XXL Nutrition

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand toevallig al een labtest gezien van hun Smart Protein? Is ook zo'n verkooptopper met meer dan 2000 positieve reviews.

Er worden ook ineens veel positieve reacties geplaatst. Operation damage control is nog druk bezig zo te zien. We weten allemaal dat B&F zelf die positieve reviews daar plaatst. Stelletje kansloze inteelt mongooltjes zijn het.. kut bedrijf

Ik zie dat ze het label 'Lab Tested' inmiddels weer hebben verwijderd...

Zo triest, krijg net een mail van trust pilot om aankoop bewijs.
Lol, alle negatieve BnF revieuws zijn verwijdert.http://www.trustpilot.nl/review/www.bodyenfitshop.nl?r=13003141&correlationId=3a68b442-e8ff-4579-8c7e-72f078b66b7a
Maar dan zet ik gewoon weer een nieuwe, prutsers daar in heereveen.

Heel vreemd maar ik open je link en er komt op dat ik een review heb geplaatst terwijl ik niets deed?

Untitled.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben al mijn bestellingen van de afgelopen 2 jaar nagelopen en kom dan op een totaalbedrag van 390 euro aan bestelde Whey Perfection. Uitgaande van 20% minder whey heb ik dus 78 euro te veel betaald. Nu ben ik van plan ze een aangetekende brief te sturen, waarin ik een schadevergoeding van 78 euro eis. Wat denken jullie, zou dit kans maken?

Tuurlijk niet.

heb dit via pm geprobeerd een paar maanden terug. Ik kwam uit op 34 euro te veel betaald. Ik vroeg of ze dit konden vergoeden met een of andere kadobon ofz waarmee ik dan niet-huismerk producten ging kopen.
Eerst een hele zever over hoe erg ze het wel vonden en dat dit nooit meer gebeurd om daarna een gratis pot whey perfection toegestuurd te krijgen, van de "nieuwe batch". Een kadobon of terugbetaling konden ze helaas niet doen.
Tenzij jij 78 euro aan whey rommel wil krijgen zou ik hier niet aan beginnen.

Ik ben al mijn bestellingen van de afgelopen 2 jaar nagelopen en kom dan op een totaalbedrag van 390 euro aan bestelde Whey Perfection. Uitgaande van 20% minder whey heb ik dus 78 euro te veel betaald. Nu ben ik van plan ze een aangetekende brief te sturen, waarin ik een schadevergoeding van 78 euro eis. Wat denken jullie, zou dit kans maken?

Ik zou bijna willen zeggen dat het je verdiende loon is moet je maar niet zo achterlijk veel van die rommel nemen. Maar dat zeg ik niet.

Tenzij jij 78 euro aan whey rommel wil krijgen zou ik hier niet aan beginnen.
Denk je nou echt dat de nieuwste batches van B&F nog steeds ondergedoseerde whey bevatten? Ze zouden wel gek zijn! Iedereen zit er nu bovenop. Nog zo'n schandaal zou de definitieve ondergang van B&F betekenen. (wat ik ze van harte toewens na dit alles, maar dit terzijde...)

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk je nou echt dat de nieuwste batches van B&F nog steeds ondergedoseerde whey bevatten? Ze zouden wel gek zijn! Iedereen zit er nu bovenop. Nog zo'n schandaal zou de definitieve ondergang van B&F betekenen. (wat ik ze van harte toewens na dit alles, maar dit terzijde...)

Ik twijfel sterk of mijn pot die ik een maandje geleden kreeg als compensatie helemaal juist is qua eiwitpercentage. Juist of niet nu, veel maakt het niet meer uit voor mij. Vertrouwen in al hun producten is weg. Daar bestel ik niet meer.

Je bent wel goedgelovig als je denkt dat ze dat direct gefixed hebben. Even 20% eiwit compenseren. Verder zal het ook nooit de ondergang betekenen, ze hebben te veel middelen om te zorgen dat de massa hier niks van te weten komt.

Je bent wel goedgelovig als je denkt dat ze dat direct gefixed hebben. Even 20% eiwit compenseren.

Dat heeft vind ik weinig met goedgelovigheid te maken. Logischerwijs zal het voor B&F nu een hoge prioriteit hebben om de Whey Perfection voorlopig even op orde te hebben. De kans is immers groot dat de nieuwe batches binnenkort weer worden getest door derden.

hebben mijn review gerapporteerd omdat het bewijs van aankoop zou missen, deze toch echt toegevoegd wat een zielige bende...

B&F Facebook 207 likes erbij in 23uur. Dit is met nachtelijke uren. Hoe kan dit? Kan dit echt zo snel oplopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven