MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Ze zouden de triologie van zyzz op dvd moeten uitbrengen, dan zou ik die wel kopen.
 
Kan iemand trouwens een grappig filmpje posten met Zyzz er in? Heb nu meerdere van die filmpjes gezien maar zie het grappige niet. Alleen maar slechte gemaakte filmpjes met wat puberaal gelach, wat camsessies met nietszeggende acties en wat roadtrip movies. Die laatste zijn dan nog wel misschien de beste, de rest wat ik gezien heb is bagger.
Het beste wat ik ooit van hem heb gezien is dat hij een ijshoorntje tegen z'n voorhoofd ramde.. Was dan ook niet echt meer dan een gniffel eigenlijk.
 
Het beste wat ik ooit van hem heb gezien is dat hij een ijshoorntje tegen z'n voorhoofd ramde.. Was dan ook niet echt meer dan een gniffel eigenlijk.
Zijn dansjes waren ook best wel lollig.. Klein beetje
 
5547444_86ffbe84f3.jpg
 
Het beste wat ik ooit van hem heb gezien is dat hij een ijshoorntje tegen z'n voorhoofd ramde.. Was dan ook niet echt meer dan een gniffel eigenlijk.

Jammer, had me zo verheugd op het verborgen en geniale werk van Zyzz.
 
Heb net voor het eerst een filmpje van hem bekeken in dit topic. Maar is het zeker dat zijn naam niet sissy was en hij niet gay was? Want ik zie make-up en zijn dans moves zijn toch erg likely. Serious! Onbegrijpelijk dat hij zoveel los maakt hier...lijkt een beetje op vroeger toen thake that er mee stopte en dat de meisjes in huilen uitbarste. Maar zal de generatiekloof anders wel zijn. Kom net terug van vakantie en zag ook allemaal jongens met tasjes lopen, schijnt ook helemaal the bomb te zijn volgens mijn dochter. Bye bye alpha male...hello sissy boy.:D
 
Jammer, had me zo verheugd op het verborgen en geniale werk van Zyzz.
Dan had je zijn boek eens moeten lezen, echt verborgen is het niet en of het geniaal is mag je zelf bepalen. Veel Zyzz-aanhangers zweren erbij.. Dus het zal wel goed zijn..
 
Laatst bewerkt:
Zyzz = een god

Een god = niet dood/levend

Daarvoor heeft Zyzz nooit geleefd, maar is hij ook nooit doodgegaan. Hij zal voor altijd in mijn hart blijven en mij motiveren wanneer ik het zwaar heb.
 
Heb net voor het eerst een filmpje van hem bekeken in dit topic. Maar is het zeker dat zijn naam niet sissy was en hij niet gay was? Want ik zie make-up en zijn dans moves zijn toch erg likely. Serious! Onbegrijpelijk dat hij zoveel los maakt hier...lijkt een beetje op vroeger toen thake that er mee stopte en dat de meisjes in huilen uitbarste. Maar zal de generatiekloof anders wel zijn. Kom net terug van vakantie en zag ook allemaal jongens met tasjes lopen, schijnt ook helemaal the bomb te zijn volgens mijn dochter. Bye bye alpha male...hello sissy boy.:D

ach vroeger in jouw tijd liep iedereen toch ook met een beatles kapsel rond





:p
 
ach vroeger in jouw tijd liep iedereen toch ook met een beatles kapsel rond





:p

Hahaha...nee zooo oud ben ik nu ook weer niet.:D Maar je hebt wel een punt, kan me wel wat rare kapsels en kleding herinneren uit de eighty's.:D

Maar tasjes???
 
Mensen die nog steeds denken dat het een hoax is?

:roflol:
 
Het is een hoax... Mister Chow is chillende met Zyzz in Bangkok. They had sick night bichess!
 
  • Like
Waarderingen: KIKO
Maar die Zyzz hè, is die nou dood of wa?
 
Back
Naar boven