MuscleMeat

[Centraal] Spiritualiteit, ufologie, telekinese, paranormale zaken etc topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg MuscleBear volgens mij zuig ik in Telekinese na deze opmerking kan ik mijzelf niet meer bewegen om in dit topic te kijken. :D

Eindelijk zijn we verlost van dit geouwehoer op het normale forum het mooiste zou nog zijn als dit topic niet eens bij nieuwe posts komt te staan als er een nieuwe reactie is.

Zeg MuscleBear volgens mij zuig ik in Telekinese na deze opmerking kan ik mijzelf niet meer bewegen om in dit topic te kijken. :D

Eindelijk zijn we verlost van dit geouwehoer op het normale forum het mooiste zou nog zijn als dit topic niet eens bij nieuwe posts komt te staan als er een nieuwe reactie is.

hahhahaaha:D

Slachtoffers van aliens vertonen echte traumasymptonen
Mensen die zeggen dat ze ontvoerd zijn door buitenaardse wezens,vertonen reële symptonen van post-traumatische stressstoornis, te vergelijken met de psychische problemen van oorlogsveteranen.
Volgens wetenschappers bewijst dat eens te meer hoe groot de invloed van een overtuiging kan zijn.
Zo'n vier miljoen Amerikanen geloven dat ze ooit ontvoerd zijn door aliens.
Volgens wetenschappers die hun bevindingen over het verschijnsel voorstelden op de jaarlijkse bijeenkomst van de 'American Association for the Advancement of Science' vertonen de slachtoffers een aantal overeenkomsten.
Zo lijden ze allemaal aan slaapstoornissen en zijn ze geneigd om snel geloof te hechten aan fantasieën. "
De meesten onder hen waren vroeger al geïnteresseerd in new-age-overtuigingen en spirituele toestanden.
Ze volgden bio-energetische therapieën, geloofden in vorige levens, astrale projectie, tarotkaarten en dergelijk meer", zegt prof McNally van Harvard.
Ook de slaapstoornissen spelen een rol: "Ze gaan gepaard met hallucinaties.
Die angstaanjagende ervaring zette velen aan om therapeuten te bezoeken, die vaak buitenaardse wezens bij het verhaal betrokken.
Omdat deze mensen al vatbaar waren voor dergelijke verhalen, aanvaardden ze deze uitleg maar al te graag."
Opvallend is dat de slachtoffers zo sterk overtuigd zijn van hun ervaringen dat ze echt de symptonen vertonen van mensen die getraumatiseerd zijn.
De wetenschappers onderzochten de lichamelijke reacties van de ontvoerden terwijl ze vertelden over hun ervaringen.
Ze stelden vast dat ze begonnen te zweten en dat hun hartslag versnelde.
Dat zijn dezelfde signalen die ook werden vastgesteld bij bijvoorbeeld Vietnam-veteranen die over hun ervaringen in de oorlog praatten. :eek!:

http://www.freemetro.be/

Mensen met een trauma vertonen psychotische symptomen waardoor ze denken dat ze slachtoffers van aliens zijn.

Het lijkt er meer op dat deze mensen in hun jeugd een traumatische gebeurtenis hebben meegemaakt (incest, huiselijk geweld, etc) en daardoor in een fantasie wereld zijn gaan leven. Met daarop volgend psychoses.

Als ik trouwens over iets praat wat ik eng vind ga ik ook zweten en gaat mijn hartslag omhoog, dat heeft iedereen.

The Truth about Time Travel: What no one tells you

What is "time travel" and how does it work?
Well the answer is multi faceted.
First what makes time consistent?

The answer is gravity.
Yes time is only consistent with gravity.

Dus als je nu met een raket buiten de dampkring vliegt kan je voor altijd leven ? :D

Dus als je nu met een raket buiten de dampkring vliegt kan je voor altijd leven ? :D

?...gaat over tijdreizen niet over (over)leven!

Door jouw staat hij weer lekker bovenaan !!
Jij wil de topic dus het liefst helemaal niet meer zien,.. maar je komt wel steeds reageren!!!
Heb je niet de geestelijke kracht om gewoon de topic links te laten liggen..:D

Laatst bewerkt:
En Hitler met aliens !

ja waar denk je dat hitler zijn idee vandaan heeft van een superieur ras, wit haar en blauw ogen?.........

Jemig, beginnen we weer. MuscleBear, weet je wat jij moet doen? Net zoals die Jehova's moet je boekjes rondspreiden en mensen aanbellen en je geloof verspreiden. De eerste waar je mag aankloppen is Ghostrider. :D

UFO%20the%20greatest%20story%20ever%20denied.jpg

Jemig, beginnen we weer. MuscleBear, weet je wat jij moet doen? Net zoals die Jehova's moet je boekjes rondspreiden en mensen aanbellen en je geloof verspreiden. De eerste waar je mag aankloppen is Ghostrider. :D

Hoezo beginnen we weer?
Ik ben nog steeds bezig !
Wat doe je uberhaupt hier als je commentaar hebt?
Zeg wat zinnigs of zeg niks !!!

Wat ik hier doe? Mijn aura zal nog lang bij jou aanwezig zijn zolang jij het over UFO's zal hebben. Ik heb wetenschappelijk bewijs over het zin en onzin van buitenaardse verschijnselen. Als je daarover wil praten, graag. Maar wel op een fatsoenlijke manier. Je bent helemaal op de kast man! Je je opfokken door iedereen hier. Klim van die kast af en laten we een normaal gesprek hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven