als het over eventuele compensatie gaat; als er iemand zegt dat die met een recente bestelgeschiedenis van 5 potten whey een gratis pot whey ter compensatie heeft gekregen, dan is dat gewoon heel redelijk als je de -25% korting daar nog eens bij in het achterhoofd houdt. Als je daar dan gebruik van maakt, dan moet je d'r ook verder niet moeilijk over doen. (neemt niks weg van de ernst en de hele discussie an sich, maar je moet dan niet meer doen alsof je zo benadeeld bent als je op een redelijke manier bent tegemoet gekomen)

---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

Gewoon die pot aannemen en daarna nooit meer (whey) bij ze bestellen. Heb je toch vast íets aan compensatie en je mag nog steeds aan iedereen melden dat het oplichters zijn.

Dit doe ik dus ook.

Heb vorig jaar 18kg micellar caseine en isolaat perfection 4 kilo kg bij benf gehaald (52 euro 4 kilo, rest ook vaak met korting). Nam altijd dubbele portie, maar dat liet de prijs ook toe. En we weten dus al een tijdje waarom... Verder nog wel heel wat zooi aan andere shit (pre workout, crea, amino etc) gehaald. Vooral andere merken.

Toen ik een tijdje geleden om een compensatie vroeg kreeg ik niets, omdat ik nooit whey perfection haalde.

Gister vroeg ik nogmaals om compensatie, wederom via FB, en ik kreeg een 15 euro kortingscode. Omdat ik een goede klant was, maar ze beweerden nog wel dat IP en MC niks mis mee was!

Heb een pot Glycomaize van ON besteld... van 20 voor 5.. En nog wat nootjes. Dat was mn laatste bestelling !

Heb vorig jaar 18kg micellar caseine en isolaat perfection 4 kilo kg bij benf gehaald (52 euro 4 kilo, rest ook vaak met korting). Nam altijd dubbele portie, maar dat liet de prijs ook toe. En we weten dus al een tijdje waarom... Verder nog wel heel wat zooi aan andere shit (pre workout, crea, amino etc) gehaald. Vooral andere merken.

Toen ik een tijdje geleden om een compensatie vroeg kreeg ik niets, omdat ik nooit whey perfection haalde.

Gister vroeg ik nogmaals om compensatie, wederom via FB, en ik kreeg een 15 euro kortingscode. Omdat ik een goede klant was, maar ze beweerden nog wel dat IP en MC niks mis mee was!

Heb een pot Glycomaize van ON besteld... van 20 voor 5.. En nog wat nootjes. Dat was mn laatste bestelling !

Hahahahah ze beweren dat er niks mis mee is maar toch krijg je een kortingsbon? En 15 euro? [emoji26]

Hallo mede sporters,
via wat googelen ben ik dus op dit forum gekomen en heb alle negatieve berichten over B&F gelezen en moet zeggen dat ik erg blij ben dat Dutchbodybuilding.com dit allemaal heeft getest en naar buiten heeft gebracht, echter nu moet ik dus op zoek naar een alternatief voor ;
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/cocktail/
heeft iemand hier misschien een goed idee voor een alles in een shake voor een goede prijs?
heb al wel wat rond gekeken maar veel is enkel of proteïne of creatine of andere supplementen maar niet echt gecombineerd, ik weet dat het eigenlijk los en op verschillende tijden moet genomen worden maar dat gaat niet gebeuren :)

alvast bedankt!!!

Hallo mede sporters, via wat googelen ben ik dus op dit forum gekomen en heb alle negatieve berichten over B&F gelezen en moet zeggen dat ik erg blij ben dat Dutchbodybuilding.com dit allemaal heeft getest en naar buiten heeft gebracht, echter nu moet ik dus op zoek naar een alternatief voor ; http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/cocktail/ heeft iemand hier misschien een goed idee voor een alles in een shake voor een goede prijs? heb al wel wat rond gekeken maar veel is enkel of proteïne of creatine of andere supplementen maar niet echt gecombineerd, ik weet dat het eigenlijk los en op verschillende tijden moet genomen worden maar dat gaat niet gebeuren :) alvast bedankt!!!

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/advanced-post-workout

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/mega-grow

Aub!

Ik heb geen ervaring met Advanced Post Workout van XXL, en hoewel Rene altijd zegt dat dat het beste post-workout supp is zweer ik bij Megagrow!

Heb vorig jaar 18kg micellar caseine en isolaat perfection 4 kilo kg bij benf gehaald (52 euro 4 kilo, rest ook vaak met korting). Nam altijd dubbele portie, maar dat liet de prijs ook toe. En we weten dus al een tijdje waarom... Verder nog wel heel wat zooi aan andere shit (pre workout, crea, amino etc) gehaald. Vooral andere merken. Toen ik een tijdje geleden om een compensatie vroeg kreeg ik niets, omdat ik nooit whey perfection haalde. Gister vroeg ik nogmaals om compensatie, wederom via FB, en ik kreeg een 15 euro kortingscode. Omdat ik een goede klant was, maar ze beweerden nog wel dat IP en MC niks mis mee was! Heb een pot Glycomaize van ON besteld... van 20 voor 5.. En nog wat nootjes. Dat was mn laatste bestelling !

Waarom zou je in godsnaam 18kg eiwit per jaar vreten? Zo te zien heeft het amper gewerkt want je hebt nog steeds ondergewicht.

ik kreeg 30 euro korting op een grote pot

http://www.hetkanwel.net/2015/01/14/kijktip-de-prijs-van-goedkoop-eten/

Hier een mooi artikel over goedkoop eten.

“Goedkope prijs heeft een keerzijde. Er is altijd een achterkant aan de medaille. Goedkoop bestaat niet. Iemand betaalt de prijs daarvoor.”

Het drukken van prijzen heeft invloed op de kwaliteit, hygiene en veiligheid.

Body and Fitshop is hier een typisch voorbeeld van maar dit gebeurt in de gehele voedingsindustrie.

Patjeh het gaat niet om 1 persoon die voor 5 potjes is opgelicht maar om een hele klantenbasis. Kleine nuance.

I know, ik ben zelf ook voor honderden euro's aan Whey Perfection goed geweest de laatste jaren. Maar als je toch weet dat je zo ongelooflijk veel hebt gehad altijd van hun whey, dan neem je toch ook niet genoegen met een -25% korting op toekomstige whey. Je moet natuurlijk dan wel gewoon een beetje tactisch je ongenoegen uiten en zorgen dat je naar behoren wordt gecompenseerd. Ik weet nu al dat er genoeg mensen, ook n.a.v. eerdere posts van mij, alsnog een potje whey hebben gekregen van ze of kortingscodes in euro's (bijv. 15,- wat ik voorbij zag komen al), dat niet iedereen 'brutaal' genoeg is om meer te eisen ter compensatie kan ik natuurlijk niet helpen. Maar als je inderdaad voor duizenden euro's de laatste jaren hebt besteld bij ze (aan whey/caseine/iso) dan zou ik ook inderdaad echt niet weten waarom je ze niet een heel serieus bericht zou sturen met een duidelijke en redelijke (naar rato) eis ter compensatie (lees: 20%), ik weet zeker dat ze dan zich niet met een gratis potje whey er doorheen zullen proberen te bluffen, want dan kan je inderdaad wachten op een proces/aangiftes.

Klopt niet. Ik ben zo,n klant die voor 1000den euro,s aan whey, casseine en andere huismerk supplementen bij ze heeft gekocht.Ik heb de de afgelopen 10 jaar bijna maandelijks 1 bestelling bij ze geplaatst (grotendeels huismerk supplementen). Over de afgelopen 10 jaar gaat het om een bedrag van rond de 10.000 euro. Heb 4x geprobeerd het met ze op te lossen. Eerste 3x heb ik dit op een nette manier gedaan maar verder als 25 % korting op wheyperfection gingen ze niet. Ik heb ze vaak genoeg de kans gegeven om dit met mij op te lossen en aangezien ze dit niet hebben gedaan heb ik nog een paar hele leuke plannetjes die ik binnenkort ga uitvoeren die ze zeker niet leuk gaan vinden. Ik daarentegen zal hier zeker plezier aan gaan beleven.

Klopt niet. Ik ben zo,n klant die voor 1000den euro,s aan whey, casseine en andere huismerk supplementen bij ze heeft gekocht.Ik heb de de afgelopen 10 jaar bijna maandelijks 1 bestelling bij ze geplaatst (grotendeels huismerk supplementen). Over de afgelopen 10 jaar gaat het om een bedrag van rond de 10.000 euro. Heb 4x geprobeerd het met ze op te lossen. Eerste 3x heb ik dit op een nette manier gedaan maar verder als 25 % korting op wheyperfection gingen ze niet. Ik heb ze vaak genoeg de kans gegeven om dit met mij op te lossen en aangezien ze dit niet hebben gedaan heb ik nog een paar hele leuke plannetjes die ik binnenkort ga uitvoeren die ze zeker niet leuk gaan vinden. Ik daarentegen zal hier zeker plezier aan gaan beleven.

