Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 152K
  • Volgers 215

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga je schamen! Volgens mij hoor je hoort bij die oplichtersbende. Uitschot zoals jij hoort in de gevangenis thuis!

Het is bekend dat Marc100 het account is van een B&F-werknemer.
 
Het is bekend dat Marc100 het account is van een B&F-werknemer.
Je zou maar eens een medewerker van bodyenfitshop zijn. Je dagtaken bestaan dan uit mensen voorliegen, slechte reviews verwijderen en afgekeurde troep verkopen als de beste kwaliteit :kots:
 
Dat is niet waar, ik ben gewoon een tevreden klant van b&f.

waarom negeer je me


marc,

marc,

maatje.


ga ff zitten.


ik zal je eens even uitleggen wat een ''conflict of interest'' is.





als het bedrijf die de test doet, op enige manier beïnvloed kan worden door de uitslag van de test, heeft dit bedrijf een '' conflict of interest ''. dat betekend dat het in hun belang kan zijn om de test bewust niet goed te doen of de resultaten te vervalsen.

body en fit kan dus zelf nooit een test uitvoeren of laten uitvoeren, er is dan altijd een sprake van een '' conflict of interest ''

een test van BF zelf of door een bedrijf dat BF zelf heeft ingehuurd kan dus meteen weer in de prullenbak gegooid worden.
 

tms1-42.jpg
 
Ah en dit is dan wel een kut bump :p Hoor je niet bij al die andere b&f reviews.

Zag nét de bump bij de CreaPure Creatine van B&F review en die negeerde ik omdat ik bang was dat ik billenkoek kreeg van jou als ik er op reageerde. Het is ook nooit goed.. :(
 
Zag nét de bump bij de CreaPure Creatine van B&F review en die negeerde ik omdat ik bang was dat ik billenkoek kreeg van jou als ik er op reageerde. Het is ook nooit goed.. :(

Je hebt het toch gedaan :p Je kan het niet laten, nou dan bumpen we deze lekker nog eens. Vind je vast leuk.
 
Je hebt het toch gedaan :p Je kan het niet laten, nou dan bumpen we deze lekker nog eens. Vind je vast leuk.

Ik vind het zelfs sensationeel :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven