Patjeh
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 244
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 30%
Hypocriet dat een hele hoop mensen aan de ene kant wel gretig gebruik maken van hun -25% kortingsactie die tot eind januari loopt/liep en voor sommigen die daarbij nog eens een gratis potje whey krijgen, maar dan wel nog maximaal hier op het forum aan het klagen zijn over hoe B&F het aanpakt (en links en rechts misschien ook wel de nodige reviews achterlaten bij sites). Ik wordt daar een beetje moe van, dat veel mensen niet beseffen waar ze dan redelijkerwijs ongeveer echt recht op zouden hebben als het over eventuele compensatie gaat; als er iemand zegt dat die met een recente bestelgeschiedenis van 5 potten whey een gratis pot whey ter compensatie heeft gekregen, dan is dat gewoon heel redelijk als je de -25% korting daar nog eens bij in het achterhoofd houdt. Als je daar dan gebruik van maakt, dan moet je d'r ook verder niet moeilijk over doen. (neemt niks weg van de ernst en de hele discussie an sich, maar je moet dan niet meer doen alsof je zo benadeeld bent als je op een redelijke manier bent tegemoet gekomen)Ik snap niet wat je bedoelt. Vind het hypocriet om die pot van ze aan te nemen? Of ...?
---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------
Gewoon die pot aannemen en daarna nooit meer (whey) bij ze bestellen. Heb je toch vast íets aan compensatie en je mag nog steeds aan iedereen melden dat het oplichters zijn.
Dit doe ik dus ook.

dat klopt niet wat je hier schrijft