- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Die verkopen toch "vitamine" poeder?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo triest, krijg net een mail van trust pilot om aankoop bewijs.
Lol, alle negatieve BnF revieuws zijn verwijdert.http://www.trustpilot.nl/review/www.bodyenfitshop.nl?r=13003141&correlationId=3a68b442-e8ff-4579-8c7e-72f078b66b7a
Maar dan zet ik gewoon weer een nieuwe, prutsers daar in heereveen.
Heel vreemd maar ik open je link en er komt op dat ik een review heb geplaatst terwijl ik niets deed?
Hij zal de directe link hebben gepost die hij via mail heeft gekregen van Trustpilot.
nvm hahaIk ben al mijn bestellingen van de afgelopen 2 jaar nagelopen en kom dan op een totaalbedrag van 390 euro aan bestelde Whey Perfection. Uitgaande van 20% minder whey heb ik dus 78 euro te veel betaald. Nu ben ik van plan ze een aangetekende brief te sturen, waarin ik een schadevergoeding van 78 euro eis. Wat denken jullie, zou dit kans maken?
Denk je nou echt dat de nieuwste batches van B&F nog steeds ondergedoseerde whey bevatten? Ze zouden wel gek zijn! Iedereen zit er nu bovenop. Nog zo'n schandaal zou de definitieve ondergang van B&F betekenen. (wat ik ze van harte toewens na dit alles, maar dit terzijde...)Tenzij jij 78 euro aan whey rommel wil krijgen zou ik hier niet aan beginnen.
Denk je nou echt dat de nieuwste batches van B&F nog steeds ondergedoseerde whey bevatten? Ze zouden wel gek zijn! Iedereen zit er nu bovenop. Nog zo'n schandaal zou de definitieve ondergang van B&F betekenen. (wat ik ze van harte toewens na dit alles, maar dit terzijde...)
Je bent wel goedgelovig als je denkt dat ze dat direct gefixed hebben. Even 20% eiwit compenseren.
B&F Facebook 207 likes erbij in 23uur. Dit is met nachtelijke uren. Hoe kan dit? Kan dit echt zo snel oplopen?