AndroidHealthClinic

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
er is nu een betrouwbare test afgenomen van de whey perfection en kwam erg goed uit de test.

jasonterrystoneface.gif

er is nu een betrouwbare test afgenomen van de whey perfection en kwam erg goed uit de test.

Je bedoelt dat B&F zelf een pot heeft laten testen en die kwam toevallig goed uit de test. Dat is alles behalve betrouwbaar.

ONAFHANKELIJKE labtesten bewijzen keer op keer dat B&F producten rommel zijn!!!

Jij moet je kapot schamen dat je hier voor wat gratis supps die rommel van B&F aan onwetende mensen probeert op te dringen. Dat jij jezelf nog in de spiegel durft aan te kijken :mad:

marc,

marc,

maatje.

ga ff zitten.

ik zal je eens even uitleggen wat een ''conflict of interest'' is.

als het bedrijf die de test doet, op enige manier beïnvloed kan worden door de uitslag van de test, heeft dit bedrijf een '' conflict of interest ''. dat betekend dat het in hun belang kan zijn om de test bewust niet goed te doen of de resultaten te vervalsen.

body en fit kan dus zelf nooit een test uitvoeren of laten uitvoeren, er is dan altijd een sprake van een '' conflict of interest ''

een test van BF zelf of door een bedrijf dat BF zelf heeft ingehuurd kan dus meteen weer in de prullenbak gegooid worden.

Laatst bewerkt:
:roflol:

Dat zeiden ze voorheen ook. En de afwijking was dan in een keer meer 5-7%...

En de isolaat en caseïne dan? Vertel eens.

van de isolaat en caseïne kan je nu ook vanuit gaan dat alles goed is aangezien de whey perfection dat ook is.

van de isolaat en caseïne kan je nu ook vanuit gaan dat alles goed is aangezien de whey perfection dat ook is.
Are you kidding me... en dan nog bulkpowders komt tegenwoordig goedkoper uit. B&F is niet alleen door een schandaal gegaan maar er is dan ook nogs een goedkopere leverancier tegenwoordig met die acties van bulkpowders betaal ik 9 euro/kg whey met daarin 75-77 % eiw. Voor sommige dingen die echt super de moeite zijn ben ik er nog maar niet echt snel de huismerken meer.

Lol, wat een knoepert.

@Cools, 3nigma, AboveAndBeyond mag ik jullie SS-jugend noemen? xD Doe me een plezier.

@Cools: Ik ben zelf chemisch... zoek maar op
@3nigma: Jij bent volgens mij iemand die antwoorden zoekt in zijn leven
@aboveandbeyond: Ik heb tenminste 2 maal zoveel vrienden als jij... allemaal bipolairtjes...

beetje raar ook dat jij mijn comment negeert waar ik laat zien dat het onderzoek wat jij noemt geen waarde heeft.

marc,

marc,

maatje.

ga ff zitten.

ik zal je eens even uitleggen wat een ''conflict of interest'' is.

als het bedrijf die de test doet, op enige manier beïnvloed kan worden door de uitslag van de test, heeft dit bedrijf een '' conflict of interest ''. dat betekend dat het in hun belang kan zijn om de test bewust niet goed te doen of de resultaten te vervalsen.

body en fit kan dus zelf nooit een test uitvoeren of laten uitvoeren, er is dan altijd een sprake van een '' conflict of interest ''

een test van BF zelf of door een bedrijf dat BF zelf heeft ingehuurd kan dus meteen weer in de prullenbak gegooid worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven