Foreskin Hump
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kwam hier net pas achter. Gelukkig heb ik meestal niet van de huismerken besteldmaar ik heb nog wel Creapure creatine van B&F hebben ze die ook getest of is het bekend dat die ook dubieus is?

Tja ik heb alles gemist, ik neem aan dat ze het hebben gefixed en het hebben bewezen met nieuwe testresultaten?
Tja ik heb alles gemist, ik neem aan dat ze het hebben gefixed en het hebben bewezen met nieuwe testresultaten?

Wie zal het zeggen dat de creatine goed is gezien hun vitamine D. Onafhankelijke testen staan ze toch niet achter, alleen hun eigen testen zijn betrouwbaar![]()
Ik heb ook nog omega 3-6-9 van B&F huismerk, daar blijven nu vraagtekens natuurlijk. De andere supps die ik heb zijn van andere merken dus dat zit wel goed, ze hebben wel mooie prijzen en aanbiedingen van producten van Swanson en Puritan etc. En ik gebruik nog steeds een paar van hun training accessoires die ik vroeger kocht dus ik ben nog niet bereid om ze heir neer te halen. Maar idd erg jammer van dat Whey schandaal.
Hahaha shit! Die vitamine D had ik een maand of 2 geleden nog gekocht. Bedankt voor de link. Ook goed om te weten dat mijn whey(Gold standard) wel betrouwbaar is.
Hahaha shit! Die vitamine D had ik een maand of 2 geleden nog gekocht. Bedankt voor de link. Ook goed om te weten dat mijn whey(Gold standard) wel betrouwbaar is.
Maar zou mooi zijn als de jongens ook de creatine van bf laten testen. Ik gebruik die al een paar jaar en ik moet zeggen het heeft me goed geholpen.

Hoi Ralf, alles goed?
Als je nu nog bij die oplichters koopt dan verdien je het eigenlijk ook wel om opgelicht te worden.
In alle eiwitproducten zit 20% minder eiwit in dan op het label staat en overal kopen ze goedkoop afgekeurde partijen op en jij denkt dat het wel goed zit nu![]()
er is nu een betrouwbare test afgenomen van de whey perfection en kwam erg goed uit de test.