Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

how fken alpha is this

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

RIP zyzz, forever mirin' your aesthetics
 
heeft iemand nog zyzz album onbeschadigt?
elke link die ik download zijn wel nummers beschadigt :fuu::fuu::fuu::fuu:
yes me mad .... -.-
 
heeft iemand nog zyzz album onbeschadigt?
elke link die ik download zijn wel nummers beschadigt :fuu::fuu::fuu::fuu:
yes me mad .... -.-

ik heb em, zal m straks wel ff op rapidshare gooien
 
plyoathlete kan de berieberie krijgen, hij is gewoon een Zyzz wannabe


Orly?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Plyoathlete sloopt zyzz!
1zmdyx4.png


2akbarq.png
 
Zyzz is gewoon een personage en geen echt persoon. Hij is de ultimate troll want hij gebruikt zichzelf (uiterlijk, acties, uitspraken) om te trollen, met veel succes. Andere trolls miren hem, en de niet zo hele slimme mensen die het leven veel te serieus nemen en na al die tijd nog niet zien dat het een act is haten hem.
 
Zyzz is gewoon een personage en geen echt persoon. Hij is de ultimate troll want hij gebruikt zichzelf (uiterlijk, acties, uitspraken) om te trollen, met veel succes. Andere trolls miren hem, en de niet zo hele slimme mensen die het leven veel te serieus nemen en na al die tijd nog niet zien dat het een act is haten hem.

Waarom moet hij dan zo'n attention whore spelen en er bijlopen als een fag plus zichzelf 10.000 keer checken in de spiegel ? Kansloos gedoe hier!
 
Zyzz is gewoon een personage en geen echt persoon. Hij is de ultimate troll want hij gebruikt zichzelf (uiterlijk, acties, uitspraken) om te trollen, met veel succes. Andere trolls miren hem, en de niet zo hele slimme mensen die het leven veel te serieus nemen en na al die tijd nog niet zien dat het een act is haten hem.

vertel eens iets nieuws
 
strip is meesterlijk
 
Back
Naar boven