AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 877K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

1zmdyx4.png


Hier zie je duidelijk het verschil tussen alpha aesthetic genetics and fail genetics net zoals de haters hier hebben.

brb pumped semi ripped noob shit vs cyborg shredded aesthetic beauty
 
Te gemaakt zijn humor, niks grappigs aan, gewoon popi jopi.
 
Te gemaakt zijn humor, niks grappigs aan, gewoon popi jopi.

Dat 'I love cock' bij die foto klopt natuurlijk wel. Als je zulke gasten op een feest zou zien lopen zou je ook denken dat het een bende cock-munchers was. Die tasjes, die broekjes, die uitstraling, ultimate faggotry.
 
Hier zie je duidelijk het verschil tussen alpha aesthetic genetics and fail genetics net zoals de haters hier hebben.

brb pumped semi ripped noob shit vs cyborg shredded aesthetic beauty

ik neem aan dat je hier bedoelt dat zyzz de cyborg shredded aesthetic beauty is?:mad:

ik tel tot 10 en wacht op uitleg!
 
Dat 'I love cock' bij die foto klopt natuurlijk wel. Als je zulke gasten op een feest zou zien lopen zou je ook denken dat het een bende cock-munchers was. Die tasjes, die broekjes, die uitstraling, ultimate faggotry.

Jahaha...die tasjes bedoelde ik!:D
 
Epic trollin brah. Hij wist toen nog niet dat zijn genen in feite maximaal 5/10 waren.

Zyzz heeft me zojuist laten weten dat hij goed gearriveerd is op Mount Olympus en dat hij nu bij zijn vader Zeus vertoefd :)
Oja, en ik moest je ook nog ff dit laten weten:
haters gonna hate. don't be a hard cunt, be a sick cunt
 
Dat 'I love cock' bij die foto klopt natuurlijk wel. Als je zulke gasten op een feest zou zien lopen zou je ook denken dat het een bende cock-munchers was. Die tasjes, die broekjes, die uitstraling, ultimate faggotry.

Idd , en het is gewoon kansloos want echt niet iedereen zit op zulke faggots te wachten behalve autisten als Angelus dan :p
 
Zyzz heeft me zojuist laten weten dat hij goed gearriveerd is op Mount Olympus en dat hij nu bij zijn vader Zeus vertoefd :)
Oja, en ik moest je ook nog ff dit laten weten:
haters gonna hate. don't be a hard cunt, be a sick cunt

Hij is een dead cunt nu.
 
ik neem aan dat je hier bedoelt dat zyzz de cyborg shredded aesthetic beauty is?:mad:

ik tel tot 10 en wacht op uitleg!
is die album nou al klaar !:mad:
 
Dat 'I love cock' bij die foto klopt natuurlijk wel. Als je zulke gasten op een feest zou zien lopen zou je ook denken dat het een bende cock-munchers was. Die tasjes, die broekjes, die uitstraling, ultimate faggotry.

Dat is toch de ultieme real life troll. Gewoon als enorme gays naar een festival gaan om mensen te provoceren. Het grappigste vind ik nog dat mensen in Nederland en Belgie deze trollacties wel serieus nemen en ook met shorts/gaytasjes gaan lopen. Dan heb je het niet helemaal begrepen.
 
heeft die faggot nou make up op?
als hij mijn alpha kop irl zou zien zou die me niet eens durven aan te kijken.
zet trouwens ook meteen een foto van je eigen hoofd neer kunnen we zien van wat voor beta types hij roem krijgt.

attracted to men ? waarom vergelijk je hun hoofden wtf

idd wat een faggot actie.

Nog ff en er wordt een nieuw topic geopend welke make up je het beste voor het uitgaan kan gebruiken.

Het hoofd van baas Kuki vergelijken met een fag met make up op om te kijken wie er beter uit ziet, het moet niet gekker worden.
 
Dat is toch de ultieme real life troll. Gewoon als enorme gays naar een festival gaan om mensen te provoceren. Het grappigste vind ik nog dat mensen in Nederland en Belgie deze trollacties wel serieus nemen en ook met shorts/gaytasjes gaan lopen. Dan heb je het niet helemaal begrepen.
Hoezo troll? Hij liep continu met die gekke haarstijl en make up rond, en figuren met die haarstijl en make up lopen ook altijd met tasjes en gay kleding rond. We noemen dit 'metrocoïtusuelen' (gay look, zogezegd hetero coïtus).
 
Hoezo troll? Hij liep continu met die gekke haarstijl en make up rond, en figuren met die haarstijl en make up lopen ook altijd met tasjes en gay kleding rond. We noemen dit 'metrocoïtusuelen' (gay look, zogezegd hetero coïtus).

hij was gewoon ZO toegewijd aan mensen trollen, een echte held:(
 
1zmdyx4.png


Hier zie je duidelijk het verschil tussen alpha aesthetic genetics and fail genetics net zoals de haters hier hebben.

brb pumped semi ripped noob shit vs cyborg shredded aesthetic beauty

from mirer to hater..
 
Back
Naar boven