Denk niet dat je 't gaat winnen tho, B&F heeft redelijk wat invloed en connecties.
Desalniettemin, succes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe is Myprotein btw qua whey? Ze zijn ongeveer even duur als Body en fitshop dus ik ben beetje skeptisch erover..

Aan de andere kant is xxlnutrition wel heel duur. 4 kg isolaat zou dan ong rond de 90 euro kosten terwijl bij bf het 64 euro is

Hoe is Myprotein btw qua whey? Ze zijn ongeveer even duur als Body en fitshop dus ik ben beetje skeptisch erover..

Aan de andere kant is xxlnutrition wel heel duur. 4 kg isolaat zou dan ong rond de 90 euro kosten terwijl bij bf het 64 euro is

:finger: dat klopt niet wat je hier schrijft

Whey Isolaat 2500 gram
2500 gram = 44,95
2x 2500 gram = 47,50 per 2500 gram = omgerekend naar 4 kilo = 76 euro hoe kom je aan 90 euro :dunno:
4x 2500 gram = 44,95 per 2500 gram = omgerekend naar 4 kilo = 72 euro

Maar dan heb je wel isolaat zonder fructose en getest op 86,6% i.p.v op 69,8% :haar:

Die van B&F kost overigens 65 euro per 4000gram en geen 64 euro ;)

En als bijkomend voordeel kan je per 2500gram en andere smaak kiezen.

Laatst bewerkt:

Ik heb tot nu toe erg goede ervaring met de whey van MP. Qua prijs/kwaliteit is er imo niets beters. Hoewel ik geen reden heb te twijfelen aan MP - kijk bijv. naar de ingrediëntenlijst van hun whey protein, zit alleen concentraat in, aroma, sucralose en soy lecithine (geen vulstoffen/fructose/extra zoetstoffen etc.) - is spiking niet uitgesloten uiteraard. XXL is zeer goed qua kwaliteit, qua smaak en prijs is het niet helemaal mijn ding maar je kunt niet alles hebben ;). Als je zeker wilt zijn over goede kwaliteit en de rest doet er niet zo toe, dan is XXL zeker een goede keuze.

Supplementlabtest.com is trouwens bezig met het inzamelen van geld voor 3tal testen: de impact whey protein van MP, de proteine van Bulkpowders en de Whey Isolaat van XXL. Dus als je het perfecte antwoord op je vraag wilt hebben: ik zou zeggen doneer! Al is is het een euro bij wijze van spreken. Ben in ieder geval benieuwd naar de uitkomst!

Iemand ervaringen met bulkpowders? Site ziet er mooi uit, ook goede prijzen. Ga denk ik ook wel inleggen om daarvan te laten testen

Op Instagram reageren ze wel gedetailleerd! Zie bijvoorbeeld hun laatste plaatje > http://instagram.com/p/ymPcBwmrjc/?modal=true

'We hebben gelijk de NVWA ingeschakeld en met ze overlegd over de gang van zaken (neem gerust contact met ze op).'

Ik heb ze vaak genoeg de kans gegeven om dit met mij op te lossen en aangezien ze dit niet hebben gedaan heb ik nog een paar hele leuke plannetjes die ik binnenkort ga uitvoeren die ze zeker niet leuk gaan vinden. Ik daarentegen zal hier zeker plezier aan gaan beleven.
Stap naar Kassa, of Tros Radar, geschillencommisie van internetwinkels inschakelen, je bent goed beschermd als koper op websites, verder moeten ze hun Winkelkeurmerk in leveren en Thuiswinkel awards WEbsite van het jaar inleveren vind ik. Of een website zoals www. jarenlangzwaargenaaiddoorbenf.nl opzetten waar mensen terecht kunnen voor hulp :mad:

Laatst bewerkt door een moderator:
Stap naar Kassa, of Tros Radar, geschillencommisie van internetwinkels inschakelen, je bent goed beschermd als koper op websites, verder moeten ze hun Winkelkeurmerk in leveren en Thuiswinkel awards WEbsite van het jaar inleveren vind ik. Of een website zoals www. jarenlangzwaargenaaiddoorbenf.nl opzetten waar mensen terecht kunnen voor hulp :mad:

Het verbaasd mij ook dat hun 'thuiswinkel award' en 'website van het jaar 2014' logo nog steeds op de site staan. Echt ongelooflijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven